Dan wens ik hem veel plezier met 25% van de zetels.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn mildheid is voor de buhne. Net als zijn sociale en zorg programma.
Hij wil hier een Verenigde Staten aan de Noordzee maken met een kleine maar strenge overheid, hoge celstraffen, war on drugs, en family valjeus.
Veel mensen hebben geen idee wat voor pannenkoek ze aan de macht hebben geholpen.
Uiteraard heeft cultuur geen kleur en zeker niet wit, maar dat misverstand is wel wat wijder verbreid dan Stormfront.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze post zou zonder problemen op Stormfront kunnen.
Ach de VVD wil uiteindelijk wel met hem in zee dus een gedeelte van die onzin krijgen ze wel ingevoerd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wens ik hem veel plezier met 25% van de zetels.
Oh, hij weet precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is dan ook pure framing.
Rechts die zich achter LGBTwhatever verschuilt om hun anti islam te rechtvaardigen, maar ondertussen net zo weinig opheeft met LGBTwhatever als wat de moslims verwijten, daar valt ook niet op in te gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Nog leuker is dat de linkse stemmers er zelden op in gaan...
Erg hè, als iemand grotendeels de waarheid spreekt....?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze post zou zonder problemen op Stormfront kunnen.
Ga weg man, de spruitjeslucht walmt van dat soort posts af. Een Nederland dat zich achter de dijken terugtrekt is een arm, achterlijk land. De toekomst ligt niet in het je bibberend vasthouden aan een geromantiseerd verleden.quote:Op zondag 26 november 2023 00:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Erg hè, als iemand grotendeels de waarheid spreekt....?
Het is geen waarheid. Het is zijn irreëele angst die zich vertaald in racistische Blut und Boden drek.quote:Op zondag 26 november 2023 00:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Erg hè, als iemand grotendeels de waarheid spreekt....?
Bovendien is het ronduit schadelijk voor veel van wat Nederland een prettig land om in te wonen maakt. Maar goed, daar zijn al die boze flapdrolletjes te dom voor om dat te snappen. Met hun kinderachtige verlangen naar leiders die hen moeten redden. Niks geleerd van het verleden.quote:Op zondag 26 november 2023 00:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen waarheid. Het is zijn irreëele angst die zich vertaald in racistische Blut und Boden drek.
Ik moest vandaag even drogisterij spullen kopen als deo, aftershave, en shampoo.quote:Op zondag 26 november 2023 00:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is het ronduit schadelijk voor veel van wat Nederland een prettig land om in te wonen maakt.
Jeetje meid. Verhuis je naar een dorp waar je veilig tussen de blanken kunt wonen. Lijkt me de levende hel om tussen allemaal mensen te wonen met dezelfde kijk op het leven en hetzelfde uiterlijk. Benepen, kleinzielig, beperkt, saai, fantasieloos.quote:Op zondag 26 november 2023 00:11 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag even drogisterij spullen kopen als deo, aftershave, en shampoo.
Liep het kruidvat in en zag overal hoofddoekjes, en hoorde vreemde talen.
Ik heb er nooit voor gekozen om tussen allemaal vreemde culturen te wonen, en ik verlang terug naar eenheid, allemaal de zelfde kijk op het leven, zelfde geloof, mensen die er Europees uit zien etc.
Dat argument is full circle, want ook die mensen stemmen rustig PVV.quote:Op zondag 26 november 2023 00:11 schreef BMW1993 het volgende:
Dat is al honderden jaren niet meer geweest.quote:Op zondag 26 november 2023 00:11 schreef BMW1993 het volgende:
ik verlang terug naar eenheid, allemaal de zelfde kijk op het leven
Als iets zeker is, is dat we niets leren van het verleden.quote:
Dat ie in een BMW moet slapen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is meer dan een Nederlandse dakloze krijgt.
Klinkt wel heel sneu dit.quote:Op zondag 26 november 2023 00:11 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag even drogisterij spullen kopen als deo, aftershave, en shampoo.
Ik heb er nooit voor gekozen om tussen allemaal vreemde culturen te wonen, en ik verlang terug naar eenheid, allemaal de zelfde kijk op het leven, zelfde geloof, mensen die er Europees uit zien etc. Ik voel mij niet thuis in het Nederland van tegenwoordig.
Welke eenheid ? Die tijdens de verzuiling ?quote:Op zondag 26 november 2023 00:11 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit voor gekozen om tussen allemaal vreemde culturen te wonen, en ik verlang terug naar eenheid, allemaal de zelfde kijk op het leven, zelfde geloof, mensen die er Europees uit zien etc. Ik voel mij niet thuis in het Nederland van tegenwoordig.
Integendeel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is dan ook pure framing.
Dat is inderdaad binnen streng religieuze kring to-taal niet het geval.quote:Op zondag 26 november 2023 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jeetje meid. Verhuis je naar een dorp waar je veilig tussen de blanken kunt wonen. Lijkt me de levende hel om tussen allemaal mensen te wonen met dezelfde kijk op het leven en hetzelfde uiterlijk. Benepen, kleinzielig, beperkt, saai, fantasieloos.
Ja want Nederland wordt echt prettig om te wonen als je op elke hoek allochtoons hoort zwammen. Je oma opgelicht wordt door getinte "bank medewerkers" en je om de week een nieuwe pronoun voor je jankende snowflake collega moet gebruikenquote:Op zondag 26 november 2023 00:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is het ronduit schadelijk voor veel van wat Nederland een prettig land om in te wonen maakt. Maar goed, daar zijn al die boze flapdrolletjes te dom voor om dat te snappen. Met hun kinderachtige verlangen naar leiders die hen moeten redden. Niks geleerd van het verleden.
Dat is België als geheel, dat wordt nog omhoog getrokken door het dunbevolkte Wallonië. Ik denk dat Vlaanderen en Nederland wel vergelijkbaar zijn qua ernst.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Problemen kunnen in verschillende gradaties voorkomen lieve schattebout, en hoewel de Vlamingen er ook een probleem mee hebben is het hier wel ernstiger:
[ afbeelding ]
Kiek. En dat is dan ook meteen het probleem van de linkse maffia.quote:Op zondag 26 november 2023 00:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou eens buiten je achterstandswijk moeten spieken. Leer je nog eens wat van het echte Nederland.
Denk je nou echt dat dit werkt, mensen wegzetten als achterstandswijkers, racisten, dom?quote:Op zondag 26 november 2023 00:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou eens buiten je achterstandswijk moeten spieken. Leer je nog eens wat van het echte Nederland.
Rot op man, je hebt geen flauw idee wie of wat ik tegenkom. Dombo.quote:Op zondag 26 november 2023 00:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kiek. En dat is dan ook meteen het probleem van de links maffia.
Die lullen lekker links want in het echte leven komen ze nooit een vluchteling of allochtoon tegen.
Of, zoals Frans vetklepmans zei: "mijn Marokkaanse buurman, als ik die had"
Als ze dat zijn, waarom dat niet gewoon benoemen?quote:Op zondag 26 november 2023 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit werkt, mensen wegzetten als achterstandswijkers, racisten, dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |