abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211411192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Dan had je gisteren iets beter het nieuws moeten lezen. Volgens Jetten bij de fractievergadering gingen er op scholen al appjes rond van bezorgde kinderen die er nu niet meer bij zouden horen. Volgens Timmermans idem een hoop burgers die nu bang wakker werden bij het nieuws en die we echt niet meer moeten laten vallen. De demonstratie/manifestatie in Utrecht van gisteren werd door de PVDA/GL afdeling daar georganiseerd met dezelfde boodschap, totdat het overging naar van de rivier tot zee.

Dan hebben we nog een aantal politici van D66/PVDA/GL die de overwinning een klap in het gezicht van democratie vinden of democratie onwaardig of wat dan ook. Immers is democratie alleen functionerend als de partij wint.

Nee, zijn niet bepaald stil gebleven.
Dit is sowieso belachelijk, want over welke jongeren hebben we het hier precies over? Ik neem aan uit de Islamtische hoek? Zij zijn samen met Links de reden dat de Joodse gemeenschappen in Nederland al weken in angst leven, dan heb je wel lef als je het slachtoffer durft te gaan spelen terwijl je een onveilig leefklimaat voor een andere minderheid creëert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211411199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Als op een bepaald departement jouw minister zit kan hij ook buiten de coalitie om afbraak uitvoeren. Zo deed de PiS dat bijvoorbeeld. Of denk aan de toeslagenaffaire.
[..]
Nederland is goed weerbaar, maar als coalitiegenoten niet opletten valt ook daar genoeg aan te slopen.
Ja, dat kan. Iedereen kan ook ineens liggend gaan poepen. Kan.
pi_211411226
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is sowieso belachelijk, want over welke jongeren hebben we het hier precies over? Ik neem aan uit de Islamtische hoek? Zij zijn samen met Links de reden dat de Joodse gemeenschappen in Nederland al weken in angst leven, dan heb je wel lef als je het slachtoffer durft te gaan spelen terwijl je een onveilig leefklimaat voor een andere minderheid creëert.
Vraag het niet aan mij. Het is niet alsof die politici er ook een bronvermelding bij doen. Daarbij gezegd dat de fractievergaderingen rond een uur of 9 begonnen en desbetreffende politici toen dus schijnbaar al een boel bezorgde burgers/kinderen hadden gesproken. Lijkt mij niet erg realistisch dus dat die uitspraken zeer aangedikt zijn/dan wel fictief lijkt me duidelijk.

Zorgen zullen er ongetwijfeld zijn, maar de manier waarop sommige groepen nu tekeer gaan slaat nergens op.
pi_211411236
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:56 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Ja, zoals iedere coalitie zal bestaan uit compromissen om samenwerking mogelijk te maken.
Omdat die partijen het over fundamentelen dingen met elkaar eens zijn.

Zoals wij horen in de eU, wij veroordelen rusland, wij steunen Oekraine. Wij willen dat iedereen wie kan werken werkt en anders op andere manier zijn steenje bijdraagt etc. alleen de weg ernaar toe verschillen (uitkeringen verlagen of betaalde stage plekken subsideren om afstand van de arbeidsmarkt te verkleinen etc).

wilders is op veel punten en vooral buitenland beleid lijnrecht ten opzichte van de 2 potentiele coalitie partijen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 15:38:28 #280
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211411524
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit is iets dat inderdaad ook in mijn lijn van verwachting ligt helaas.
Verwachten doe ik het niet, maar het risico van een islamitische aanslag is er nog steeds en daar komt nu nog het extra risico van een doorgeslagen extreem linkse aanslag bij. Ik weet daadwerkelijk niet of zijn leven nou makkelijker of moeilijker zou worden als premier.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211411530
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is sowieso belachelijk, want over welke jongeren hebben we het hier precies over? Ik neem aan uit de Islamtische hoek?
Juist niet... het is vooral de Wildersjeugd die nu met verhoogd enthousiasme berichten rondstuurt naar klasgenoten-van-kleur a la "Wilders de nieuwe perisdent!!1! Binnen kort allemala verplicht teurg naar jullie zanbdak whahahahahahahahahahaha #wilderSS4life". Dat gebeurde weliswaar al langere tijd, maar nu lijkt het wel of ze "allemala" gratis speed hebben gekregen.

Maar goed, die lol zal er bij de eerstvolgende nota wel af zijn denk ik. :P
  vrijdag 24 november 2023 @ 15:43:22 #282
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211411561
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:38 schreef nixxx het volgende:

[..]
Verwachten doe ik het niet, maar het risico van een islamitische aanslag is er nog steeds en daar komt nu nog het extra risico van een doorgeslagen extreem linkse aanslag bij. Ik weet daadwerkelijk niet of zijn leven nou makkelijker of moeilijker zou worden als premier.
Dat deze niet op de fiets naar zijn werk kan is nu eenmaal een verworvenheid van progressief Nederland moeten we dan maar weer denken
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211411564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:41 schreef Tekaschi het volgende:
Vergeet niet schouder aan schouder te gaan staan met Asha mensen!

[ twitter ]
Zieke doodsbedreigingen.

Hoezo wordt er serieus naar die zuil geluisterd in hilversum en in policor den haag? Hoezo mag dat vrij uit hun bagger blaten?

Dit horen paria's van de maatschappij te zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211411566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:20 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Meeste die jij verafschuwt zijn beta's maar dat ter zijde.

WiLders, heel FvD zijn allemaal rechtenstudenten dus zijn allemaal alfas

Kaag dubbel (politicologie en Economie)
Jetten bestuurskunde
dijkgraaf; Natuurkunde.
De Jong (Pabo)
Schouten: Bedrijfskunde
Blok: Bedrijfskunde
Grappenhaus advocatuur doctor (was partner bij een bedrijf)
Ollegren geschiedenis en een MBA

etc.

Veel van het vorige kabinet warden dus dus gewoon economen, bestuurders, etc.
In dat hele lijstje staat welgeteld 1 beta vak: natuurkunde.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211411574
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Beta's zijn wat minder goed in politiek bedrijven, misschien
pi_211411584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar hoeveel hoogopgeleiden zijn er, en hoeveel poffertjesbakkers?
Zolang er maar 1 poffertjesbakker in de kamer zit lijkt me dat geen relevante vraag. De kans dat poffertjesbakkers oververtegenwoordigd zijn als er maar 1 zit lijkt me uitgesloten.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211411592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zolang er maar 1 poffertjesbakker in de kamer zit lijkt me dat geen relevante vraag. De kans dat poffertjesbakkers oververtegenwoordigd zijn als er maar 1 zit lijkt me uitgesloten.
Lach er maar mee, door die poffertjesbakker staat Fransje wel open voor een coalitie met de PVV.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211411618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
de economische vakken, zijn ook niet puur alfa zoals rechten.
pi_211411620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Het 8 uur journaal zal hier vanavond mee openen, gewoon zaken in de fik willen steken, en het komt (zoals meestal) niet uit de rechterhoek.
Democratie niet accepteren. Sterker nog, tegenstanders willen vd graven en zaken in de hens steken om disruptie en angst te veroorzaken.

Riiiiight. Zuivere definitie weer van terrorisme. Omdat de uitkomst van het democratische proces je niet aanstaat.

Laat even 1 ding duidelijk zijn: de democratie is niet in gevaar. Dan pas kan je acties ondernemen, maar deze partijen zijn democratisch gekozen, volgen het democratische proces en respecteren dat. Ze hebben voor daarna zuivere democratische doelstellingen.

De enige die weer niet kunnen verkroppen dat ze buitenspel staan, zijn de radicaal linkse galbakken, het langharige tuig. De krakers, de niet douchers, de uitvreters.
Vervolgens bedreigen bedreigen en bedreigen. Kutvolk.
1947-2016
pi_211411624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:39 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Juist niet... het is vooral de Wildersjeugd die nu met verhoogd enthousiasme berichten rondstuurt naar klasgenoten-van-kleur a la "Wilders de nieuwe perisdent!!1! Binnen kort allemala verplicht teurg naar jullie zanbdak whahahahahahahahahahaha #wilderSS4life". Dat gebeurde weliswaar al langere tijd, maar nu lijkt het wel of ze "allemala" gratis speed hebben gekregen.

Maar goed, die lol zal er bij de eerstvolgende nota wel af zijn denk ik. :P
Er werd schijnbaar gezegd dat er appjes rond zouden gaan van jongeren het gevoel hebben er nu niet meer bij te horen (door de verkiezingsuitslag). Wat jij daar vervolgens van maakt is iets totaal anders.

Ik begrijp ook niet wat huiskleur hier überhaupt mee te maken zou hebben. Genoeg mensen van kleur stemmen op Wilders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211411627
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
de economische vakken, zijn ook niet puur alfa zoals rechten.
Nee dat klopt. Dat zijn gamma vakken.
pi_211411630
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef Ulx het volgende:
Ik zou het trouwens wel hilarisch vinden als de VVD in een eventueel kabinet met GL/PvdA (en NSC) stapt met als argument dat er zo ontzettend veel druk was om ondanks de nederlaag toch maar in de regering te gaan zitten.

Dan kun je me echt wegdragen denk ik.
Volgende verkiezingen vvd-15, pvv + 15
1947-2016
pi_211411639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgende verkiezingen vvd-15, pvv + 15
Zien we dan wel weer