Tsja, veel succes gewenst dan. Ga er maar voor zitten. Dilan blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezien de publieksopinie hierboven gepost, waarbij respectievelijk 84% en 75% van de mensen die op Pieter en Dilan gestemd hebben een coalitie met de PVV prefereren, is er weinig keuze. Een alternatief kabinet is VVD-PVDA/GL-NSC, maar dat heeft niet de voorkeur van de kiezers van NSC en VVD waardoor dit door de stemmers weer volledig afgestraft kan worden.
Het belangrijkste onderwerp is simpelweg migratie, als daar niks aan gedaan wordt blijft de voedingsbodem voor extreemrechts bestaan.
Andere landen in Europa laten toch gewoon zien dat het kan, de centrumpartijen in Denemarken hebben het probleem opgelost en konden zo aan de macht blijven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pvv ook niet.
Dat mensen in dergelijke onrealistische beloftes trappen.
Misschien moeten mensen eens stoppen met het te pas en onpas roepen van 'extreem rechts'. Ja, Wilders wil iets doen tegen massa-immigratie en hij is geen fan van de islam, maar dan ben je niet meteen 'extreem rechts' Valse frame vind ik dit altijdquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezien de publieksopinie hierboven gepost, waarbij respectievelijk 84% en 75% van de mensen die op Pieter en Dilan gestemd hebben een coalitie met de PVV prefereren, is er weinig keuze. Een alternatief kabinet is VVD-PVDA/GL-NSC, maar dat heeft niet de voorkeur van de kiezers van NSC en VVD waardoor dit door de stemmers weer volledig afgestraft kan worden.
Het belangrijkste onderwerp is simpelweg migratie, als daar niks aan gedaan wordt blijft de voedingsbodem voor extreemrechts bestaan.
Dus toch wel de Nederlandse Trumpquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:56 schreef Starhopper het volgende:
Geert wil zelf ook niet![]()
[ twitter ]
Ik denk dat een VVD ook niet in een kabinet met de PVDA/GL gaat zitten, dan is er namelijk kans dat ze de CDA achterna gaan en ook met 5-6 zetels achterblijven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, veel succes gewenst dan. Ga er maar voor zitten. Dilan blijkbaar niet dus.
Hij is veroordeeld voor aanzetten tot haat en discriminatie. Veel duidelijker kun je het niet krijgen hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen eens stoppen met het te pas en onpas roepen van 'extreem rechts'. Ja, Wilders wil iets doen tegen massa-immigratie en hij is geen fan van de islam, maar dan ben je niet meteen 'extreem rechts' Valse frame vind ik dit altijd
Wellicht ja.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat een VVD ook niet in een kabinet met de PVDA/GL gaat zitten, dan is er namelijk kans dat ze de CDA achterna gaan en ook met 5-6 zetels achterblijven.
Dat klopt wel, maar wellicht moeten we extreemrechts an sich ook niet zo negatief bekijken. Het probleem is eerder dat als centrumpartijen de problemen niet oplossen en alles voor zich uit schuiven, de stemmer de extremiteiten gaat opzoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen eens stoppen met het te pas en onpas roepen van 'extreem rechts'. Ja, Wilders wil iets doen tegen massa-immigratie en hij is geen fan van de islam, maar dan ben je niet meteen 'extreem rechts' Valse frame vind ik dit altijd
De kans dat een kabinet met de PVV op migratie iets aan de instroom gaat doen acht ik zo'n 1000% groter dan ieder ander kabinet zonder de PVV.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pvv ook niet.
Dat mensen in dergelijke onrealistische beloftes trappen.
Lol, wat? Ga je hier nou serieus doen alsof Wilders niet extreem-rechts is? Grappenmaker.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is er toch niet? De VVD wil best gedogen. De BBB heeft wat eisen maar wil best meedoen. Een cordon sanitaire is echt wel iets anders.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef MissionPhailed het volgende:
cordon sanitaire rondom de PVV
En daarmee maakt Wilders zich overbodig. Wat wil hij verder nog?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:29 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
De kans dat een kabinet met de PVV op migratie iets aan de instroom gaat doen acht ik zo'n 1000% groter dan ieder ander kabinet zonder de PVV.
Enkel de naam Geert Wilders als premier zorgt al voor minder instroom uit islamitische landen.
Ja een GL-PvdA minister op migratie gaat ook voor veranderende instroom cijfers zorgen. Die worden hoger..
Dat zien we aan beide kanten van het spectrum natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld voor aanzetten tot haat en discriminatie. Veel duidelijker kun je het niet krijgen hoor.
Maar het is niet dat men niks aan vluchtelingen wil doen. Rutte werkte heel veel samen met meloni, om een goede europees systeem op te zetten en de buiten grenzen beter dicht te krijgen. er is heel veel draagvlak op dit moment in europa voor een strenger asiel beleid om de regels weer eens tegen het licht te houden. Maar wilders partij programma niks oplossen, wilders wil afbreken als je naar zijn partij programma kijkt en daarna weer opbouwen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Andere landen in Europa laten toch gewoon zien dat het kan, de centrumpartijen in Denemarken hebben het probleem opgelost en konden zo aan de macht blijven.
https://www.washingtonpos(...)ero-asylum-refugees/
In de ogen van een extreem-linkserd is een ieder die de massa immigratie niet omarmd een extreemrechtse bruinhemd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol, wat? Ga je hier nou serieus doen alsof Wilders niet extreem-rechts is? Grappenmaker.
Het probleem is met name dat meerdere landen in Europa momenteel richting een strenger asielbeleid gaan waardoor je grote stappen moet namen om niet ineens veel meer instroom te krijgen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:29 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
De kans dat een kabinet met de PVV op migratie iets aan de instroom gaat doen acht ik zo'n 1000% groter dan ieder ander kabinet zonder de PVV.
Enkel de naam Geert Wilders als premier zorgt al voor minder instroom uit islamitische landen.
Ja een GL-PvdA minister op migratie gaat ook voor veranderende instroom cijfers zorgen. Die worden hoger..
Ik zit zwaar aan de rechterkant en heb zelfs overwogen om de PVV te stemmen, maar zelfs ik moet toch toegeven dat Wilders vrij extreem rechts is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:33 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
In de ogen van een extreem-linkserd is een ieder die de massa immigratie niet omarmd een extreemrechtse bruinhemd.
Een beweging met 1 leider? Veroordeeld voor groepsbelediging? Noem het parlement een nepparlement en de rechterlijke macht een neprechter? Geen inspraak voor partijgenoten? Het is 1 van de meest extreemrechtse politici in Europa.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die veroordeelt wordt voor het aanzetten tot haat en discriminatie tegenover allochtonen valt gewoon onder extreem rechts hoor. Daar heeft 'links zijn' geen ene fuck mee te maken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:33 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
In de ogen van een extreem-linkserd is een ieder die de massa immigratie niet omarmd een extreemrechtse bruinhemd.
Mijn oma van 83 die klaagt over de vele buitenlanders is gewoon Eva Braun.
Geen zin in asielproblematiek, maar de subsidies vanuit de EU weten ze dan wel weer te vinden. Ons Geertje en zijn oplichtersvriendjes in het Oosten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is met name dat meerdere landen in Europa momenteel richting een strenger asielbeleid gaan waardoor je grote stappen moet namen om niet ineens veel meer instroom te krijgen.
Gelijke verdeling binnen de EU kan ook niet gebeuren omdat Oost-Europa de problemen omtrent migratie bezien heeft en geen trek heeft in dergelijke problematiek.
Nou ja, asielproblematiek is een keuze van het westen, het oosten poogt in zijn politieke keuzes juist de natuurlijke aanwas te incrementeren. Het zijn twee methodes om het probleem van een laag aantal geboortes op te vangen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen zin in asielproblematiek, maar de subsidies vanuit de EU weten ze dan wel weer te vinden. Ons Geertje en zijn oplichtersvriendjes in het Oosten.
’iets gaat doen' is wat anders dan migratie volledig stopzetten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:29 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Gaat fantastisch met die bevolkingsaanwas in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou ja, asielproblematiek is een keuze van het westen, het oosten poogt in zijn politieke keuzes juist de natuurlijke aanwas te incrementeren. Het zijn twee methodes om het probleem van een laag aantal geboortes op te vangen.
Landbouwsubsidies staan hier in het geheel los van.
Als het zo simpel was, dan was Stalin ook extreem rechts. Het is beter om het te benoemen voor wat het is; nationalisme.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Iemand die veroordeelt wordt voor het aanzetten tot haat en discriminatie tegenover allochtonen valt gewoon onder extreem rechts hoor. Daar heeft 'links zijn' geen ene fuck mee te maken.
Stalin was extreem links. De conjunctie zit hem in 'extreem'.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, dan was Stalin ook extreem rechts. Het is beter om het te benoemen voor wat het is; nationalisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |