Probeer de verde pinsa oesterzwam van AH merk eens, die zijn echt enorm lekkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:05 schreef Karzai het volgende:
Pizza tonijn straks, moeders had een grote pan erwtensoep gemaakt die eet ik morgen en twee bakjes vries ik in. Later in de week nog een keer pizza
[ afbeelding ]
Er had wat meer energie in de OP gestoken kunnen worden.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 22 november 2023 01:27 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Er had wat meer energie in de OP gestoken kunnen worden.
Gegeten aardappels met jus, doperwtjes/worteltjes, gehaktbal.
Nee joh. Maak er eens een soep of puree van om het goed te proeven.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké pastinaak is een overrated groente. Smaakt als wortels, alleen veel duurder. Wel lekker, maar te duur met een goedkoop alternatief
Jaja barbaar
Moeilijk- doen- groentequote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee joh. Maak er eens een soep of puree van om het goed te proeven.
Jammer dat je het niet jouw ding is, maar nu weet je dat!quote:Op woensdag 22 november 2023 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijk- doen- groente
Puree vind ik echt naar eten. De textuur ervan vind ik niks
Soep kan, maar eigenlijk vind ik die groente te duur voor.
Het is gewoon niet mijn groente. Ben een simpele barbaar.
Ach, boerenkool is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 22 november 2023 14:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet jouw ding is, maar nu weet je dat!
Ik vind pastinaak wel lekker, in combinatie met andere knolgroente zoals aardappelen, zoete aardappel of knolselderij. Liefst geroosterd in de oven
Lekker roosteren in de oven met kruiden/specerijen naar eigen smaak.
Rabarber vind ik dus echt niet lekkerquote:Op woensdag 22 november 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, boerenkool is ook niet mijn ding
en het is niet vies, ik vind alleen de prijs-smaakverhouding niet goed.
Het is leuk om soms iets te proberen wat je niet kent. Op die manier heb ik bijvoorbeeld ook rabarber leren kennen en dat vind ik heerlijk. Gewoon groentes die ik van huis uit niet ken en dan een receptje opzoeken. Alleen maar leuk. Of nieuwe recepten met bekende groentes.
En eerlijk is eerlijk: ik kook voor mijn vrienden echt lekker en goed. Alleen voor mezelf gewoon erg saai (vaak geen eens kruiden) Daarom ook in dit topic. Inspiratie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |