Zouden ze al nooit hebben moeten krijgenquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Red_85 het volgende:
Zwarte piet!!
Straks geen subsidie meer voor kozp
Werk voor wie precies?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg werk aan de winkel zo te zien.
Ja laten we dat als iets positiefs zien ! Men durft niet te demonstreren omdat men dan een klap van een vuist of een stuk vuurwerk voor hun bakkes krijgt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Weet je wat stoer is? Een KOZP tegendemonstratie zonder politie.
Durven ze niet.
Je bent zelf achterlijk, bye byequote:Op zaterdag 25 november 2023 20:52 schreef grrrrg het volgende:
Ik denk dat die plattelandslui eens naar de stad moeten, kijken hoe het er in de echte wereld toe gaat.
Het blijft toch een beetje een achterlijke cultuur.
Goed idee. Dat worden dan nog meer stemmen voor de PVV de komende verkiezingenquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:52 schreef grrrrg het volgende:
Ik denk dat die plattelandslui eens naar de stad moeten, kijken hoe het er in de echte wereld toe gaat.
Toen er nog geen roetveegpieten waren en geen KOZP was het ook heerlijk! Misschien zelfs nog wel heerlijker dan nu.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja laten we dat als iets positiefs zien ! Men durft niet te demonstreren omdat men dan een klap van een vuist of een stuk vuurwerk voor hun bakkes krijgt.
Hier in het dorp vanmiddag last gehad van de kou en matig geluid bij het gebeuren, maar de kinderen hebben zich ouderwets vermaakt met de roetveegpieten. Gewoon door gaan met wat aanpassingen kan ik een ieder aanbevelen. Niets geen angst of protesten. Niets geen drukte om een kleurtje. Heerlijk !
Kom eens die stad uit. Het zal je zicht verruimen, die is wat beperkt en intens dom namelijk. Ga je een hoop van opsteken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:52 schreef grrrrg het volgende:
Mee eens. Gewoon achterhaald.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:52 schreef grrrrg het volgende:
Nee hoor. Kinderen vermaken zich en de ouders weten al dat de pieten niet echt zijn. Men had er ook een prima verhaal bij dat iedereen Piet kan worden als hij of zij wil.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
Toen er nog geen roetveegpieten waren en geen KOZP was het ook heerlijk! Misschien zelfs nog wel heerlijker dan nu.
Haha, ik kom uit het platteland, geen zwarte gezien in mijn jeugd tot mijn 18e.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom eens die stad uit. Het zal je zicht verruimen, die is wat beperkt en intens dom namelijk. Ga je een hoop van opsteken.
Dus wat klets je dan dom zegquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, ik kom uit het platteland, geen zwarte gezien in mijn jeugd tot mijn 18e.
Inderdaad, veel PVV-stemmers, kiezen uit wrok en jaloezie.quote:Op [url=http[quote]
[b]Op zaterdag 25 november 2023 20:54 schreef Inbox het volgende:
[..]
Goed idee. Dat worden dan nog meer stemmen voor de PVV de komende verkiezingen
Nou je zet hier een groep mensen neer als achterlijk, vervolgens kom je er zelf vandaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ken die mensen daar wel
Wat een hoop jalouzie in de wereld he?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:08 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Inderdaad, veel PVV-stemmers, kiezen uit wrok en jaloezie.
En toen kwam je in de grote stad, en toen keek je je ogen uit?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, ik kom uit het platteland, geen zwarte gezien in mijn jeugd tot mijn 18e.
Die plattelandslui, ze zij niet plattelandslui. Het zal om een bepaald type zijn gegaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou je zet hier een groep mensen neer als achterlijk, vervolgens kom je er zelf vandaan
Inderdaad waarom willen ze dat toch, naar het land van Zwarte Pietquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:14 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat een hoop jalouzie in de wereld he?
En allemaal willen ze naar dit racistische land komen! Bizar, of niet?
Wat denk je zelf? Het was iig totaal niet zoals die plattelandslui het voorschotelenquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
En toen kwam je in de grote stad, en toen keek je je ogen uit?
Dan zet je ze nog niet weg als achterlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die plattelandslui, ze zij niet plattelandslui. Het zal om een bepaald type zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |