Dit moest ik even googlenquote:Op maandag 4 december 2023 18:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat hebben ze verder gecheckt, MaJo? Ook zijn visus? Of alleen check en meten en wegen en evt. vragen bespreken?
Hier een doktersverkleedset, een bambino loco-boekje en een hoofdband-muts gekregen. Morgenavond doen we het heel klein en kort met mijn ouders.
Ik heb een (hema) peuterdekbed in het ledikant liggen, da's precies de goede maatquote:Op maandag 4 december 2023 12:43 schreef MaJo het volgende:
Ha de slaapzakvraag wilde ik ook stellen! Aapie wordt elke nacht wakker rond een uur of 5, dan is het op z'n koudst in huis. Hij slaapt in een pyjama met lange mouwen, een romper met korte of lange mouwen (dat verschilt) en een fleece slaapzak. Zou genoeg moeten zijn lijkt me? De laatste nachten hebben we daar nog een lakentje met gebreid dekentje overheen. Misschien moet hij ook eens over op een dekbed maar hij slaapt nog steeds in een ledikant en dat hou ik graag nog zo
Wij zijn nu begonnen met de luierbroekjes. Heel leuk en aardig maar wat een gedoe als daarin gepoept isIemand nog een protip hoe je dat handig verschoont zonder dat de benen meteen onder zitten?
Vanmiddag afspraak bij het CB, ben benieuwd naar de stats
Wij hadden ook zo'n Google, maar het werd echt een obsessie voor Koert. Nog steeds als dat ding aan gaat roept hij zijn favoriete opdrachten (inmiddels staat dat ding al 1,5 jaar niet meer aan). Als je op een bepaalde manier vraagt hoe je 'sowieso' spelt leest Google een hele lijst voor van een of andere website met verkeerde spellingen (sowerso, zo en zo, etc)quote:Op maandag 4 december 2023 22:28 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft de smaak te pakken met praten, enorme kletsmajoor is het!
Mama Google praten auto, papa Google praten kikker, mama teefone praten Google, hey Google kikker (en Google reageert dan ook met een heel verhaal over amfibieën en dat van de 8400 ondersoorten de meesten onder de kikkers gerekend moeten worden), mama Google hond, opa Google praten, hey Google ootoo.
En na een paar dagen Google, merk ik dat deze olievlek zich ook uitbreidt naar andere zaken zoals handen wassen, tantesanten (tandenpoetsen) en noem maar op.
Oogcontact gaat ineens een stuk beter. Hij kan beamen als hij boos of verdrietig is, dus ook als je boos zegt en hij is eigenlijk verdrietig, dan vertelt hij dat. 'Colin wil je cruesli?' Dan krijg je dus of 'cruesli' als antwoord, of gekrijs. Dus we oefenen een beetje met ja en nee antwoorden, in plaats van herhalen om te bevestigen of krijsen als het antwoord nee is.
Leuk om dit mee te maken, het begint nou wel echt ergens op te lijken.
Hehe, hier ook wel bovenmatige interesse. Maar hey ho, zijn spraak gaat met enorme sprongen vooruit dus we zijn nog niet zover dat we het gaan beperken.quote:Op maandag 4 december 2023 22:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo'n Google, maar het werd echt een obsessie voor Koert. Nog steeds als dat ding aan gaat roept hij zijn favoriete opdrachten (inmiddels staat dat ding al 1,5 jaar niet meer aan). Als je op een bepaalde manier vraagt hoe je 'sowieso' spelt leest Google een hele lijst voor van een of andere website met verkeerde spellingen (sowerso, zo en zo, etc)
Go Colin, wat goed! Ik snap dat Google alleen niet helemaal, is dat net zoiets als Alexa? En dan elke keer als hij Google zegt dan komt er een verhaal?quote:Op maandag 4 december 2023 22:28 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft de smaak te pakken met praten, enorme kletsmajoor is het!
Mama Google praten auto, papa Google praten kikker, mama teefone praten Google, hey Google kikker (en Google reageert dan ook met een heel verhaal over amfibieën en dat van de 8400 ondersoorten de meesten onder de kikkers gerekend moeten worden), mama Google hond, opa Google praten, hey Google ootoo.
En na een paar dagen Google, merk ik dat deze olievlek zich ook uitbreidt naar andere zaken zoals handen wassen, tantesanten (tandenpoetsen) en noem maar op.
Oogcontact gaat ineens een stuk beter. Hij kan beamen als hij boos of verdrietig is, dus ook als je boos zegt en hij is eigenlijk verdrietig, dan vertelt hij dat. 'Colin wil je cruesli?' Dan krijg je dus of 'cruesli' als antwoord, of gekrijs. Dus we oefenen een beetje met ja en nee antwoorden, in plaats van herhalen om te bevestigen of krijsen als het antwoord nee is.
Leuk om dit mee te maken, het begint nou wel echt ergens op te lijken.
Ja, we hebben een Google Home Mini en die kun je allerlei commando's geven zoals lampen aan en uit doen, tv aanzetten en een Netflix aflevering spelen. Of je stelt gewoon vragen die je normaal zou typen, dus Google kan als geen ander verhaaltjes vertellen, tot 20 tellen, een liedje zingen en dierengeluiden laten horen enzo. Dus dan vraag je 'hey Google, hoe klinkt een kikker' en dan laat Google een kikker horen. Of een auto, of een poes of een vliegtuig of een paard.quote:Op maandag 4 december 2023 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Go Colin, wat goed! Ik snap dat Google alleen niet helemaal, is dat net zoiets als Alexa? En dan elke keer als hij Google zegt dan komt er een verhaal?
Of 'ha ha' en dan krijg je een giechel terugquote:Op maandag 4 december 2023 23:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, we hebben een Google Home Mini en die kun je allerlei commando's geven zoals lampen aan en uit doen, tv aanzetten en een Netflix aflevering spelen. Of je stelt gewoon vragen die je normaal zou typen, dus Google kan als geen ander verhaaltjes vertellen, tot 20 tellen, een liedje zingen en dierengeluiden laten horen enzo. Dus dan vraag je 'hey Google, hoe klinkt een kikker' en dan laat Google een kikker horen. Of een auto, of een poes of een vliegtuig of een paard.
Vooral niks in gaan smeren ofzo. Bij mijn kinderen krulde het vaak lekker op als het nat was geweest. En van veel borstelen gaan krullen ook weg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi dr haar lijkt eindelijk fatsoenlijk te groeienEr beginnen ook krullen in te komen (het is nu nog vooral slag met in lange plukjes een grove krul in de punt), maar ik heb zelf steil haar, dus geen idee hoe ik haar haar het beste kan verzorgen zodat die krullen optimaal tot hun recht komen. Hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 09-12-2023 15:44:37 ]When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |