Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heel erg benieuwd hoe Wilders dit voor elkaar gaat boksen. Zowel het regeren als het bijhorende compromissen sluiten zie ik problemen geven voor hem.
Denk ik ook, of het kan niet, of andere partijen willen niet. Ministers verdelen gaat ook nog wat worden.quote:
Niet Wilders is een Kremlin Pop. wil dat alle hulp aan Oekraine stopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heel erg benieuwd hoe Wilders dit voor elkaar gaat boksen. Zowel het regeren als het bijhorende compromissen sluiten zie ik problemen geven voor hem.
Het was wel een gezellige bruiloftquote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.
Wilders zal met de billen blooot moeten, ook over banden met kremlin.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.
Nee, hoor. Dit is een duidelijk signaal dat er een groep op Wilders heeft gestemd. mogelijk die normaal FVD, ja21 stemmen. en VVD is waarschijnlijk over gestapt op Timmermans / Omtzicht.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Seven. het volgende:
Als het Wilders lukt om een coalitie te vormen, dan wordt hij daar over 4 jaar keihard op afgestraft. Hij zal compromissen moeten sluiten.
En ik hoop oprecht dat ze er niet uitkomen met VVD. Geert Wilders is niet geschikt als premier.
Dat gezegd hebbende.. dit is wel een duidelijk signaal naar VVD.
Best lachu, aangezien links niet aan de macht was...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Red_85 het volgende:
Dit land is stuk.
Pvv-vvd-nsc 78.
NL is woke-policor links zat. Compleet zat.
En stilletjes heeft de pvv daarvan geprofiteerd.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wilders de grootste partij. Gefeliciteerd extreme progressieven. Mooi in het zadel geholpen. Met dat klimaatplakken, steunen van terroristen en Miss Universe die biologisch een man is.
Klopt, en vooral bij politici.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Bij sommige mensen is het pas een democratie als de uitslag hun het beste uitkomt.
Hij zal vast wel een fles bier op zijn hoofd krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wilders de grootste partij. Gefeliciteerd extreme progressieven. Mooi in het zadel geholpen. Met dat klimaatplakken, steunen van terroristen en Miss Universe die biologisch een man is.
wie klaagt overde uitslag? We kunnen nog steeds volledig over links (en is misschien wel haalbaarder?).quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Bij sommige mensen is het pas een democratie als de uitslag hun het beste uitkomt.
Ja, ook.quote:
Jij regelt dat?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een fles bier op zijn hoofd krijgen.
Nope. Nog niets van zich laten horen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Repentless het volgende:
Is Timmermans al geweest? Lijsttrekker, volop in beeld, aanwezig bij de debatten. En nu wint de PVV en krijgen we slechts een zure Klaver, die volledig onzichtbaar was, die een jankverhaal over de rechtsstaat afsteekt.
Dat het nou democratie dus je hebt het maar te slikken.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Nederland op zijn smalst vandaag weer 🤮🤢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |