Wie is daar wel eens geweest en kan me vertellen of het een beetje de moeite waard is? (mooie dierentuin etc.)
De kosten bedragen nl 180 euro en dat kan k niet zomaar missen.. dus het liefst wil k wel weten of het het wel waard is. (uiterlijke inschrijfdatum is 19 februari!!)
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Jicin&btnG=Google+zoeken
heb je alvast een indruk van de omgeving.
btw, het is tsjechie
quote:t eten enzo maakt me echt helemaal niks uit, k wil alleen weten of die dierentuin en het reservaat wel de moeite waard zijn.. (en hoe je het schrijft maakt ook niet uit, iedereen snapt wat k bedoel, hoop ik
Op vrijdag 14 februari 2003 10:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ik een paar jaar terug 3 weken op vakantie in de beurt van Jicin geweest, ik 'woonde' daar toen een paar km vanaf. Ze hebben een goede internetcafe, pizzaria en steak restaurant. Elke dag dus daar gegeten.btw, het is tsjechie
En een natuurgebied is natuurlijk altijd wel leuk en apart om te zien. O
Ik zou zeker gaan, straks is het wel iets heel gaafs en moois, en dat heb je dan maar mooi ff gemist.
Toen ik in Tsjechie was, ben ik niet in dat reservaat geweest, maar wil in de 'gewone' natuur. En die was al ontzettend mooi.
Het lijkt me wel heel leuk om er heen te gaan, dan kun je kijken of er verschillen zijn tussen de verzorging hier en daar. Die zijn er waarschijnlijk wel.
http://www.tsjechie.nl/new3/index.php?i_id=541
quote:Deze dierentuin? Blijkbaar is de verzorging daar niet fantastisch, toch wel boeiend dan om langs te gaan.
Een andere dag bezochten we de dierentuin van Plzen. Wat lastig te vinden maar hij staat aangegeven. Deze dierentuin is kleiner dan die in Praag maar desalniettemin beslist de moeite van het bezoek waard. Voor de prijs hoef je het niet te laten, omgerekend nog geen eens 2 euro per persoon, de kinderen zelfs nog minder. Er is voldoende te zien en de tuin is netjes en verzorgd opgezet. Ook dieren die ik niet eerder had gezien, zoals bijvoorbeeld zwarte piranha's. Alleen de Komoro Varaan waarmee ze aan de weg timmeren valt tegen. Deze voorwereldlijke, levensgevaarlijk draken bleken er meer dood dan levend bij te liggen maar dit was dan ook het enige minpuntje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |