SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen webshop?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:59 schreef Gibson88 het volgende:
Ik moet er voor dit jaar nog 1 kopen. Alleen geen idee waar. Iemand suggesties ?
Ik zoek geen webshop!!!
Ik geef liever mijn geld uit in een winkel. Passen, rondkijken dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom geen webshop?
Superfout is goede shop. Goede kwaliteit, snelle levering.
Primark heeft altijd wel wat hangen. Verder zou ik het zo even niet wetenquote:Op donderdag 23 november 2023 15:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik geef liever mijn geld uit in een winkel. Passen, rondkijken dat soort dingen.
Paulanerquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 10:57 schreef Evangelion het volgende:
Oeh die met de Gremlin is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Die t-rex die ik besteld heb is een gebreide truiquote:Op donderdag 23 november 2023 17:19 schreef kuolema het volgende:
Ik heb er vijf maar wil er meer![]()
Heb geen foto's. Het jammere is dat de meeste gemaakt zijn van simpel acryl en ik vind dat zo'n naar materiaal. Alleen die van ugly xmas is van goede kwaliteit, hoewel ook die van acryl is.
Ook acrylquote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die t-rex die ik besteld heb is een gebreide trui
Maar wel gebreid acrylquote:
Heb ook wel van die polyester truien gezien. Of van sweatstofquote:Op donderdag 23 november 2023 17:55 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat is het altijd voor zover ik heb meegemaakt.
Maar geen ongebreid acrylquote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ook wel van die polyester truien gezien. Of van sweatstof
Die zal ik onthouden, dank voor de tip. Ik denk dat ik ook sowieso 's even bij de WE ga kijken. Die hebben het volgens mij ook wel liggen.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Primark heeft altijd wel wat hangen. Verder zou ik het zo even niet weten
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef kuolema het volgende:
Ik vind deze hilarisch maar durf er niet in te lopen:
[ afbeelding ]
Haha, die is gaaaafff! 😅quote:Op donderdag 23 november 2023 10:52 schreef dud0r het volgende:
Show hier je (foute) kersttruien!
Ik heb net de volgende besteld.
https://www.superfout.nl/product/kerstman-op-een-t-rex/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een ander maar daar werkt het plaatje niet van.
ik krijg tot nu toe hele positieve reacties op de t-rexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |