Natuurlijk niet. Dan kan hij nooit een coalitie kunnen vormen, echt totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard eist hij het premierschap op,en terecht.
Zou wel slim zijn. Alleen Miss Oneliner is ook niet geschikt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Wilders dat juist wel in de onderhandeling met de VVD, het premierschap. Trekt ie daar mee de VVD over de streep.
Interessant wel wat de Nederlander is. De blanke Nederlander? Beetje mosterd na de maaltijd dan, de helft hier is al allochtoon denk ik?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Korenfok het volgende:
Wilders:
"We gaan geen ondemocratische of ongrondwettelijke maatregelen nemen, zoals korans en moskeeën verbieden. De Nederlander moet weer op één. Dáár gaan we het over hebben. De formatie zal niet over links gaan. Ik kijk naar centrumrechts, VVD en NSC. We zullen allemaal concessies moeten doen, ook wij."
Kijk als meneer dit soort dingen nu eens eerder had geroepen, dan had hij misschien 10 jaar geleden in het kabinet kunnen zitten.
Water bij de wijn is beleidsmatig. Wilders is verreweg de grootste, hij krijgt het premierschap en anders gaan VVD en NSC naar 5 zetels per partij over een maandje of 6.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:42 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan kan hij nooit een coalitie kunnen vormen, echt totaal uitgesloten.
Hij zegt het zelf al: water bij de wijn doen. Wilders wil dat dit gaat slagen, DIT is zijn moment.
Met bijv. Adamowicz, Cox en Walter Lübcke heb ik niet de indruk dat wappierechts zich momenteel rustig houdt wat betreft politieke moorden.quote:
Ik vind het zorgwekkender dat 1 op de 5 Nederlanders extreem rechts stemt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
Het trouwens is het wel zorgwekkend dat er schijnbaar zoveel mensen op het nieuwe Linkse blok hebben gestemd. Woke mafklapperij, meer migranten toelaten en klimaathysterie doen het blijkbaar goed bij een aanzienlijke groep Nederlanders.
Viel me ook al op ja. En flauw dat ze Wilders niet wilden feliciteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bij DENK zijn ze kennelijk vooral bezig met de Palestijnen, ze hebben zelfs Palestijnse vlag-wapperaars op de achtergrond. Ga lekker de politiek in op de Gazastrook dan.
En maar afvragen waarom PVV zo groot is.....quote:Op woensdag 22 november 2023 22:48 schreef Repentless het volgende:
Lol. Reactie Van Baarle/DENK, drie Palestijnse vlaggen op de achtergrond.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat 1 op de 5 Nederlanders extreem rechts stemt.
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is wel echt wensdenken. Dan is Timmermans aanzet en dat weet Wilders ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Water bij de wijn is beleidsmatig. Wilders is verreweg de grootste, hij krijgt het premierschap en anders gaan VVD en NSC naar 5 zetels per partij over een maandje of 6.
Mwa, 1 op de 5 mensen die je meemaakt kramen onzin uit die bij de pvv past.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies. "Wij zijn er voor alle Nederlanders, wij sluiten niemand uit zoals de PVV. Kijk maar, zo maken we dat kenbaar op de uitslagenavond van Nederlandse verkiezingen!"quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom PVV zo groot is.....
Wilders heeft geen campagne gevoerd over Oekraïne, ik denk dat veel kiezers het niet weten of denken dat het wel los zal lopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.
Ik denk dat het strategische stemmen zijn ivm pvda/gl en omdat ze geen vertrouwen meer hebben in D66, CDA en VVD.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.
Ik denk dat er vooral gestemd wordt vanwege het uit de klauwen gelopen asielbeleid.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Oekraine was geen echt topic tijdens deze verkiezingen. Wilders liep daar niet mee te roeptoeteren, de zwevende kiezers koos echt voor minder immigratie en de oorlog met Gaza heeft flink bijgedragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat PVVers dat echt geen reet interesseert. Die zien liever het geld dat naar Oekraïne gaat terug in korting aan de pomp.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Of niet eens die ervaring, maar ze lullen mee met de rest.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat. Oekraïne speelde geen rol tijdens deze verkiezingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wilders heeft geen campagne gevoerd over Oekraïne, ik denk dat veel kiezers het niet weten of denken dat het wel los zal lopen.
Nogmaals, wie moet dan premier worden? Yesilgoz is een loser en op de nummer 17 van NSC zit echt niemand te wachten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat is wel echt wensdenken. Dan is Timmermans aanzet en dat weet Wilders ook.
Je denkt toch werkelijk waar niet dat Wilders dat laat gebeuren? Een herverkiezing gaat echt niet veel veranderen, de zwevende kiezers zitten al bij de PVV. Er valt weinig te halen voor Wilders bij een herverkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |