abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2023 @ 18:51:37 #226
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211447273
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Meneer Airfryer grossiert in stichtingen. Hij ontvangt wel degelijk subsidies, echter onder een andere naam.
Stichting Nederland wordt beter
Stichting Soul Rebel Movement
Stichting New Urban Collective (‘The Black Archives')

Dit zijn 3 stichtingen waar Airfryer een van de hoofdpersonen van is. Allen ontvangen subsidies en hebben verwijzingen naar KOZP. De mensen achter deze stichtingen zijn dezelfde mensen die namens KOZP demonstreren.
Dat hangt idd wel samen.
Zelfde wellicht voor Omroep Zwart, welke miljoenen aan subsidies gekregen heeft en niets fatsoenlijks op de kaart heeft gezet.
pi_211447303
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 18:51 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat hangt idd wel samen.
Zelfde wellicht voor Omroep Zwart, welke miljoenen aan subsidies gekregen heeft en niets fatsoenlijks op de kaart heeft gezet.
Sterker nog, zodra je de site opent van 'Nederland wordt beter' dan is KOZP het eerste wat je te zien krijgt.
Subsidies binnenharken is echt wel zijn specialiteit hoor. Na z'n ontslag als beveiliger heeft ie nooit meer in loondienst gewerkt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211447377
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 16:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je kan in ieder geval geen leerkracht van de lagere school meer Piet laten zijn, want die herkent nu iedereen.

Dat moet nu echt een vreemde Piet zijn.
Ook dat, maar die vreemde Piet zit vaak ook niet lekker in zijn rol omdat het nu eenmaal geen professioneel acteur is, maar een amateur en die kunnen wel de steun van onherkenbaarheid gebruiken.

Gewoon niet zo moeilijk doen. Zoveel Pieten erbij die schoorsteencorvee hadden als nodig, maak ze dan ook mijnwerkerzwart, maak de lippen niet zo rood en varieer een beetje met de pruiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 27 november 2023 @ 21:02:37 #229
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_211449038
Ondertussen in het Belgische Gent :

https://stad.gent/nl/mond(...)kolah-komt-op-bezoek

quote:
Queen Nikkolah komt op bezoek

Op 6 december komt Queen Nikkolah naar het stadhuis. Ouders en kinderen zijn welkom voor een leuke ontmoeting en heel wat activiteiten

6 december 2023 Stadhuis Gent, Pacificatiezaal Botermarkt 1, 9000 Gent

Queen Nikkolah is een nieuwe mythe voor kinderen die de raciale- en gendergrenzen van Sinterklaas ter discussie stelt. Ze komt van het zonnige Alkebulan en heeft een ongewoon warm hart die de koude samenleving in het Land Heel Dichtbij, zo dichtbij dat je het haast kon voelen, opwarmt.
Op 6 december deelt ze haar zonnestralen uit in het stadhuis. Ze heeft allerlei lekkers mee voor de kinderen en neemt de tijd om hen op de schoot te nemen.
Boekenruil

Heb je nog een ouderwets Sinterklaasboek liggen? Breng het mee en je krijgt er gratis een nieuw en moderner voor in de plaats.

Praktisch

Het event is gratis, inschrijven is wel verplicht. Je kan inschrijven voor het uurblok van 14, 15 of 16 uur

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 27 november 2023 @ 21:19:38 #230
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211449248
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn _O-

Voor je het weet gaat ze niet meer terug.
  maandag 27 november 2023 @ 21:24:54 #231
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_211449346
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 21:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit moet een grap zijn _O-

Voor je het weet gaat ze niet meer terug.
Dit is absoluut géén grap en is bloedserieus ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_211449793
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zetbaasje van esajas?

Wat een niveau
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211451512
quote:
Nikkolah
Een regelrechte doelbewuste poging tot dekolonisatie (om onheuse redenen) en ondermijning van een oeroude traditie/immaterieel erfgoed uit onze streek.

Verder is er uiteraard niets mis met het idee voor een 'nieuw' kinderfeest, maar vier het dan op een andere dag. Bijvoorbeeld op 1 juli, valt het mooi samen met Keti Koti.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 november 2023 @ 08:28:20 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211451567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 08:17 schreef Montagui het volgende:

[..]
Een regelrechte doelbewuste poging tot dekolonisatie (om onheuse redenen) en ondermijning van een oeroude traditie/immaterieel erfgoed uit onze streek.

Verder is er uiteraard niets mis met het idee voor een 'nieuw' kinderfeest, maar vier het dan op een andere dag. Bijvoorbeeld op 1 juli, valt het mooi samen met Keti Koti.
Dit is een doelbewuste poging tot provocatie. Zelfde dag, Sinterklaasboeken inleveren, etc. En ze komen er nog mee weg ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Sport dinsdag 28 november 2023 @ 08:32:32 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211451595
Jullie trekken je zo'n niche wel heel erg aan he? Zoiets wordt nooit een wijdverspreide 'traditie'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 28 november 2023 @ 08:34:52 #236
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211451610
quote:

[..]

Hebben die grote lichten daar niet door dat de naam Queen Nikkola, wel erg veel lijkt op een benaming die ze zelf níet leuk vinden?

Dit wordt volgend jaar al weer gecanceld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211490093

quote:
"Queen Nikkolah" en Gentse schepen krijgen bedreigingen na commotie, alternatieve sinterklaasviering gaat door op geheime locatie
In Gent krijgt schepen Hafsa El-Bazioui (Groen) bedreigingen in de nasleep van de commotie rond een alternatief sinterklaasfeest. Dat meldt Belga. "Ik ben geschrokken van de vele negatieve reacties", zegt de schepen. Gent kreeg kritiek omdat de stad, naast de traditionele intrede van de sint, ook een artieste had uitgenodigd die een performance zou geven in het stadhuis waarin een zwarte en vrouwelijke sint de hoofdrol speelt. De activiteit is intussen verplaatst naar een andere locatie.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12/01/gentse-schepen-krijgt-bedreigingen-na-commotie-over-alternatieve/
pi_211490494
quote:
Het slaat ook totaal nergens op, provocerend ook nog en het dan gek vinden dat er bedreigingen komen, vreemd volk
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:26:42 #239
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211490568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 21:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het slaat ook totaal nergens op, provocerend ook nog en het dan gek vinden dat er bedreigingen komen, vreemd volk
Terecht inderdaad. Alleen maar provocatie.
pi_211490664
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Die aanpassingen zijn wel echt ongelooflijk slecht, ik kwam wat roetpieten tegen amper geschminkt en totaal herkenbaar. Dat haalt de hele mystiek, ook voor wat oudere kinderen, toch wel weg. Ze mogen wel wat beter nadenken hoe ze die nieuwe Pieten onherkenbaar kunnen laten zijn.
Mystiek betekent bovennatuurlijk, dus onmenselijk.

Ik denk dat je 'mysterisch' bedoelde, met de verwijzing naar 'onherkenbaar'.

[ Bericht 3% gewijzigd door christmastsunami op 01-12-2023 21:57:58 ]
pi_211499850
https://www.sikkom.nl/act(...)-Markt-28784107.html
KOZP wordt agressief tegen roetveegpieten, de politie grijpt niet echt in. Als dat maar goed blijft gaan, straks worden ze helemaal lens gekozpschot ergens en dat moeten we niet willen met zijn allen.
pi_211499868
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
KOZP wordt agressief tegen roetveegpieten, de politie grijpt niet echt in. Als dat maar goed blijft gaan, straks worden ze helemaal lens gekozpschot ergens en dat moeten we niet willen met zijn allen.
Politie is sowieso geïnstrueerd om kozp te helpen en niet de pro zp
pi_211499924
En kozp zegt weer het tegenovergestelde. Allemaal bullshit
pi_211500212
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:51 schreef grimselman het volgende:
En kozp zegt weer het tegenovergestelde. Allemaal bullshit
Als je op het artikel afgaat heeft KOZP de roetveegpieten achtervolgd en ook nog eens een vordering van de politie genegeerd. Het is doodnormaal om mensen voor dat laatste strafbare feit aan te houden.
pi_211500605
Dus de KZOP maakt het nu ook al roetveegpieten lastig, tijd om die terroristen te verbieden
pi_211501444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit is een doelbewuste poging tot provocatie. Zelfde dag, Sinterklaasboeken inleveren, etc. En ze komen er nog mee weg ook.
Het is gewoon een beetje ludiek, allemaal overdreven linkse alto's die voor hun eigen kliek weer een avondje zuipen organiseren en denken dat ze de wereld op de een of andere manier beter maken. Laat gewoon gaan, denk ik dan.
-nee-
pi_211501881
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 21:33 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Mystiek betekent bovennatuurlijk, dus onmenselijk.

Ik denk dat je 'mysterisch' bedoelde, met de verwijzing naar 'onherkenbaar'.
"Mystiek

1) Duister 2) Geheim 3) Geheimzinnig 4) Geheimzinnigheid 5) Mysticisme 6) Mystisch 7) Onverklaarbaar 8) Raadselachtig 9) Transcendent 10) Verborgen"

Ik ken de neiging anderen steeds een beetje te verbeteren op iets dat voor alle partijen meer dan duidelijk was, voortkomende uit de drang je stempel op een op zich gezamenlijk standpunt te drukken. Maar aangezien er 5 betekenissen aansluiten bij wat ik bedoelde, voel ik geen enkele behoefte het door mij gekozen woord aan te passen.
Een heer met stijl
pi_211502954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:51 schreef Cupfighter het volgende:
Dus de KZOP maakt het nu ook al roetveegpieten lastig, tijd om die terroristen te verbieden
yup en KOZP zet zich ook in tegen het Israelische volk.
onbegrijpelijk dat het fysiek belagen van een orkest nu ook al onder 'demonstratierecht' valt.

Die airfryer gaf aan dat het recht op demonstratie zwaarder weegt dan het recht op het sinterklaasfeest. |:(
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 december 2023 @ 13:20:45 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211504998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zo te lezen was dit kozp niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')