Vandaag alleen op NOS.nl en in de app. En wellicht op hun SmartTV app waarvan ik alweer ben vergeten hoe die heet.quote:
De app heet daar NOS, verrassend hè.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vandaag alleen op NOS.nl en in de app. En wellicht op hun SmartTV app waarvan ik alweer ben vergeten hoe die heet.
Op NPO1 Extra gaan ze na het journaal met gebarentolk voor Flikken Rotterdam
quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De app heet daar NOS, verrassend hè.
Matig dat het dit weekeinde dan niet op de Extra-kanalen isquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vandaag alleen op NOS.nl en in de app. En wellicht op hun SmartTV app waarvan ik alweer ben vergeten hoe die heet.
Op NPO1 Extra gaan ze na het journaal met gebarentolk voor Flikken Rotterdam
Morgen is het zo te zien gewoon op NPO1quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matig dat het dit weekeinde dan niet op de Extra-kanalen is
Oh, misschien zelfs inclusief de eerste ritten danquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Morgen is het zo te zien gewoon op NPO1
Moeten ze niet alles uitzenden per wet, of geldt dat alleen voor het WK?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, misschien zelfs inclusief de eerste ritten dan
3. Schaatsen (dames en heren):quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten ze niet alles uitzenden per wet, of geldt dat alleen voor het WK?
Dit ja, ze ziet er heel oud uitquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:22 schreef hhh38 het volgende:
Dit lijkt er meer op.
Miho gaat er wel iedere week meer als een 40-jarige uitzien
3b kunnen ze wel schrappen uit de Mediawet. HuilendeErben.gifquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3. Schaatsen (dames en heren):
a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: allround, sprint en afstanden;
b. Elfstedentocht.
Sinds zijn wereldtitel in Hamar niet meer zo'n 1000 meer van hem gezien denk ik.quote:
Ik zag wel al wat goeie uitslagen van hem dit jaar, maar dit bevestigt het welquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sinds zijn wereldtitel in Hamar niet meer zo'n 1000 meer van hem gezien denk ik.
Die was heel voorspelbaar.quote:
Hij beleeft elke wedstrijd als een WKquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Nuis en zijn interviews leveren wel altijd.
Noorse uitvinding!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |