abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211405647
Ik zou een advocaat gaan zoeken. Niet alleen denk ik dat je bij deze eerste klas klootzak weg moet gaan, maar ik denk ook dat je daar een goed plan voor moet hebben om daar met zo min mogelijk gezeik doorheen te komen.

Overigens zou ik niet te bang zijn van mensen die helemaal geen jurist zijn en de wet denken te kennen. Heel vaak hebben ze zeer beperkte kennis en overschatten ze zichzelf, waardoor ze hele domme fouten maken. Ik heb dat erg vaak gezien.

Sterkte.
  vrijdag 24 november 2023 @ 00:52:28 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211405708
quote:
Hij heeft ook hele lieve en goede momenten, dat hij dingen buitenshuis voor me doet omdat het mij niet lukt bevoordeeld of me een beetje te eten geeft als ik bijna flauw ben gevallen.
Wat een topper _O_
  vrijdag 24 november 2023 @ 00:53:41 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211405710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 00:33 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou een advocaat gaan zoeken. Niet alleen denk ik dat je bij deze eerste klas klootzak weg moet gaan, maar ik denk ook dat je daar een goed plan voor moet hebben om daar met zo min mogelijk gezeik doorheen te komen.

Overigens zou ik niet te bang zijn van mensen die helemaal geen jurist zijn en de wet denken te kennen. Heel vaak hebben ze zeer beperkte kennis en overschatten ze zichzelf, waardoor ze hele domme fouten maken. Ik heb dat erg vaak gezien.

Sterkte.
Waarom een advocaat? Om nog meer kosten te maken?
  vrijdag 24 november 2023 @ 06:19:24 #54
545 dop
:copyright: dop
pi_211406130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:19 schreef Elena111 het volgende:

[..]
Daar ben ik dus bang voor. Ik durf hem niet alleen te laten want dat vind ik zielig. Ik ben een zeer emotioneel en gevoelig persoon . Hij weet dat en gebruikt dat vaker om te krijgen wat hij wilt.

Ik ben zo iemand die daaraan denkt. Ik doe ook nog steeds zijn was en sta te huilen als ik niet voor hem kan koken omdat ik me zelf niet goed voel. Niet omdat hij zegt dat ik het -moet- doen maar omdat ik dan voel dat ik geen goede vrouw ben.

We hebben wel een hondje. Ik ben bang dat hij haar afpakt. Maar mijn naam staat op haar chip, in de systemen van de dierenarts, het paspoort en zo'n beetje alle 'officiele' documentatie die een hond kan hebben. Ik wil haar niet kwijtraken zij is mijn alles, mijn onofficiële hulphondje ook. Hij is ook gek met de hond. Ik wil de hond ook niet van hem afnemen want dat vind ik zielig.

Ik denk soms dat ik misschien gewoon 100% egoïstisch moet worden. Die mensen zijn wel vaak gelukkiger.
Je komt niet over als een egoïst.
Zonder teveel oordeel te hebben over je relatie en je partner.
Is wel vrij eenvoudig een conclusie te trekken.

Er is bij jullie beide veel aan de hand, je hebt misschien het gevoel dat je als partner ook verantwoordelijk bent voor zijn welzijn maar dat ontslaat hem niet van zijn eigen verantwoordelijkheid.
Op de eerste plaats zul je verantwoordelijkheid moeten nemen voor je eigen welzijn.
Je kunt een ander niet redden als je jezelf niet red, dan verdink je samen.
Soms is er bij 2 mensen gewoon teveel aan de hand, jullie versterken eerder elkaars problemen dan dat jullie er toe komen om ze te kunnen oplossen.
Soms kun je daar toch samen uit komen, maar dan moet je ook samen de volle bereidheid hebben om daar aan te werken, en er uit te komen.
Hier is wel duidelijk dat die er niet van 2 kanten is.
Hij kan zichzelf niet eens onder ogen komen.
Hij zal zelf moeten zorgen dat hij zichzelf voldoende kan dragen.
Natuurlijk leun je soms even op een ander, om op adem te komen, maar als we allemaal onze voeten van de grond onder ons halen dan flikker je om.
Als je vervolgens op moet staan met iemand op je rug dan is dat bijna onmogelijk.
Je hebt het volste recht om voor jezelf te zorgen.
Om een goede partner te zijn heb je ook beide de plicht om voldoende voor jezelf te zorgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 24-11-2023 06:24:27 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211406176
Kies voor jezelf en stap uit deze relatie. Het klinkt allemaal bijzonder ongezond wat je nu overkomt.

Je kan het en je bent meer waard!
pi_211406888
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 00:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Nee, juist om met zo min mogelijk kleerscheuren te kunnen scheiden.

Goede kans dat ze in aanmerking komt voor gesubsidieerde rechtsbijstand. Maar dat kan een advocaat prima uitleggen in het eerste gesprek.
pi_211407080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 00:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Omdat ze er zonder advocaat met hem waarschijnlijk niet uit gaat komen.
pi_211407102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 00:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat een topper _O_
wtf
pi_211407511
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:44 schreef hoechst het volgende:

wtf
Sarcasme. Probeer het te herkennen.

En Elena, ga op zoek naar woonruimte. Een kamer is al voldoende voor nu. En dan wegwezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211471099
-edit weggehaald wegens privacy-
  woensdag 29 november 2023 @ 22:43:58 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211471225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:31 schreef Elena111 het volgende:
-edit weggehaald wegens privacy-
Ik weet niet wat hier stond. Maar ik lees net je verhaal in het Finlandtopic en was benieuwd hoe het er nu op relatiegebied voorstaat en kwam daarom hier kijken.

Je Finlandverhaal: ik zeg: doen. Maar dat gaat niet gebeuren met deze man. Dus hoe nu verder?
The love you take is equal to the love you make.
pi_211471253
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik weet niet wat hier stond. Maar ik lees net je verhaal in het Finlandtopic en was benieuwd hoe het er nu op relatiegebied voorstaat en kwam daarom hier kijken.

Je Finlandverhaal: ik zeg: doen. Maar dat gaat niet gebeuren met deze man. Dus hoe nu verder?
Oops, ik probeerde mijn OP te editen/verwijderen wegens privacy maar ik ben niet zo thuis in dit forum :P

Ik ben een hoop aan het nadenken en het is best moeilijk... Inderdaad, ik denk doen. Ik ben toe aan een nieuwe start.
  woensdag 29 november 2023 @ 22:50:44 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211471292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:47 schreef Elena111 het volgende:

[..]
Oops, ik probeerde mijn OP te editen/verwijderen wegens privacy maar ik ben niet zo thuis in dit forum :P

Ik ben een hoop aan het nadenken en het is best moeilijk... Inderdaad, ik denk doen. Ik ben toe aan een nieuwe start.
Een OP leeghalen wordt meestel niet goedgekeurd: dan zet een moderator die weer terug.

Als je hem echt weg wil, kun je dit beter in overleg doen met een moderator.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 10:07:22 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211473308
Topic dicht op verzoek van TS.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')