Ik zag wel toffe acties op de baan.quote:Op zondag 19 november 2023 11:53 schreef Nizno het volgende:
Max ging Sainz wel heel mooi voorbij achter Russel
absoluut, die 1% was echt een goeie show. Ondanks de baan en ondanks de 99% er om heenquote:Op zondag 19 november 2023 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag wel toffe acties op de baan.
Het is nog steeds een belachelijk circus op een afschuwelijke baan en vandaag was enkel goed door perfect getimede SCs, waarvan één de vroege stoppers naar voor heeft geholpen en de ander de strijd voorin weer tot leven bracht, gezien het anders banden sparen tot het eind was geweest. Daarnaast was heel het veld door de war geschud door een olievlek bij de eerste bocht, dus dan is het niet zo raar dat er veel ingehaald wordt, met de baan heeft dat niets te maken. Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd met dit allemaal. Max liet aan het einde zien wat er was gebeurd zonder al die chaos: piss of into the distance nummer zoveel.quote:Op zondag 19 november 2023 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je bedoelt een kat die maar blijft mopperen op de track?
Ik kan het wel raden.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nizno het volgende:
ah de tik RUS en VER... even luisteren wat Sky daar van zegt
eerlijk? Zonder die tweede SC had Leclerc denk ik gewonnenquote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nog steeds een belachelijk circus op een afschuwelijke baan en vandaag was enkel goed door perfect getimede SCs, waarvan één de vroege stoppers naar voor heeft geholpen en de ander de strijd voorin weer tot leven bracht, gezien het anders banden sparen tot het eind was geweest. Daarnaast was heel het veld door de war geschud door een olievlek bij de eerste bocht, dus dan is het niet zo raar dat er veel ingehaald wordt, met de baan heeft dat niets te maken. Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd met dit allemaal. Max liet aan het einde zien wat er was gebeurd zonder al die chaos: piss of into the distance nummer zoveel.
Maar race was wel aardig ja
vooralsnog alleen over de schadequote:
Russell zei zelf na de race dat het volledig zijn fout was, overigens.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nizno het volgende:
ah de tik RUS en VER... even luisteren wat Sky daar van zegt
Gat naar Perez was groot. Ik weet het zo net niet.quote:Op zondag 19 november 2023 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerlijk? Zonder die tweede SC had Leclerc denk ik gewonnen
ja daar heb ik George een attaboy voor gegeven in 1 van de vorige topicsquote:Op zondag 19 november 2023 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russell zei zelf na de race dat het volledig zijn fout was, overigens.
Ik kom denk ik nooit meer over de verloren vakantieuren van Paul Ricard 2019 heen, maar als ik me goed herinner was de race het jaar daarna juist best goed. Leuke races kun je overal hebben, maar sommige banen nodigen er meer toe uit dan andere.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd
Dat was na de crash met george? Max ging toen toch zelf ook naar binnen?quote:Op zondag 19 november 2023 11:58 schreef Nizno het volgende:
Verstappen heeft trouwens echt voordeel van die tweede SC gehad. doordat iedereen bijna naar binnen ging
Ja, dat wel, maar hij kwam er mooi door die stop heen en de juiste bandenwisseltijd geweest zodat hij het uit kon rijdenquote:Op zondag 19 november 2023 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was na de crash met george? Max ging toen toch zelf ook naar binnen?
ow jij ligt 27 ronde achter op mij met kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 12:00 schreef Nober het volgende:
Max moet die plek terug geven wat mij betreft.
Alonso
Ja, ik zit te kijken. Lekker geslapen vannacht en vanmorgen.
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.quote:Op zondag 19 november 2023 11:58 schreef Nizno het volgende:
Verstappen heeft trouwens echt voordeel van die tweede SC gehad. doordat iedereen bijna naar binnen ging
Jij hebt al gekekenquote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij ligt 27 ronde achter op mij met kijken
Perez lag op dat moment op plek 1 voor volgens mij Strollquote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.
ja dat vooral. Dat is echt in Max en Perez hun voordeel geweest.quote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.
ja dus? daarom mag ik toch wel genieten van de herhaling ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |