Haha,typisch verliezersgebral...quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Haha,typisch verliezersgebral...
Of het er nu wel of niet komt,
Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.
2. Het woningtekort komt zeker niet daardoor, dan nog eerder door arbeidsmigratie.
3. Tegen arbeidsmigratie zal niets gedaan worden (dat wil de VVD niet, en ook de BBB niet trouwens).
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..quote:Op donderdag 23 november 2023 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
Eens, PVV is de grootste maar NSC en VVD hebben een betere onderhandelingspositie.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:34 schreef Nober het volgende:
Genieten van de reacties.
[ twitter ]
https://twitter.com/LavieJanRoos/status/1727611967773290994
Dat laatste zou ik al super gelukkig mee zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Ik heb altijd gezegd dat als Links zou toegeven dat er wat problemen zijn met massa immigratie dat Links veel groter zou zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.
Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
Maar je ziet ook dat ze daar geen Afrikanen binnen halen, alles wat binnenkomt zijn Europeanen en als uitzondering Indiers. Ook zij hebben uiteraard immigratie nodig, maar ze maken bewuste keuzes om er geen ongebreidelde influx van kanslozen van te maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als ik de cijfers bekijk voor Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.
https://www.dst.dk/en/Sta(...)er/ind-og-udvandring
Dit beleid is blijkbaar sinds 2019 al aan de gang.
En ook Syriers deporteren naar Syrie is iets wat in Nederland niet zo maar kan, denk ik.
De kans is groot dat er de nodige rechtszaken volgen en het besluit wordt teruggedraaid.
Ik zag het ja, foei wat een drama om niets.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op de NOS nieuwsredactie zitten ze met z'n allen aan de antidepressa. Wat een hel en verdoemenis op die voorpagina. Maar verder zijn ze hartstikke neutraal hoor!
Zo proberen ze juist de labiel tv kijkende Nederlanders voor zich te winnen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef Zoddie het volgende:
Wat zijn die linksen toch een stel dramaqueens bij elkaar.
Er gaat niets groots gebeuren, enige dat er mogelijk gebeurd is dat immigratie wat minder wordt.
Wat een paniekzaaiers weer.
Dat heb ik eerder gezien toen iemand op de rechterkant flink groot werd.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo proberen ze juist de labiel tv kijkende Nederlanders voor zich te winnen.
In Denemarken zie je dat links daar wel verstand heeft. Waarom kan daar wel wat hier niet kan?quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
Een retweet van een tweet met een foto van een retweet van een tweetquote:Op donderdag 23 november 2023 13:01 schreef HowardRoark het volgende:
_!
NSC mag niet eens blij zijn.
[ twitter ]
Dit was goud destijds.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:07 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gezien toen iemand op de rechterkant flink groot werd.
Wie was dat ook alweer?
Oh ja, ene Pim geloof ik.
quote:Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef Zoddie het volgende:
We doen er wel lacherig over, over links die doemscenario's zitten te scheppen en in paniek zijn.
Maar dit doet me erg denken aan de tijd van Pim Fortuyn en wat er toen is gebeurd.
https://nos.nl/quote:Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op de NOS nieuwsredactie zitten ze met z'n allen aan de antidepressa. Wat een hel en verdoemenis op die voorpagina. Maar verder zijn ze hartstikke neutraal hoor!
nooit kritiek hebben op rechts! want ze halen Pim erbij.quote:
Wat cultureel links is kun je in deze docu "White Balls on Walls" van de NPO zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is cultureel rechts? Een frikandel met een Nederlands vlaggetje?
Dit is net zo slap als waar jij op afgeeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit kritiek hebben op rechts! want ze halen Pim erbij.
Rechts geeft op iedereen en z'n moeder af bij links, maar zeg niets terug want Pim!!!
Hoezo? Direct roepen nadat iemand kritiek heeft op de uitslag/Geert dat het je aan Pim doet denken is gewoon ridicuul.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is net zo slap als waar jij op afgeeft.
Zowieso heeft links op heel vlakken enorme steken laten vallen. Als je jarenlang met genderneutraliteit, huidkleurtjes, in een dromenland zit, omgekeerde racisme en meer dan ben je niet echt bezig met de echte problemen in Nederland.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef Zoddie het volgende:
Wat zijn die linksen toch een stel dramaqueens bij elkaar.
Er gaat niets groots gebeuren, enige dat er mogelijk gebeurd is dat immigratie wat minder wordt.
Wat een paniekzaaiers weer.
Dit inderdaad. Zelfs hun "GL/PVDA" trapt op de rem als het bijvoorbeeld om immigratie gaat.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In Denemarken zie je dat links daar wel verstand heeft. Waarom kan daar wel wat hier niet kan?
Wist niet dat kebabzaken, telefoonzaken en theehuizen door arbeidsmigranten worden gerund.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..
Er werden hier maanden lang users belachelijk gemaakt op het forum die niet mee gingen met de linkse visie.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hoezo? Direct roepen nadat iemand kritiek heeft op de uitslag/Geert dat het je aan Pim doet denken is gewoon ridicuul.
Al het gebash op Timmermans op social media ging mijns inziens echt veel verder dan op Geert, maar niemand die zei "stop hiermee kijk naar Pim!!!".
niet zeuren als je in de politiek ziet krijg je ze af en toe, terecht of niet, links of rechts, verbaal om de oren.
Neuh. Genoeg virologen zijn 'rechts'. Alleen virologen die constant met hun bakkes bij tv uitzendingen moesten zitten, zijn linksig.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |