Het is altijd de schuld van een ander.quote:
Het is zeer democratisch dat de bal nu bij wilders ligt om te proberen een coalitie te smeden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gedachtengoed kan nooit worden uitgevoerdCoalitie etc etc Bang voor iets wat nooit zal kunnen worden uitgevoerd
En wat een aantal mensen lijken te zijn vergeten: Je stem is maar één keer geldig. Als je VVD stemmer was die tactisch dacht te doen door PVV te stemmen heb je nu NIET op de VVD gestemd. En dan hoor je dus niet bij de VVD achterban. Dan kun je wel gaan lopen grienen dat dat oneerlijk is, maar ja, vette pech voor je. Gefeliciteerd, hier heb je een klapsigaar uit eigen doos. Je tactische stem ontplofte in je snufferd. Insert sad trombone.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ook eindigen in een gedoogconstructie is democratie.
Dat zeg ik niet. Men is bang voor de pvv zijn gedachtegoed, maar dat is natuurlijk gelul, want dat kan hij nooit uitvoeren omdat je in een coalitie zit. Dat kan alleen als je 76 zetels zou hebben oftewel mensen maken zich druk om niksquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is zeer democratisch dat de bal nu bij wilders ligt om te proberen een coalitie te smeden.
Het is net zo democratisch dat bv de rest daar geen zin in heeft.
Democratie is niet dat we maar moeten luisteren naar de partij die de meeste zetels heeft.
Ik ben blij dat wij het met elkaar eens zijn!quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, Wilders is geen putjesschepper of mijnwerker of handlanger of bezig in een ander beroep waarvan men krachtige armen en benen en eeltige handen van krijgt.
Totdat Wilders als premier in het Kremlin op eigen houtje Poetin staat te pijpen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Men is bang voor de pvv zijn gedachtegoed, maar dat is natuurlijk gelul, want dat kan hij nooit uitvoeren omdat je in een coalitie zit. Dat kan alleen als je 76 zetels zou hebben oftewel mensen maken zich druk om niks
Kan allemaal niet want coalitiequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Totdat Wilders als premier in het Kremlin op eigen houtje Poetin staat te pijpen.
Dan is het kwaad al geschied...
Als premier kun je genoeg schade aanrichten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Men is bang voor de pvv zijn gedachtegoed, maar dat is natuurlijk gelul, want dat kan hij nooit uitvoeren omdat je in een coalitie zit. Dat kan alleen als je 76 zetels zou hebben oftewel mensen maken zich druk om niks
Je hoeft er ook niet bang voor te zijn. Het is extreem rechts. Laten blaten, niks mee doen. Door met partijen die democratisch zijn en kunnen besturen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope onmogelijk. Je hebt altijd verantwoording af te leggen richting coalitie. Hij kan als mp niets zelf beslissen zonder de coalitiequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als premier kun je genoeg schade aanrichten.
Kan allemaal wel, want Wilders.quote:
Zal wel meevallen. Doemdenken etcquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kan allemaal wel, want Wilders.
Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
Na afloop. Maar dan heb je het al gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope onmogelijk. Je hebt altijd verantwoording af te leggen richting coalitie. Hij kan als mp niets zelf beslissen zonder de coalitie
Links heeft wel de debiele demonstraties op de kaart gezet afgelopen dagen, dus kan dit ook wel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien moet hij een demonstratie op het Malieveld organiseren. Met van die spandoeken: "VVD hoort op het pluche te plakken!", "Geen oppositie voor de VVD na 13 jaar in het kabinet!", "Verlies is geen reden!".
Waren dit je eerste verkiezingen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als premier kun je genoeg schade aanrichten.
Kan niet. Enig idee hoe dat soort dingen werken?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Na afloop. Maar dan heb je het al gedaan.
Correctquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.
Ik ben optimistisch.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Doemdenken etc
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scorenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch.
Het wordt helemaal niks met Wilders als grootste partij.
Ruziemakers en tegenstemmers kunnen niet besturen.
Nee, de eerste keer dat ik mocht stemmen werd Fortuyn doodgeschoten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waren dit je eerste verkiezingen?
Ik vind dat we wel realistisch mogen blijven in deze.quote:
Ze wilden synergie en dat is ook gelukt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scoren
:-)quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |