Ja, geen idee hoe die kinderen stemmen, maar de bottom 3 missen, lijkt me hiermee toch lastig.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
En qua hoofd. In het filmpje oogde ze een stuk frisser.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
Ook bij de volwassenen zou het niet werken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Hanne is tenminste nog sympathiek.quote:Op zondag 26 november 2023 17:05 schreef Nashipeer het volgende:
Die presentatrices doen me denken aan Quinty Trustfull van Koffietijd en Hanne van K3
Ja vind het toch eigenlijk weer de leukste/beste inzending denk ik.quote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Laat maar iemand anders winnen dan 3 keer Frankrijk in 4 jaarquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Bart Arendsquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staat ie ook op. Wie is de voice over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |