En chocoladeletters!quote:
Yep, check! Helemaal waardeloosquote:Op woensdag 22 november 2023 16:47 schreef Viv het volgende:
[..]
@:leandra jij had ook zoiets, was dat ook met Chrome?
FB / Mobiel letters in posts kleiner
Onherstelbaar dus? Ligt aan Chrome, kutzooiquote:Op woensdag 22 november 2023 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, check! Helemaal waardeloos
Ik dacht dat het eigen schuld was, maar door een update verneukt dus.... die koppeling had ik niet gelegd omdat ik een biljard andere dingen aan het doen was, maar er was idd een update geweest
Ik weet het niet, het was ineens zoquote:Op woensdag 22 november 2023 16:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Onherstelbaar dus? Ligt aan Chrome, kutzooi
Boh want dit is niet goed te doenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het was ineens zo
Ik heb het ook nog niet goed voor elkaar gekregen.
Ik denk niet dat het hem in Wilders zit, maar in de boodschap die hij roept. Ik zie vooral heel veel jonge mensen op Wilders stemmen. Waarom? Omdat ze graag een woning willen. En er komen natuurlijk heul veul vluchtelingen die voorrang krijgen op een huis. En ze zien Wilders als een oplossing. (En ze zien niet in dat de statushouders niet de oorzaak zijn van het probleem). Ik zie dat hier in Haaksbergen trouwens ook wel. Er izjn het laatste jaar amper huurwoningen in het sociale segment vrijgekomen en toch loopt Haaksbergen heel veel statushouders achter. Mensen wonen hier echt tot hun 30e bij hun ouders omdat ze eerder niet wat kunnen vinden. En dan helpt het niet als Nederlandse gemeenten hun mensen ook maar hier heen sturen "omdat ze hier loten".quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven links gestemd overigens... (D66 en Volt zie ik niet als links).
God verhoede dat Wilders de grootste wordt, wat mankeert mensen toch?!
En ja, ik ben dus van mijn principes afgestapt![]()
Edit: ik zie dat D66 en Volt volgens Kieskompas ook links zijn.... dan stem ik dus al 14 jaar links
Links en rechts zijn ook wat achterhaalde termen denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven links gestemd overigens... (D66 en Volt zie ik niet als links).
Edit: ik zie dat D66 en Volt volgens Kieskompas ook links zijn.... dan stem ik dus al 14 jaar links
Zou er idd niet aan beginnen nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:11 schreef Syrena het volgende:
En tnx voor de waarschueing, heb Chrome nig niet geupdate, ik laat het ook maar ff zo te lezen.
Knap he, heb er veel moeite voor moeten doenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:53 schreef SQ het volgende:
Zo veel zwetsen en dan nog nooit de lapo gehad. Indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:14 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde wat smalltalk doen met een collega. Dus ik vroeg. Ga je nog stemmen vandaag? Ook omdat onze school een stembureau is. Zegt ze: nou nee want, ik geloof daar niet in…. Ik ben geen wappie maar wel antivaxxer… heel verhaal over allemaal mensen die dood zijn gegaan na het nemen van een vaccin. En mensen die ziek zijn geworden die nooit iets hadden. Etc etc
Lang verhaal kort.. ik zeg. Tja als je niet stemt gaat je stem verloren.Ik vind het altijd heel interessant om zulke mensen in het wild tegen te komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ruime de helft GL-PvdA-kiezers stemt strategisch las ik net dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ik wist me er niet echt raad mee. Heel die onderbouwing ook over het niet vaccineren. Kon ik werkelijk helemaal niks mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel interessant om zulke mensen in het wild tegen te komen!
In mijn klas vonden maar 3 kinderen (waarvan 1 zijn vinger opstak omdat zijn vriendje dat deed) dat ze hun schoen mochten zetten.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:36 schreef exode het volgende:
Ik heb ook gestemd hoor, de Pieten mogen van mij hun schoen zetten.
En in het stembureau paste mijn stembiljet niet meer in de linker container dus ik heb rechts gestemd.![]()
Echt?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:10 schreef Syrena het volgende:
Ontlurk: mobiele browsertip, neem Brave
Kreeg de tip in de cul-sc van Lucky. Zaligheid om ermee te fokken
quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |