Ja gewoon lekker naar Hollands dorp maar dan met lekker weer. En goedkoopquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zijn vaak dezelfde mensen die janken dat buitenlanders die in nl komen wonen geen nl spreken. Maar wel lekker Hollands gaan leven na het pensioentje in Spanje. Ja ze zeggen si en adios, verder gewoon naar de Nederlandse supermarkt en cafe.
Ken jij ook iemand?quote:Vertrekt personeel vóór Rachel Hazes? Ze zoekt nieuwe medewerkers voor haar Hazes-brasserie in Spanje
Rachel Hazes is hard op zoek naar nieuw personeel voor haar Hazes-brasserie in het Spaanse Torremolinos. Ze heeft meerdere vacatures openstaan voor haar horecatent. Vertrekt het huidige personeel van de brasserie nu ze weten dat Rachel er binnenkort de scepter zwaait óf heeft de Mijdrechtse grootse plannen met de tent, waardoor extra personeel noodzakelijk is?
Rachel Hazes maakte afgelopen week bekend dat ze in de Spaanse badplaats een brasserie gaat openen ter ere van haar overleden man, volkszanger André Hazes. De horecatent moet begin volgend jaar de deuren openen. Ze neemt de zaak over van Melanie Beense (dochter van volkszanger Peter Beense) en Casper Groosman, die terugkeren naar Nederland. De brasserie heet nu nog Brasserie Casa Beense en draagt vanaf 10 februari de naam Brasserie Casa Hazes.
Rachel is nu al druk bezig met het binnenhengelen van nieuw personeel. Op de socialemediakanalen van de brasserie van de huidige eigenaren is te lezen dat Rachel meerdere vacatures heeft openstaan voor haar zaak in de Spaanse badplaats. Ze opent de jacht op een zelfstandig werkende kok, bedrijfsleider én een nieuwe medewerker voor in de bediening. Rachel zoekt mensen ‘die ervaring hebben in de horeca'. Ook de kenmerken ‘doorzetter, teamplayer en enthousiast’ worden als belangrijk gezien. Voor de functie van bedrijfsleider worden eigenschappen als ‘verantwoordelijk en betrouwbaar’ benadrukt in de vacature.
Wat heeft Rachel te bieden?
Eisen stellen aan toekomstig personeel is één, maar wat heeft Rachel zelf te bieden? Als nieuwe medewerker ‘van de leukste brasserie van Spanje’ krijg je ‘een contract, en als het ons allebei bevalt zal dit voor langere periode zijn’. Een van de belangrijkste vragen: wat schuift het werken in de brasserie van Rachel? In de vacature staat dat medewerkers een ‘marktconform salaris’ krijgen. De brasserie belooft je een werkplek waar ‘je jezelf kan zijn, jezelf kan ontwikkelen en dat allemaal in een vertrouwde werkomgeving’. Eigen inbreng wordt ook ‘absoluut gewaardeerd’, is te lezen.
Nu de zoektocht naar nieuw personeel is geopend, vragen volgers van de brasserie van Melanie Beense en Casper Groosman zich af of het huidige personeel vertrekt of wordt vervangen. Inmiddels heeft Melanie de volgers gerust gesteld met de mededeling dat de vaste gezichten van de horecazaak blijven. De nieuwe medewerkers zijn nodig, omdat Rachel grootse plannen heeft met de zaak. Met de Mijdrechtse aan het roer gaat de zaak straks langer open.
Zaak krijgt echt Hazes-tintje
In een interview met deze site vertelde Casper afgelopen week dat gasten niet bang te zijn dat er veel gaat veranderen aan de brasserie. Het concept en de kaart blijven hetzelfde, maar de horecazaak krijgt wel een echt ‘Hazes-tintje’. ,,Rachel wil een eigen twist geven aan het interieur en gaat langer open. En uiteraard klinkt er straks meer Hazes-muziek in de zaak.”
Of Rachel straks ook zelf met een dienblad in de zaak staat, wil Casper niet zeggen. ,,We hebben afgesproken dat wij daar niks over gaan zeggen. Daarvoor moet je echt bij Rachel zijn.”
Het management van Rachel heeft aan het ANP laten weten dat ze volgend jaar veel in Torremolinos zal zijn als daar Brasserie Casa Hazes wordt geopend. ,,Echt verhuizen is een groot woord, maar ze zal er heel veel zijn.”
‘Zingende barkeeper’
Rachel loopt naar eigen zeggen al sinds het overlijden van André met ‘zijn plan’ in haar hoofd, schreef de weduwe afgelopen week op Instagram. Volgens Rachel had André nog een paar wensen toen hij serieuze problemen kreeg met zijn gehoor. ‘Een daarvan was om nog een eigen Hazes Café te hebben, daar waar hij ooit zelf was begonnen met zijn carrière als ‘zingende barkeeper’.’
Duhquote:Op maandag 11 december 2023 23:12 schreef quirina het volgende:
Ik kan je nou al zeggen dat die tent in Torremolinos geen succes gaat worden.
Waarom niet? Er is daar een hele Hollandse enclave die Hazes zeker kunnen waarderen.quote:Op maandag 11 december 2023 23:12 schreef quirina het volgende:
Ik kan me nog best voorstellen dat het goed gaat lopen, ik verwacht alleen wel een heleboel drama omtrent werkomstandigheden enzovoorts.quote:Op maandag 11 december 2023 23:12 schreef quirina het volgende:
Daarom juist. Die haten Rachel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:15 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is daar een hele Hollandse enclave die Hazes zeker kunnen waarderen.
Ik wou net zeggen daar in Spanje krioelt het van de Nederlandse tokkies en woonwagenvolk die dit enorm waarderen.Het zou nog wel eens een succes kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:15 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is daar een hele Hollandse enclave die Hazes zeker kunnen waarderen.
Ik zou ze alleen niet zo noemen.. die ondernemers daar.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen daar in Spanje krioelt het van de Nederlandse tokkies en woonwagenvolk die dit enorm waarderen.Het zou nog wel eens een succes kunnen worden.
Nathaliequote:Op zondag 10 december 2023 23:29 schreef maily het volgende:
Rachel Hazes Brasserie Spanje personeel
[..]
Ken jij ook iemand?
Klaas Otto is voorlopig ook niet beschikbaarquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen niet zo noemen.. die ondernemers daar.
De meesten komen uit Brabant en gek genoeg veel uit Volendam met een heleboel horeca ervaring.
Rachel is Rotterdams… die moet daar zeker geen grote muil opzetten, dan kan ze zo weer inpakken.
Gebruikt ze tegenwoordig plakkaatverf ipv make up? De craquelé huid os zo goud-glimmend.. zo zie je maar dat je met ( geroofd) geld geen smaak koopt... of is t gewoon de rottigheid die naar buiten druipt door haar porien? dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat het niet erger kan..
Goeie foto ook
[ afbeelding ]
VarkensHazes gestoofd in bierquote:Op maandag 18 december 2023 16:54 schreef quirina het volgende:
Verzin hier wat namen voor Rachels nieuwe eethuis!
“De vergulde grillkip”
“De gecremeerde Kroket”
“Worst van Hazes”
Wat zouden de specialiteiten zijn?
Prak andijvie met bal
Knakworst
Kreketten uit de urn
VarkensHazes met pepesaus
VarkensHazes saté met pindasaus
Tosti a la solarium
Bubble rookworst.quote:Op dinsdag 19 december 2023 00:04 schreef quirina het volgende:
VarkensHazes in Heinekensaus met het aroma van zware van Nelle.
Extra craquelé 🤣🤣🤣🤣quote:
Zou trouwens best een leuke serie in zitten..."Het schoothondje met de 5 kroketten - uit Respect voor Dre"quote:Op dinsdag 19 december 2023 07:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Extra craquelé 🤣🤣🤣🤣
Ik krijg nu een beeld voor me van Rasj in een Amerikaanse diner-achtig geval met zuurstokroze uniform, peuk in dr snavel en een koffiekan in dr handen om bij te schenken. De zure postzegel heeft ze van nature al
Het zijn nog maar onderhandelingenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Talpa onderhandelt met Rachel over een rls in Spanje.
https://www.nu.nl/media/6(...)YMetHginnKcT48DtYv_g
Waarom deze vrouw nog een platform krijgt geen idee. Niemand zit hier volgens mij op te wachten
Eh, niemand? Moet dit topic dicht ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Talpa onderhandelt met Rachel over een rls in Spanje.
https://www.nu.nl/media/6(...)YMetHginnKcT48DtYv_g
Waarom deze vrouw nog een platform krijgt geen idee. Niemand zit hier volgens mij op te wachten
Wat is deesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:25 schreef quirina het volgende:
Bianca had het toen met Michael van Barbie geprobeerd maar dat is geen zonnig type gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |