quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handige uitslagen link:
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
PVDA moet gewoon een leuke spontane huisvader (wouter bos) van middelbare leeftijd hebben die wel energie uitstraalt en volop achter de werkende nederlander staat.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De grootste niet, denk ik. Maar ik snap die boze man niet. Past imo niet bij de PVDA.![]()
En die samenwerking is voor mij een reden om er nooit op te stemmen.
Mona, daar word je blij van.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef eenjongen... het volgende:
Maar wat je ook van de uitslag vind, we zijn toch allemaal ontzettend blij dat Mona Keizer niet onze premier wordt
Dus jij verkoopt beroepshalve buttplugs?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb jetten vaak als klant in m’n winkel ,aardige vent
1 op de 4 klopt sowieso al niet. Niet iedereen die je op straat ziet is stemgerechtigd en 20% van de stemgerechtigden hebben niet gestemd. Voor de rest ook een waardeloos draadje verder.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Goed draadje waar ik mij helemaal in kan vinden.
Alle landen schuiven steeds meer op naar rechts.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans die net doet alsof de wereld vergaat... het zal allemaal wel meevallen. We staan alleen nogal voor lul in het buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |