Een switch is een apparaat in de infrastructuur van pakketgeschakelde computernetwerken dat tot doel heeft toestellen met elkaar te verbinden door het ontvangen, verwerken en doorzenden van ontvangen framesquote:
Ik heb het idee dat TS dat niet bedoelt,vandaar mijnvraagquote:Op maandag 20 november 2023 20:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een switch is een apparaat in de infrastructuur van pakketgeschakelde computernetwerken dat tot doel heeft toestellen met elkaar te verbinden door het ontvangen, verwerken en doorzenden van ontvangen frames
Ow, ik dacht je sarcastisch wasquote:Op maandag 20 november 2023 20:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat TS dat niet bedoelt,vandaar mijnvraag
En Wat Is homebrew?quote:Op maandag 20 november 2023 20:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ow, ik dacht je sarcastisch was
Dan vermoed ik dat het om een Nintendo Switch gaat.
Eigengemaakt/samengesteld stukje firmware voor bovengenoemde, denk ik.quote:
Uit mijn Nintendo DS tijd herinner ik me dat het modden zelf niet illegaal is, maar de benodigde mod-chips zijn dat wel: die bevatten code van Nintendo. Verkoop van mod-chips is in Nederland daarom verboden.quote:Op maandag 20 november 2023 19:53 schreef RGS18 het volgende:
Hoe zit het met de legaliteit er van? Ik wil namelijk geen illegale spellen spelen. Ik wil alleen een backup kunnen maken van mijn systeem en wat homebrew voor themes en zo.
Artikel 29a is in september 2004 toegevoegd (een halfjaartje voor de introductie van de DS in Europa).quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:08 schreef Clupea het volgende:
[..]
Uit mijn Nintendo DS tijd herinner ik me dat het modden zelf niet illegaal is, maar de benodigde mod-chips zijn dat wel: die bevatten code van Nintendo. Verkoop van mod-chips is in Nederland daarom verboden.
Echter: artikel 29 begint metquote:Op dinsdag 21 november 2023 08:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Artikel 29a is in september 2004 toegevoegd (een halfjaartje voor de introductie van de DS in Europa).
https://wetten.overheid.n(...)ofdstukII_Artikel29a
"2 - Degene, die doeltreffende technische voorzieningen omzeilt en dat weet of redelijkerwijs behoort te weten, handelt onrechtmatig."
Zolang je het niet professioneel doet mag je prima jouw eigen machine aanpassen; dat is geen inbreuk op het auteursrecht.quote:De in artikel 28, eerste lid, bedoelde bevoegdheid kan niet worden uitgeoefend ten aanzien van zaken die onder personen berusten, die niet in soortgelijke zaken handeldrijven en deze uitsluitend voor eigen gebruik hebben verkregen, tenzij zij zelf inbreuk op het betreffende auteursrecht hebben gemaakt.
Het auteursrecht geeft aan rechthebbende de bevoegdheid om illegale kopieën te vorderen voor vernietiging of onbruikbaarmaking (artikel 28).quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:45 schreef Clupea het volgende:
[..]
Echter: artikel 29 begint met
[..]
Zolang je het niet professioneel doet mag je prima jouw eigen machine aanpassen; dat is geen inbreuk op het auteursrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |