Waren dit je eerste verkiezingen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kan allemaal wel, want Wilders.
Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als premier kun je genoeg schade aanrichten.
Kan niet. Enig idee hoe dat soort dingen werken?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Na afloop. Maar dan heb je het al gedaan.
Correctquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.
Ik ben optimistisch.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Doemdenken etc
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scorenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch.
Het wordt helemaal niks met Wilders als grootste partij.
Ruziemakers en tegenstemmers kunnen niet besturen.
Nee, de eerste keer dat ik mocht stemmen werd Fortuyn doodgeschoten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waren dit je eerste verkiezingen?
Ik vind dat we wel realistisch mogen blijven in deze.quote:
Ze wilden synergie en dat is ook gelukt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scoren
:-)quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kan allemaal wel, want Wilders.
Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
Dat is het einde van 1 van de 2 partijen, als het al niet het einde voor beide partijen is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ze wilden synergie en dat is ook gelukt.
Je weet wat synergie is toch?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is het einde van 1 van de 2 partijen, als het al niet het einde voor beide partijen is.
Je kan van nood een deugd proberen te maken, maar ze voelde zelf blijkbaar haarfijn aan dat ze het beide alleen niet gered hadden.
Had de grootste minderheid maar niet steeds op Rutte moeten stemmen, het zijn bovendien ten dele dezelfde dommeriken als die nu op PVV stemdenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
:-)
13 jaar lang is het hele land naar de klote geholpen en bijna op markplaats gezet door Rutte , maar goed daar hoor je niemand over.
Nee Wilders gaat het land de afgrond in helpen.
Erger dan Rutte kan je haast niet meer kapot maken.
Je kunt als premier ook gewoon uitspraken doen en zo de boel sturen. Zeker op het internationale podium. Of je ze kunt uitvoeren is dan van minder belang.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.
Dat hoorden we 13 jaar lang gewoon.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
:-)
13 jaar lang is het hele land naar de klote geholpen en bijna op markplaats gezet door Rutte , maar goed daar hoor je niemand over.
Nee Wilders gaat het land de afgrond in helpen.
Erger dan Rutte kan je haast niet meer kapot maken.
Klopt. Wilders heeft zijn kiezers natuurlijk gewoon voorgelogen. We krijgen gewoon weer een VVD-CDA kabinet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Ericr het volgende:
Wat een hoop doemdenkers voor een act. Als er geregeerd gaat worden wordt het gewoon veel van hetzelfde. Hooguit wat speerpunten die meer aandacht krijgen maar de extreme standpunten zijn nooit uit te voeren zonder de coalitie te laten klappen. Als die standpunten al een grondwettelijk kader hebben teminste want veel van die act is gebaseerd op niet uitvoerbare standpunten.
Ik heb het geen van beide gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Had de grootste minderheid maar niet steeds op Rutte moeten stemmen, het zijn bovendien ten dele dezelfde dommeriken als die nu op PVV stemden
Okee man.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik heb het geen van beide gedaan![]()
ik zag het al aan komen dat veroordeelt worden tot racistische gek als je op Wilder stemt.
En als je op die Partij voor de Vluchteling samen met Grote lol zou stemmen dat je dan ook afgemaakt word.
Sowieso al , Die Timmermans is het kwaad in het kwadraat.
En grote narcist kan je bijna niet hebben.
Ach zie het maar als gebrek bij een betere alternatief.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Okee man.
Ik heb niet gezegd dat PVV stemmers racistisch zijn, wel vind ik het dom.
Nu je het over vluchtelingen hebt dat gaat nog wel een ding worden. De moeder van Yesilgoz is namelijk directeur van Stichting Vluchtelingenwerk Nederlandquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik heb het geen van beide gedaan![]()
ik zag het al aan komen dat veroordeelt worden tot racistische gek als je op Wilder stemt.
En als je op die Partij voor de Vluchteling samen met Grote lol zou stemmen dat je dan ook afgemaakt word.
Sowieso al , Die Timmermans is het kwaad in het kwadraat.
Een grotere narcist kan je bijna niet hebben.
Dat die nog niet is opgepakt wegens aanzetten tot een staatsgreep. :-(
Vluchtelingen hebben veel mensen geen probleem mee , maar het zit hem in de veilige landen mensen ( gelukzoekers) die verafschuwd worden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je het over vluchtelingen hebt dat gaat nog wel een ding worden. De moeder van Yesilgoz is namelijk directeur van Stichting Vluchtelingenwerk Nederland
Begin eerst maar eens met een partij waar je lid van kunt worden en waarbij je inspraak hebt. Dat lijkt me wel de minimale vereisten voor het leven in een democratie.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach zie het maar als gebrek bij een betere alternatief.
Wie moet je anders ?
De keuze voor een echt goede partij en echt mensen die wat kunnen waar maken zijn er gewoon niet.
Waar je ook op stemt het blijft een poppenkast
Expats?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vluchtelingen hebben veel mensen geen probleem mee , maar het zit hem in de veilige landen mensen ( gelukzoekers) die verafschuwd worden.
Die vreten je land straks kaal
Het is geen poppenkast, het is serieus.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach zie het maar als gebrek bij een betere alternatief.
Wie moet je anders ?
De keuze voor een echt goede partij en echt mensen die wat kunnen waar maken zijn er gewoon niet.
Waar je ook op stemt het blijft een poppenkast
Verblijf als vluchteling moet altijd tijdelijk zijn.quote:
Daarvoor zijn dus procedures, om dat verschil uit te zoeken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Verblijf als vluchteling moet altijd tijdelijk zijn.
En gelukzoekers moeten sowieso al hele andere regels volgen voor dat ze hier binnen willen komen.
Gelukzoekers mogen nooit toegelaten worden zoals Asielzoekers dat doen.
Daar zijn hele andere regels voor.
EN nu word alles maar onder Asiel geplaatst om het het voor links mooi uitkomt.
Maar veel mensen die nu hier zijn komen niet van een oorlogs gebied , maar uit veilige landen.
Hoe komt dit mooi uit voor links? Het komt vooral mooi uit voor rechts om de getallen angstaanjager te maken en die exploiteren om kiezers te trekken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Verblijf als vluchteling moet altijd tijdelijk zijn.
En gelukzoekers moeten sowieso al hele andere regels volgen voor dat ze hier binnen willen komen.
Gelukzoekers mogen nooit toegelaten worden zoals Asielzoekers dat doen.
Daar zijn hele andere regels voor.
EN nu word alles maar onder Asiel geplaatst om het het voor links mooi uitkomt.
Maar veel mensen die nu hier zijn komen niet van een oorlogs gebied , maar uit veilige landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |