Aanleg: https://www.linda.nl/nieu(...)reageert-fatshaming/quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Heeft hij veel gegeten? Beweegt hij te weinig? Is er ergens een antwoord te vinden waarom hij zo dik is?
quote:Zelf reageerde Timmermans vrijdagavond pas op de opmerking. “Ik worstel al mijn hele leven af en aan met overgewicht, dus ik ben wel wat gewend. Als je puber bent is het nog veel erger. Je leert ermee omgaan.”
Waar lees jij iets over aanleg? Hij heeft gewoon nog nooit enige discipline gehad in zijn leven. Teveel eten en te weinig bewegen. Daar word je vet van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aanleg: https://www.linda.nl/nieu(...)reageert-fatshaming/
[..]
het zal inderdaad te maken hebben met meer calorieën tot je nemen dan verbranden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Heeft hij veel gegeten? Beweegt hij te weinig? Is er ergens een antwoord te vinden waarom hij zo dik is?
Gedver. Deze vieze papzak ken ik nog uit de corona tijd. Is dat niet zo burgemeester ofzo, die kan continue liep te prediken met zijn corona maatregelen, maar zelf tot de kwetsbare groepen behoorde met zijn vieze gore pens.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:27 schreef halfway het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan er zeker ook niks aan doen![]()
Burgemeester van Nijmegen, nu loopt die weer te piepen over zijn vuurwerkverbod.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:31 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Gedver. Deze vieze papzak ken ik nog uit de corona tijd. Is dat niet zo burgemeester ofzo, die kan continue liep te prediken met zijn corona maatregelen, maar zelf tot de kwetsbare groepen behoorde met zijn vieze gore pens.
Hij heeft er sowieso 2 nodig om zijn eigen dikke reet op te parkerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:36 schreef Aberkullie het volgende:
Ben je zo bang dat hij de meeste zetels krijgt?
Sja, met zo'n onderkin maak je het jezelf natuurlijk onmogelijk om nog zonder piepen te kunnen ademen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Burgemeester van Nijmegen, nu loopt die weer te piepen over zijn vuurwerkverbod.
Dat valt toch wel mee? Als je naar de gemiddelde NL kijkt rond rond 60 jaar?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dat krijg je als je vegaburgers ipv vleesburgers eet. Je hele maag blaast zich op van al dat onnatuurlijk etenquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |