abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211357041
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 12:42 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Is toch Bij1 uitgezet? Ook zo'n leuk clubje.
Bij1 is een karikatuur van het circusgezelschap van 140 jaar geleden.
  maandag 20 november 2023 @ 13:19:40 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211357319
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 10:09 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maar waren die negerslaven ook kindervrienden die kadootjes en snoep uitdelen, ongeacht de huidskleur van deze kinderen?

Of hadden deze negerslaven een teringhekel aan kinderen en al helemaal aan witte kinderen?

Dat boeit niet.
Er waren ook slaven die helemaal tevreden waren in hun rol als slaaf.
Dat maakt het echter niet juist.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 november 2023 @ 13:29:15 #153
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211357414
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 08:16 schreef Montagui het volgende:
Karikatuur van een negerslaaf? Hoe dan? _O-

In de hele Sint Nicolaastraditie komt nergens voor dat Sint Nicolaas negerslaven hield.

Zelfs als dat waar is dan is het beeld nog steeds niet fris. Vooral niet in combinatie met het koloniale verleden dat wij hebben.
  maandag 20 november 2023 @ 13:32:34 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211357453
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 12:20 schreef nixxx het volgende:
Net het stuk in de Volkskrant gelezen over de kozp demonstratie in de lier. Man man man… wat een armoedige “journalistiek”, Afriye wordt nog net niet heilig verklaard, de tegendemonstranten zonder uitzondering beschreven met termen als haat. Geen poging tot wederhoor te zien, en geen spoortje objectiviteit te vinden. Dank je Abel Bormans voor deze bijdrage aan de polarisatie van Nederland.
Tuurlijk zitten die tokkie tegendemonstranten vol met haat.
Of denk je dat de politie daar puur voor de lol staat om kozp te beschermen?
pi_211357483
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 13:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar staan voor de algehele veiligheid, KOZP heeft zelf ook meerdere keren gedreigd geweld te gebruiken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 20 november 2023 @ 13:36:52 #156
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211357492
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 13:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
We mogen de Volkskrant niet quoten, maar als je dat stuk leest dan kun je op geen enkele manier volhouden dat die beschrijving van kozp en de tegendemonstranten gelijkwaardig is en objectief.

Hier de link als je abonnement hebt of gratis artikelen of dergelijke

https://www.volkskrant.nl(...)veranderen~b290ab98/
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 20 november 2023 @ 13:38:18 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211357503
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 13:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
We mogen de Volkskrant niet quoten, maar als je dat stuk leest dan kun je op geen enkele manier volhouden dat die beschrijving van kozp en de tegendemonstranten gelijkwaardig is en objectief.
Ik zag weinig geweld van kozp.
Wel veel zwakzinnige wannabe hooligans die steeds bozer begonnen te worden.
  maandag 20 november 2023 @ 13:52:54 #158
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211357640
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 13:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zag weinig geweld van kozp.
Wel veel zwakzinnige wannabe hooligans die steeds bozer begonnen te worden.
Logisch, je had het veel te druk met posten op FOK.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211357671
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 12:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als agnost heb ik wel een christelijke opvoeding gehad. Jezus was geen idioot toen hij zei; "Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen."
Ja, dat was ter bescherming van het slachtoffer, niet ter bescherming van de mannen met de stenen in de handen.
  maandag 20 november 2023 @ 14:00:52 #160
182233 thedeedster
pi_211357733
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 13:56 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, dat was ter bescherming van het slachtoffer, niet ter bescherming van de mannen met de stenen in de handen.
KOZP als slachtoffer? Och natuurlijk ja, die lui leven gewoon van hun slachtofferrol. :D

Ze zijn echt heel zielig. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 14:36:59 #161
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211358037
Jongens ik heb een stuk geschreven in de ParaVisie van december over onze Zwarte Held.

ParaVisie December-uitgave
'Makkers Staak Uw Wild Geraas'
Onder mijn naam:
Shalini Vina Jagernath (met foto :@ )
Op bladzijde 56

Hierbij wil ik vaststellen dat ik een Pro Pieterbaas ben.
En ik ben benieuwd naar julle mening over mijn artikel.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 14:40:36 #162
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211358068
Krijgen we nu weer onze echte Zwarte Pieten smileys terug?
  maandag 20 november 2023 @ 14:40:55 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211358072
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 13:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hier de link als je abonnement hebt of gratis artikelen of dergelijke

https://www.volkskrant.nl(...)veranderen~b290ab98/
Als een groep mannen met vuurwerk en eieren gooit en je vrij constant termen als kankerzwarte hoort dan kan je toch ook niet echt zeggen dat het een groepje vredelievende tegendemonstranten was.

Linksom of rechtsom zou ik toch sterk gaan twijfelen als dit het type mensen zie die opkomen voor mijn idealen. Dat kan je net zo goed over dat groepje beroepswerklozen aan de andere kant zeggen, al ontbreekt daar toch wel het daadwerkelijke gewelddadige karakter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211358196
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 14:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]
KOZP als slachtoffer? Och natuurlijk ja, die lui leven gewoon van hun slachtofferrol. :D

Ze zijn echt heel zielig. :{
Ik denk dat ik de reden voor je referentie fout heb begrepen.
pi_211358227
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 14:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Als een groep mannen met vuurwerk en eieren gooit en je vrij constant termen als kankerzwarte hoort dan kan je toch ook niet echt zeggen dat het een groepje vredelievende tegendemonstranten was.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Linksom of rechtsom zou ik toch sterk gaan twijfelen als dit het type mensen zie die opkomen voor mijn idealen. Dat kan je net zo goed over dat groepje beroepswerklozen aan de andere kant zeggen, al ontbreekt daar toch wel het daadwerkelijke gewelddadige karakter.
Ik zag in de lier geen hitler groet hoor, dus zie je vergelijk niet zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 20 november 2023 @ 15:02:34 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211358267
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 14:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik zag in de lier geen hitler groet hoor, dus zie je vergelijk niet zo.
Oh, dan valt het inderdaad best mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211358297
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2023 14:40 schreef SuperHartje het volgende:
Krijgen we nu weer onze echte Zwarte Pieten smileys terug?
oO/ 8}

Zijn toch wel erg roetveeg :/
pi_211358319
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Erg vriendelijk is dat niet nee. Maar goed, dat is je uiterste best doen om al provocerend een kinderfeestje te verstoren ook niet.
  maandag 20 november 2023 @ 15:14:02 #169
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211358364
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niet nepnieuwsen hè, die tweede foto is ouder.

Ik zeg ook niet dat die lui in de Lier allemaal fatsoenlijk waren, mijn probleem is met de volkomen subjectieve en emotionele verslaggeving.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 20 november 2023 @ 15:15:31 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211358379
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 15:14 schreef nixxx het volgende:

[..]
Niet nepnieuwsen hè, die tweede foto is ouder.

Ik zeg ook niet dat die lui in de Lier allemaal fatsoenlijk waren, mijn probleem is met de volkomen subjectieve en emotionele verslaggeving.
Het is wel een beetje de rode draad in dit jaarlijkse terugkerende popcornevent in een of ander kutdorp (terwijl het landelijk allang geen discussie meer is).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211358786
Toch denk ik dat de meesten mensen, ook de demonstranten, niet eens echt uitmaken of het zwarte piet is of veegpiet.
Maar denk dat velen de hakken in het zand zetten en eigenwijs worden omdat een klein groepje hard zit te schreeuwen om weer iets van onze cultuur aan te passen en ons als racisten bestempelen.
Dit gaat niet eens zozeer om de zwarte piet maar om meer dan dat.
pi_211359038
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niemand tegen ben gekomen die Pro zwarte piet is en tegelijkertijd niet zwakzinnig is. Die zullen er vast wel zijn, (Mischien op dit forum) dus vroeg me af wat nou het echte probleem is om zoiets ouderwets af te schaffen. En dan bedoel ik echt een goede reden en niet ''Ja zwarte piet is gewoon zwart en bevalt dat je niet moet je opkankeruh naar je eige land.''

Als er iemand is die het op een normale manier uit kan leggen ben ik één en al oor. Verder bedoel ik niks sarcastisch met deze post, maar van de pro zwarte pieters die ik heb gesproken werd ik niet veel wijzer. Vandaar mijn vraag hier in dit topic.
pi_211359162
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:33 schreef Ramboetan het volgende:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niemand tegen ben gekomen die Pro zwarte piet is en tegelijkertijd niet zwakzinnig is.
Frame.
Hoeft niet.
1947-2016
pi_211359255
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Frame.
Hoeft niet.
Hoeft inderdaad niet, maar zonder veel te overdrijven wel mijn persoonlijke ervaring. Jij bent misschien de eerste die ik erover ga spreken en het niet is, mocht je behoefte hebben om je erover uit te spreken.
pi_211359414
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:54 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Hoeft inderdaad niet, maar zonder veel te overdrijven wel mijn persoonlijke ervaring. Jij bent misschien de eerste die ik erover ga spreken en het niet is, mocht je behoefte hebben om je erover uit te spreken.
Vaker achter je pc vandaan komen.
1947-2016
pi_211359616
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vaker achter je pc vandaan komen.
Ik heb niet eens een PC. Stel ik zou er wel eentje hebben, Wat moet ik dan doen als ik er achter vadaan kom?
Ik begrijp je niet zo goed.
  maandag 20 november 2023 @ 17:31:52 #177
182233 thedeedster
pi_211359618
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:33 schreef Ramboetan het volgende:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niemand tegen ben gekomen die Pro zwarte piet is en tegelijkertijd niet zwakzinnig is. Die zullen er vast wel zijn, (Mischien op dit forum) dus vroeg me af wat nou het echte probleem is om zoiets ouderwets af te schaffen. En dan bedoel ik echt een goede reden en niet ''Ja zwarte piet is gewoon zwart en bevalt dat je niet moet je opkankeruh naar je eige land.''

Als er iemand is die het op een normale manier uit kan leggen ben ik één en al oor. Verder bedoel ik niks sarcastisch met deze post, maar van de pro zwarte pieters die ik heb gesproken werd ik niet veel wijzer. Vandaar mijn vraag hier in dit topic.
Nou, dit is nu draad #197. Veel succes met opzoeken. Alles is al tientallen keren in den treure langsgekomen.

Ik zelf ben al lang klaar met de inhoudelijke behandeling, en focus me alleen nog maar op de perfide motieven van KOZP. Over de ruggen van kleine kinderen.
pi_211359657
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, dit is nu draad #197. Veel succes met opzoeken. Alles is al tientallen keren in den treure langsgekomen.

Ik zelf ben al lang klaar met de inhoudelijke behandeling, en focus me alleen nog maar op de perfide motieven van KOZP. Over de ruggen van kleine kinderen.
Ik zal er vanavond eens meer doorheen bladeren, maar ik ben in die paar pagina's nog maar weinig wijzer geworden. Wat ik begrijp uit jouw reactie is dat mensen niet zozeer Pro zwart piet zijn, maar anti KOZP. Klopt dat?
  maandag 20 november 2023 @ 18:00:45 #179
182233 thedeedster
pi_211359834
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:36 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ik zal er vanavond eens meer doorheen bladeren, maar ik ben in die paar pagina's nog maar weinig wijzer geworden. Wat ik begrijp uit jouw reactie is dat mensen niet zozeer Pro zwart piet zijn, maar anti KOZP. Klopt dat?
Goed punt. Ik had op zich niet eens zoveel problemen, maar ik vind dat ze gewoon kinderen intimideren en dat ze niet van ophouden weten. Ik ben van het poldermodel, maar als één partij alles wil, dan houdt het gewoon op.
pi_211361598
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ik heb niet eens een PC. Stel ik zou er wel eentje hebben, Wat moet ik dan doen als ik er achter vadaan kom?
Ik begrijp je niet zo goed.
Vooral heel hard huilen. Daarna contact opnemen met KOZP om tussen de hoogopgeleiden te gaan demonstreren en janken om mensen die dr huid zwart schminken omdat ze overal racisme in willen zien en daarin een hobby hebben gevonden.
pi_211361643
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:36 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Vooral anti-KOZP om de manier waarop ze al 'demonstrerend' (lees: provocerend) anderen hun wil willen opleggen door een kinderfeestje bewust te verstoren met dr gedram omdat zij als klein clubje etnische drammers en helper whitey's wat vinden en DAT de waarheid is en aan iedereen opgedrongen moet worden op een trieste, intimiderende wijze.

[ Bericht 5% gewijzigd door Inbox op 20-11-2023 20:15:22 ]
pi_211362370
Wat je ook bedenkt of aangepraat is, aan het einde van de dag is het slechts een groepje uit Amsterdam Zuidoost die aan heel Nederland oplegt dat men zich niet zwart mag schminken, geen gouden oorbellen mag dragen en geen kroeshaar.

Als de groep zijn zin niet krijgt dan volgen intimidatie en ordeverstoring.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211362578
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat je ook bedenkt of aangepraat is, aan het einde van de dag is het slechts een groepje uit Amsterdam Zuidoost die aan heel Nederland oplegt dat men zich niet zwart mag schminken, geen gouden oorbellen mag dragen en geen kroeshaar.

Als de groep zijn zin niet krijgt dan volgen intimidatie en ordeverstoring.
Prima samenvatting :Y
pi_211362862
Het is een kinderfeest.

Maak Piet pimpelpaars, geen kind die er naar zal kraaien.
pi_211362962
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is een kinderfeest.

Maak Piet pimpelpaars, geen kind die er naar zal kraaien.
Laat Piet zwart, geen kind die er naar zal kraaien.
pi_211362974
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:01 schreef Inbox het volgende:

[..]
Laat Piet zwart, geen kind die er naar zal kraaien.
Laat het dan allemaal lekker gaan :)
pi_211362994
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Laat het dan allemaal lekker gaan :)
Zeg dat maar tegen die jankballen die zo zitten te zeiken :)
pi_211363801
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen die jankballen die zo zitten te zeiken :)
Als tienduizenden mensen zich gediscrimineerd voelen kunnen we toch als beschaafd(valt over te twisten) land zijnde de beste mannen en vrouwen een andere kleur geven? Ik kan er niet bij met mijn hoofd dat Jan de Boer van 53 jaar uit Zoetermeer dat vervelend zou vinden. Het zou toch geweldig zijn om in een land te wonen waar iedereen zich gelijk voelt. Als deze minimale aanpassing voor heel veel mensen een betere oplossing is dan is het toch waanzin als er niet naar hen zou worden geluisterd?
pi_211363878
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Als tienduizenden mensen zich gediscrimineerd voelen kunnen we toch als beschaafd(valt over te twisten) land zijnde de beste mannen en vrouwen een andere kleur geven? Ik kan er niet bij met mijn hoofd dat Jan de Boer van 53 jaar uit Zoetermeer dat vervelend zou vinden. Het zou toch geweldig zijn om in een land te wonen waar iedereen zich gelijk voelt. Als deze minimale aanpassing voor heel veel mensen een betere oplossing is dan is het toch waanzin als er niet naar hen zou worden geluisterd?
En als 16.950.000 mensen zich niet gediscrimineerd voelen, dan ga je toch als zichzelf respecterend land niet zwichten voor die drammers? Nee, dan laat je de meerderheid spreken die zegt 'stop met janken, ga door met je leven.'

Ik vraag me af of er wel tienduizenden mensen zijn die zich eraan storen. Zeker als ik het groepje demonstranten bekijk, die vaak wel heel erg wit zijn.. en dan ook nog eens bewust de confrontatie aangaan met die verschrikkelijke racistische mensen en Zwarte Pieten.
pi_211364160
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Hoeveel mensen is genoeg mensen precies? Voordat er dan iets aangepast kan worden.
Conscience do cost.
pi_211364419
quote:
8s.gif Op maandag 20 november 2023 22:49 schreef ems. het volgende:

[..]
Hoeveel mensen is genoeg mensen precies? Voordat er dan iets aangepast kan worden.
De meerderheid :Y

Nouja, in ieder geval een aanzien deel van de bevolking en niet een paar promille zoals Ramboetan voorstelt 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 20-11-2023 23:30:27 ]
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 04:03:50 #192
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364859
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Prima samenvatting :Y
Je weet niet eens of ze uit ZuidOost komen. Ik zag van de week op Curacao tv echte Zwarte Pieten. Ii geloof dat de roetveeg Piet daar een stuk minder populair is hoor.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 04:06:10 #193
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364863
Zijn er ook stats van hoeveel mensen er daadwerkelijk een roetveegpiet inhuren.
pi_211364888
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 04:03 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Je weet niet eens of ze uit ZuidOost komen. Ik zag van de week op Curacao tv echte Zwarte Pieten. Ii geloof dat de roetveeg Piet daar een stuk minder populair is hoor.
Airfryer en Quinsy Gario komen uit de Bijlmer. Zuid-Oost dus. Net als heel veel ander gespuis trouwens :D

Op de Antillen wordt idd ook gewoon Sinterklaas gevoerd met Zwarte Pieten. Heel raar, als je als donker persoon in een voormalige kolonie geniet van het feest en dat clubje hier racisme! roept bij het zien van een zwarte piet. Dat gedram proberen ze ook daar over te brengen op de mensen, maar ik heb het idee dat men daar een heel stuk minder snel zwicht en zich niets aantrekt van dat gezeik.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 05:14:35 #195
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 04:25 schreef Inbox het volgende:

[..]
Airfryer en Quinsy Gario komen uit de Bijlmer. Zuid-Oost dus. Net als heel veel ander gespuis trouwens :D

Op de Antillen wordt idd ook gewoon Sinterklaas gevoerd met Zwarte Pieten. Heel raar, als je als donker persoon in een voormalige kolonie geniet van het feest en dat clubje hier racisme! roept bij het zien van een zwarte piet. Dat gedram proberen ze ook daar over te brengen op de mensen, maar ik heb het idee dat men daar een heel stuk minder snel zwicht en zich niets aantrekt van dat gezeik.
Nee. Zwarte Piet heeft alles te maken met het spel van vermomming. Met Jupiter en Mecurius. Met het pek en de goud. Net als de Witte Page en Vrouw Holle.
Het is de Wilde Jacht. Ik raad je aan je hierin te verdiepen want zo worden we echt imbeciel.
Het is de HARLEKIJN. En die komt in een Witte en Zwarte variant.
In zomerse carnaval is er dan ook een Witte Harlekijn.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 05:21:55 #196
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364924
Ik wil dat iedereen die na het zien van deze clip nog denkt dat onze Zwarte Held racisme is, een knal voor zijn kop krijgt.

En neem je tijd. Ik zou zeggen luister en kijk goed naar de video alvorens te reageren.

Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 05:36:41 #197
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 04:25 schreef Inbox het volgende:

[..]

Misschien. Maar er zijn ook een hoop mensen die NIET daar vandaan komen en toch aan de Roetveeg Piet hebben meegewerkt.
En er zijn ook een hoop mensen in Zuid- Oost die hetzelfde denken als ik en het zien zoals het is, een Spel van Vermomming. En ik ken een paar van die mensen.
En Zuid Oost was behoorlijk aan het opknappen. Ik ken mensen die daar bedrijven hebben en huizen gekocht hebben wat toen net nieuwbouw was. Dus ik verwacht dat ook dit gebied zich de komende tijd zich gaat moderniseren en mooi gaat ontwikkelen.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 05:46:09 #198
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364946
Ook ik heb de Roetveeg Piet over me heen laten komen. Nu dat het er is vind ik het niks.

Het breekt de magie van vermomming en de betekenis van de Wilde Jacht gaat compleet verloren.
Dream a Lie.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 05:49:05 #199
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364948
Ik ben benieuwd of Knecht nou zoveel erger klinkt dan Page?
En Ruprecht is Wit.
Dus ook De Knecht bestaat gewoon in een Witte variant.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 06:04:16 #200
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211364957
Ik heb ook echt een hekel aan deze OP. Kan een PRO PIETERBAAS de volgende maken met als hoofdthema: De Wilde Jacht
Waarin meerdere karakters van Vermomming beschreven worden.
Is er een Pieterbaas die dit serieus wil oppakken voor de volgende OP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')