abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211361837
Ik heb een nieuwe switch gekocht omdat de oude kapot is gegaan. De EMMC was corrupt en omdat een backup maken daarvan niet mogelijk is zonder modding wil ik mijn nieuwe gaan ombouwen met zo'n modchip.

Hoe zit het met de legaliteit er van? Ik wil namelijk geen illegale spellen spelen. Ik wil alleen een backup kunnen maken van mijn systeem en wat homebrew voor themes en zo.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_211361948
:')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_211361997
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 20 november 2023 @ 20:13:42 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_211362243
Geen idee wat in de OP staat
Tics van je petten.
pi_211362842
Wat is een switch?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211362852
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat is een switch?
Een switch is een apparaat in de infrastructuur van pakketgeschakelde computernetwerken dat tot doel heeft toestellen met elkaar te verbinden door het ontvangen, verwerken en doorzenden van ontvangen frames
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_211362861
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat is een switch?
Een hit uit 2005 van Will Smith.
pi_211362869
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:53 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Een switch is een apparaat in de infrastructuur van pakketgeschakelde computernetwerken dat tot doel heeft toestellen met elkaar te verbinden door het ontvangen, verwerken en doorzenden van ontvangen frames
Ik heb het idee dat TS dat niet bedoelt,vandaar mijnvraag
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211362886
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat TS dat niet bedoelt,vandaar mijnvraag
Ow, ik dacht je sarcastisch was :D

Dan vermoed ik dat het om een Nintendo Switch gaat.
pi_211362906
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ow, ik dacht je sarcastisch was :D

Dan vermoed ik dat het om een Nintendo Switch gaat.
En Wat Is homebrew?
pi_211362915
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
En Wat Is homebrew?
Eigengemaakt/samengesteld stukje firmware voor bovengenoemde, denk ik.
pi_211363265
Er is een site switchombouw punt nl, en je kan die ook even emailen, en dan natuurlijk wel de resultaten hier even delen! :Y
Just say hi!
  dinsdag 21 november 2023 @ 07:08:34 #13
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_211365033
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:53 schreef RGS18 het volgende:

Hoe zit het met de legaliteit er van? Ik wil namelijk geen illegale spellen spelen. Ik wil alleen een backup kunnen maken van mijn systeem en wat homebrew voor themes en zo.
Uit mijn Nintendo DS tijd herinner ik me dat het modden zelf niet illegaal is, maar de benodigde mod-chips zijn dat wel: die bevatten code van Nintendo. Verkoop van mod-chips is in Nederland daarom verboden.

Als je de gemodde Switch met internet laat verbinden kan Nintendo jouw account blokkeren waardoor aankopen in de app store, updates en multiplayer niet meer werken. In theorie kunnen ze de Switch ook op afstand blokkeren maar ik heb nooit gehoord dat ze dat ook doen.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_211365425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 07:08 schreef Clupea het volgende:

[..]
Uit mijn Nintendo DS tijd herinner ik me dat het modden zelf niet illegaal is, maar de benodigde mod-chips zijn dat wel: die bevatten code van Nintendo. Verkoop van mod-chips is in Nederland daarom verboden.
Artikel 29a is in september 2004 toegevoegd (een halfjaartje voor de introductie van de DS in Europa).

https://wetten.overheid.n(...)ofdstukII_Artikel29a

"2 - Degene, die doeltreffende technische voorzieningen omzeilt en dat weet of redelijkerwijs behoort te weten, handelt onrechtmatig."
  dinsdag 21 november 2023 @ 11:45:43 #15
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_211366901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 08:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Artikel 29a is in september 2004 toegevoegd (een halfjaartje voor de introductie van de DS in Europa).

https://wetten.overheid.n(...)ofdstukII_Artikel29a

"2 - Degene, die doeltreffende technische voorzieningen omzeilt en dat weet of redelijkerwijs behoort te weten, handelt onrechtmatig."
Echter: artikel 29 begint met
quote:
De in artikel 28, eerste lid, bedoelde bevoegdheid kan niet worden uitgeoefend ten aanzien van zaken die onder personen berusten, die niet in soortgelijke zaken handeldrijven en deze uitsluitend voor eigen gebruik hebben verkregen, tenzij zij zelf inbreuk op het betreffende auteursrecht hebben gemaakt.
Zolang je het niet professioneel doet mag je prima jouw eigen machine aanpassen; dat is geen inbreuk op het auteursrecht.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_211367360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:45 schreef Clupea het volgende:

[..]
Echter: artikel 29 begint met
[..]
Zolang je het niet professioneel doet mag je prima jouw eigen machine aanpassen; dat is geen inbreuk op het auteursrecht.
Het auteursrecht geeft aan rechthebbende de bevoegdheid om illegale kopieën te vorderen voor vernietiging of onbruikbaarmaking (artikel 28).
Artikel 29 maakt daarbij een uitzondering voor vordering bij personen. Artikel 29 zegt echter niet dat het auteursrecht niet geschonden wordt, enkel dat de rechthebbende niet mag vorderen.
Overigens eindigt artikel 29 met: "tenzij zij zelf inbreuk op het betreffende auteursrecht hebben gemaakt".

Artikel 29a gaat over (kopieer)-beveiliging/encryptie. Het is rechthebbenden toegestaan om hun werken te beschermen. Lid 2 stelt duidelijk dat het verboden is om moedwillig de beveiliging te omzeilen.

Daarbij zijn volgens hoofdstuk VI van de auteurswet computerprogramma's (en dus ook games) uitgesloten van de privékopie-regeling. Je mag een programma/game installeren (wat in feite een kopie is), maar verder niet vermenigvuldigen zonder toestemming van de rechthebbende.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 21-11-2023 12:50:23 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')