abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211397764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Haha,typisch verliezersgebral...

Of het er nu wel of niet komt,

Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
_O_
pi_211397788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Haha,typisch verliezersgebral...

Of het er nu wel of niet komt,

Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
_O_
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.
2. Het woningtekort komt zeker niet daardoor, dan nog eerder door arbeidsmigratie.
3. Tegen arbeidsmigratie zal niets gedaan worden (dat wil de VVD niet, en ook de BBB niet trouwens).
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211397809
Die reacties overal, dit is echt smullen. En ik ben niet eens een PVV stemmer, kun je na gaan.

BNN/VARA die een soort troost sessie houdt in hun kantine vanmiddag hahaha _O-

https://archive.li/4wFGd
٩๏̯͡๏)۶
pi_211397817
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397831
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Eens, PVV is de grootste maar NSC en VVD hebben een betere onderhandelingspositie.

NSC wellicht het beste.
Zij kan zowel met rechtse als linkse partijen regeren en hoeft niet in een kabinet met PVV te stappen als hiervoor teveel ingeleverd moet worden.
pi_211397839
quote:
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 23 november 2023 @ 13:00:30 #101
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211397841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Dat laatste zou ik al super gelukkig mee zijn.

Marokkanen en Turken boeien mij niet zo, de 2'e generatie praat al Nederlands zo is mijn bevindingen, ik was laatst bij Zuid Plein, een kopje koffie te drinken, en daar zaten twee meiden met een hoofddoek, ik schat dat ze ongeveer 15 jaar waren, ze waren licht getint, hoofddoek, en eentje had een gucci handtasje.

Als ik mijn ogen dicht deed, leek het net alsof er Nederlandse meisjes zaten, ook met woordjes als 'om my god' en ze hadden het over studie.. Accentloos Nederlands.. En Polen zijn misschien blond en blauwe ogen, die passen misschien beter in het straatbeeld, maar die praten behoorlijk vaak een slavische taal.. Maar goed, die lui doen niemand kwaad, werken hard, en zijn hier pas sinds 2007.

Het gaat mij vooral om de Syriërs, die moeten lekker asiel zoeken in Saudi Arabië, Turkije, Jordanië of Lebanon.. Of desnoods in het autonome Iraaks Koerdistan (dat is een behoorlijk welvarend en ontwikkeld deel van Irak).

Ik heb tijdens de Palestina demonstraties genoeg Syriërs gezien die demonstreren met de vlag van het vrije Syrische leger.. Sta je daar, met de vlag van de oppositie die tegen Assad strijd, waarom zijn ze dan niet gewoon in Idlib gebleven?

Als Geert Wilders voor een 'Deens' model kan komen, geen Syriërs, Jemenieten, of wie dan ook welkom, want hun hebben niets met ons, en wij totaal niets met hun, dan ben ik al de gelukkigste man van Nederland.
pi_211397847
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.

Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
Ik heb altijd gezegd dat als Links zou toegeven dat er wat problemen zijn met massa immigratie dat Links veel groter zou zijn.
Maar Nederlanders zijn het gewoon zat dat Links de problemen compleet nergeert en niet eens erkend.
Vingers in de oren en kop in het zand daar win je geen zieltjes mee!
pi_211397852
:')_!

NSC mag niet eens blij zijn.

twitter
pi_211397869
Op de NOS nieuwsredactie zitten ze met z'n allen aan de antidepressa. Wat een hel en verdoemenis op die voorpagina. Maar verder zijn ze hartstikke neutraal hoor!

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_211397883
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als ik de cijfers bekijk voor Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.
https://www.dst.dk/en/Sta(...)er/ind-og-udvandring

Dit beleid is blijkbaar sinds 2019 al aan de gang.
En ook Syriers deporteren naar Syrie is iets wat in Nederland niet zo maar kan, denk ik.
De kans is groot dat er de nodige rechtszaken volgen en het besluit wordt teruggedraaid.
Maar je ziet ook dat ze daar geen Afrikanen binnen halen, alles wat binnenkomt zijn Europeanen en als uitzondering Indiers. Ook zij hebben uiteraard immigratie nodig, maar ze maken bewuste keuzes om er geen ongebreidelde influx van kanslozen van te maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211397897
Wat zijn die linksen toch een stel dramaqueens bij elkaar.
Er gaat niets groots gebeuren, enige dat er mogelijk gebeurd is dat immigratie wat minder wordt.
Wat een paniekzaaiers weer.
pi_211397900
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op de NOS nieuwsredactie zitten ze met z'n allen aan de antidepressa. Wat een hel en verdoemenis op die voorpagina. Maar verder zijn ze hartstikke neutraal hoor!

_O-
Ik zag het ja, foei wat een drama om niets.
pi_211397910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef Zoddie het volgende:
Er gaat niets groots gebeuren, enige dat er mogelijk gebeurd is dat immigratie wat minder wordt.
Zo proberen ze juist de labiel tv kijkende Nederlanders voor zich te winnen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211397934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Zo proberen ze juist de labiel tv kijkende Nederlanders voor zich te winnen.
Dat heb ik eerder gezien toen iemand op de rechterkant flink groot werd.
Wie was dat ook alweer?
Oh ja, ene Pim geloof ik.
pi_211397954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
In Denemarken zie je dat links daar wel verstand heeft. Waarom kan daar wel wat hier niet kan?
  donderdag 23 november 2023 @ 13:10:10 #111
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_211397956
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:01 schreef HowardRoark het volgende:
:')_!

NSC mag niet eens blij zijn.

[ twitter ]
Een retweet van een tweet met een foto van een retweet van een tweet :{
pi_211397972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:07 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat heb ik eerder gezien toen iemand op de rechterkant flink groot werd.
Wie was dat ook alweer?
Oh ja, ene Pim geloof ik.
Dit was goud destijds.
Zure koppen.
pi_211397987
We doen er wel lacherig over, over links die doemscenario's zitten te scheppen en in paniek zijn.
Maar dit doet me erg denken aan de tijd van Pim Fortuyn en wat er toen is gebeurd.
pi_211397996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef Zoddie het volgende:
We doen er wel lacherig over, over links die doemscenario's zitten te scheppen en in paniek zijn.
Maar dit doet me erg denken aan de tijd van Pim Fortuyn en wat er toen is gebeurd.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211398008
https://nos.nl/l/2498960

Verstandige reactie van Frans, maar direct daarna weer het bekende melodramatische gejank van de andere progressieve partijen, om af te sluiten met de ultieme struisvogel van Volt.
pi_211398016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

_O-
https://nos.nl/

waar?
kom op jullie willen graag dat het zo is.
Maar waar is de hel en verdoemenis?
pi_211398022
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
nooit kritiek hebben op rechts! want ze halen Pim erbij.

Rechts geeft op iedereen en z'n moeder af bij links, maar zeg niets terug want Pim!!!
pi_211398026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat is cultureel rechts? Een frikandel met een Nederlands vlaggetje?
Wat cultureel links is kun je in deze docu "White Balls on Walls" van de NPO zien.
Laat mooi zien hoe het Stedelijk Museum in Amsterdam geregeerd wordt door "woke" GroenLinks activisten.

Ik begrijp best dat veel mensen klaar zijn met dit soort radicaal links activisme in de cultuur sector.

https://www.2doc.nl/documentaires/2023/06/white-balls.html
pi_211398030
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:15 schreef koemleit het volgende:

[..]
nooit kritiek hebben op rechts! want ze halen Pim erbij.

Rechts geeft op iedereen en z'n moeder af bij links, maar zeg niets terug want Pim!!!
Dit is net zo slap als waar jij op afgeeft.
pi_211398044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dit is net zo slap als waar jij op afgeeft.
Hoezo? Direct roepen nadat iemand kritiek heeft op de uitslag/Geert dat het je aan Pim doet denken is gewoon ridicuul.

Al het gebash op Timmermans op social media ging mijns inziens echt veel verder dan op Geert, maar niemand die zei "stop hiermee kijk naar Pim!!!".

niet zeuren als je in de politiek ziet krijg je ze af en toe, terecht of niet, links of rechts, verbaal om de oren.
pi_211398051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef Zoddie het volgende:
Zowieso heeft links op heel vlakken enorme steken laten vallen. Als je jarenlang met genderneutraliteit, huidkleurtjes, in een dromenland zit, omgekeerde racisme en meer dan ben je niet echt bezig met de echte problemen in Nederland.

Daarnaast heb je vier kabinetten van Rutte gehad waarbij Rutte-4 wel de ergste was (Pieter Omzigt functie elders, Kaag met haar "hier scheiden onze wegen" om vervolgens twee weken later weer de reet van Rutte te likken).

Het nog wachten op "AlLe bLAnkE zIjn RacISten"-reacties.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
In Denemarken zie je dat links daar wel verstand heeft. Waarom kan daar wel wat hier niet kan?
Dit inderdaad. Zelfs hun "GL/PVDA" trapt op de rem als het bijvoorbeeld om immigratie gaat.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_211398063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..
Wist niet dat kebabzaken, telefoonzaken en theehuizen door arbeidsmigranten worden gerund.

Of dat de hoofdrolspelers in opsporing een professionele carrière in misdaad hebben en dat ze daarvoor naar Nederland zijn gehaald.
pi_211398064
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Hoezo? Direct roepen nadat iemand kritiek heeft op de uitslag/Geert dat het je aan Pim doet denken is gewoon ridicuul.

Al het gebash op Timmermans op social media ging mijns inziens echt veel verder dan op Geert, maar niemand die zei "stop hiermee kijk naar Pim!!!".

niet zeuren als je in de politiek ziet krijg je ze af en toe, terecht of niet, links of rechts, verbaal om de oren.
Er werden hier maanden lang users belachelijk gemaakt op het forum die niet mee gingen met de linkse visie.

Zelf zeg ik er maar even bij dat ik mijn stem niet aan de PVV heb gegeven, voordat er weer aannames worden gedaan.
pi_211398071
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.
Neuh. Genoeg virologen zijn 'rechts'. Alleen virologen die constant met hun bakkes bij tv uitzendingen moesten zitten, zijn linksig.

Noem het de 'driehoek der borderliners'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')