Dan gaan we er heel hard af.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:50 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat Oranje de Belgjes gaat lotenDuitsland mag ook, die verliezen vandaag weer
Voor 1 maart 2024 is er nog geen nieuw kabinet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog meer te zien in die glazen bol van je?
En attendent Memefils.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze kwalificatie was helemaal niets natuurlijk, gisteren los van de goals ook nauwelijks wat gecreëerd met traag voetbal. Het elftal mist de creativiteit om een team overhoop te spelen maar dat is inmiddels niets nieuws meer.
Hopelijk kan Frenkie nog wat extra's toevoegen maar stiekem weten we ook wel dat hij ook niet ineens gaat zorgen voor 3 goals per wedstrijd. Nederland heeft aanvallers in topvorm nodig.
Normaal gesproken kijk ik altijd wel uit naar interlands maar bij dit Oranje is het maar goed dat het nog tot maart gaat duren voor we weer mogen.
Het is vooral schrijnende gebrek aan afspraken of loopacties. Het zijn gewoon éénpitters. Puur gericht op eigen actie en eigen schot/goal.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Met Gakpo/Depay/Simons heb je in principe ook geen slechte voorhoede, tenzij ze allemaal uit vorm zijn natuurlijk. Zat landen, ook die hoger ingeschaald worden op het EK, die het met een stuk minder moeten doen.
Zeker, met Gakpo valt dat nog wel enigszins mee volgens mij, maar Depay en Simons zijn inderdaad heel egoistisch in het NL elftal. Al heb ik wel de hoop dat Simons na zijn eerste doelpunt wat normaler gaat doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral schrijnende gebrek aan afspraken of loopacties. Het zijn gewoon éénpitters. Puur gericht op eigen actie en eigen schot/goal.
Ach, zo'n eindtoernooi (gelukkig gewoon weer in de zomer) is altijd leuk. Dat Nederland er uiterlijk in de kwartfinales uit ligt en met wat pech bij de loting zelfs eerder, nemen we maar voor lief. In elk geval minimaal 3 wedstrijden waarbij we hier nog wat leuke topics kunnen vullen.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze kwalificatie was helemaal niets natuurlijk, gisteren los van de goals ook nauwelijks wat gecreëerd met traag voetbal. Het elftal mist de creativiteit om een team overhoop te spelen maar dat is inmiddels niets nieuws meer.
Hopelijk kan Frenkie nog wat extra's toevoegen maar stiekem weten we ook wel dat hij ook niet ineens gaat zorgen voor 3 goals per wedstrijd. Nederland heeft aanvallers in topvorm nodig.
Normaal gesproken kijk ik altijd wel uit naar interlands maar bij dit Oranje is het maar goed dat het nog tot maart gaat duren voor we weer mogen.
Nu extra leuk omdat 80% van de speelsteden in het grensgebied liggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, zo'n eindtoernooi (gelukkig gewoon weer in de zomer) is altijd leuk. Dat Nederland er uiterlijk in de kwartfinales uit ligt en met wat pech bij de loting zelfs eerder, nemen we maar voor lief.
Als Oranje straks in een poule ingeloot wordt waar ze hoofdzakelijk in Berlijn spelen:quote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu extra leuk omdat 80% van de speelsteden in het grensgebied liggen.
Duitsland annexeren.
Kaarten krijgen is wel een crime heb ik begrepen. Maar er zullen ongetwijfeld weer heel wat mensen afreizen puur om in de speelsteden aanwezig te zijn tijdens de wedstrijden.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu extra leuk omdat 80% van de speelsteden in het grensgebied liggen.
Duitsland annexeren.
Ja net als toen in Oostenrijk, mannetje of 150.000 in Bern.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kaarten krijgen is wel een crime heb ik begrepen. Maar er zullen ongetwijfeld weer heel wat mensen afreizen puur om in de speelsteden aanwezig te zijn tijdens de wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |