Denemarken heeft strenge regelgeving en stelt voorwaarden aan immigratie en eisen aan integratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Denemarken is toch ook lid van de EU?
Punt is juist: dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen politieagenten met enorme kruisen om of keppeltjes of vergieten op hun kop.
Het is klinkklare nonsens.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:44 schreef theunderdog het volgende:
Wie had dit durven dromen. Een man met Indische roots en een Joodse vrouw, die daadwerkelijk iets tegen hedendaags antisemitisme wil doen, wordt extreem-rechts genoemd door de mensen die de wortel van het hedendaagse antisemitisme laat groeien.
Het is prachtig.
Je hoeft helemaal niks weg te gooien. Het is al genoeg als je het als 'onbelangrijk' beschouwt.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Je kan gerust alle geloven achterlijk, debiel of wat dan ook vinden. Maar trek ze niet gelijk. Gooi het christelijke kind, niet met het islamitische badwater weg.
Denemarken is ook gewoon heel streng op asielmigratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Denemarken heeft strenge regelgeving en stelt voorwaarden aan immigratie en integratie.
PVV wilt een asielstop, ook voor oorlogsvluchtelingen. Onverenigbaar met EU-waarden.
Mensen vragen om een mening te onderbouwen is geen 'persoonlijk gedoe', ik krijg zelf ook geregeld een mention. Soms is dat serieus, soms met met een knipoog. Laten we nu niet doen alsof dat allemaal zo erg is.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De sp heeft wel wat meer haken en ogen die mensen er van weerhouden er op te stemmen.
[..]
Dit is nergens voor nodig. Dat persoonlijke gedoe kan ik echt missen als kiespijn
Amnesty is een clubje activisten.quote:
Het is ook onzinnig. 90% van de immigratie is arbeidsmigratie, maar rechts heeft dat tot nu toe alleen maar gestimuleerd.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De sp heeft wel wat meer haken en ogen die mensen er van weerhouden er op te stemmen.
[..]
Dit is nergens voor nodig. Dat persoonlijke gedoe kan ik echt missen als kiespijn
Oneens. Islam past niet binnen de Nederlandse, Europese samenleving. De reden waarom 'weggooien' niet hoeft, is hoogstens omdat dat vooralsnog rechtsstatelijk niet kan. Maar laten we er in enkel geval heel behoudend in zijn om nog meer van die religie te importeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks weg te gooien. Het is al genoeg als je het als 'onbelangrijk' beschouwt.
Geloven is een persoonlijke issue. Lekker voor jezelf houden en anderen niet mee lastig vallen.
En wij moeten geloven dat Jetten vanochtend meerdere mensen heeft gesproken die met tranen in de ogen zijn wakker geworden omdat zich zich afvragen of ze er in dit land nog mogen zijn. Kinderen die vragen: kan ik nog wel naar school in dit land.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/l/2498960
Verstandige reactie van Frans, maar direct daarna weer het bekende melodramatische gejank van de andere progressieve partijen, om af te sluiten met de ultieme struisvogel van Volt.
Wel wanneer die mening het product is van jouw fantasie en alleen in jouw hoofd bestaat.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen vragen om een mening te onderbouwen is niet persoonlijk, ik krijg zelf ook geregeld een mention. Soms is dat serieus, soms met met een knipoog. Laten we nu niet doen alsof dat allemaal zo erg is.
Joodse kinderen vragen zich dat terecht af.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat Jetten vanochtend meerdere mensen heeft gesproken die met tranen in de ogen zijn wakker geworden omdat zich zich afvragen of ze er in dit land nog mogen zijn. Kinderen die vragen: kan ik nog wel naar school in dit land.
Nee, in het programma van Geert staat toch echt dat hij de Koran wil verbiedenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oneens. Islam past niet binnen de Nederlandse, Europese samenleving. De reden waarom 'weggooien' niet hoeft, is hoogstens omdat dat vooralsnog rechtsstatelijk niet kan. Maar laten we er in enkel geval heel behoudend in zijn om nog meer van die religie te importeren.
Ja dus? dat mag hij toch willen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, in het programma van Geert staat toch echt dat hij de Koran wil verbieden
Dus alle onderwijs gestoeld op geloof afschaffen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks weg te gooien. Het is al genoeg als je het als 'onbelangrijk' beschouwt.
Geloven is een persoonlijke issue. Lekker voor jezelf houden en anderen niet mee lastig vallen.
Van palletsorteerder naar de tweede kamer, er is nog hoop voor alle Fok!ers.quote:
Valize werkt als kwaliteitscontroleur in het palletproductiebedirjf PKF/Post in Venlo-Zuid. Zijn baas stuurde hem gisteravond na de exitpoll al een eerste berichtje met felicitaties en de hoop dat het uiteindelijk “maar” 34 zetels zouden worden. ‘Ik heb verder nog geen totaal idee wat er allemaal over me heen gaat komen of wanneer de nieuwe Tweede Kamer geïnstalleerd gaat worden’, lacht hij. ‘Vandaag ben ik nog in Den Haag, maar morgen is gewoon een werkdag.
Nee.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is klinkklare nonsens.
Ja, dit vind ik dus totaal onbegrijpelijk. Oekraïne is voor het grootste gedeelte veilig. Waarom worden die honderduizend Oekrainers met open armen ontvangen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook wat betreft Oekraïners zul je inderdaad op een gegeven moment gewoon mensen terug moeten laten keren.
Dat is dan ook de meest geniepige frame sinds tijden.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is ook onzinnig. 90% van de immigratie is arbeidsmigratie, maar rechts heeft dat tot nu toe alleen maar gestimuleerd.
Hopelijk zet NSC daar hard op in.
Ik moest meteen aan die brievenbuspisser denken, lolquote:Op donderdag 23 november 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Van palletsorteerder naar de tweede kamer, er is nog hoop voor alle Fok!ers.
Ik roep al jaren dat er maar een soort onderwijs zou moeten zijn. Openbaar onderwijs. Niet meer op geloof of andere ideologie. Eenheidsworst. Taal, rekenen, geschiedenis, aardrijkskunde, natuur/biologie. Daarnaast voor de fun handenarbeid, gym en tekenen. Geen gezeur meer over gendershit, bangmakerij over het klimaat enz... Dat komt wel als ze op het VO zitten. Op de basisschool alleen de basis.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus alle onderwijs gestoeld op geloof afschaffen.![]()
Geen gezeik meer dat scholen preventief sluiten vanwege geloofs bedreigingen.
*doh* Wie wil dat niet?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat nu in op de details van het onderwerp. Mij ging het erom dat diegene waarop ik reageer doet alsof de meerderheid van de mensen die nu op de PVV hebben gestemd, daadwerkelijk hopen dat de radicale, inderdaad ondemocratische zaken die Wilders heeft geroepen in de oppositie werkelijkheid worden.
Welnee joh. Men wil gewoon weer een leidende cultuur, geen Marokkaanse drugsmaffia, niet 70% Somaliers die in de bijstand zitten, die Polen die hier arbeid verrichten zijn beste leuke jongens, beetje jammer van het gezuip.
Dat een beetje. Maar de beste man waarop ik reageer ziet nu al nazi's in zijn ooghoek.
Mensen uit India bedoel je? Vraag het ze.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat doen al die Indiërs hier eigenlijk?
Je plaat blijft hangen.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
*doh* Wie wil dat niet?
Ondertussen staat in het PVV-programma dat de Koran verboden moet worden
Dus?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
*doh* Wie wil dat niet?
Ondertussen staat in het PVV-programma dat de Koran verboden moet worden
Nou, hij wil het leger inzetten als ze weer eens geweld gebruiken tegen de zwakkere mensen uit de Nederlandse samenleving.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?
Die zijn blank, dat zeggen mensen vrij openlijk:"dat zijn mensen die op ons lijken". Amper 10000 burgerslachtoffers in anderhalf jaar tijd, humanitair rampje van niets eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dus totaal onbegrijpelijk. Oekraïne is voor het grootste gedeelte veilig. Waarom worden die honderduizend Oekrainers met open armen ontvangen?
Dat klopt, allemaal te danken aan de VVD.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is dan ook de meest geniepige frame sinds tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |