quote:
Op vrijdag 5 januari 2024 09:14 schreef Tele6 het volgende:Beterschap @:Neo-Mullen en balen van je val @:CaLeX (maar fijn dat het alleen wat plekken op de elleboog, kleding en ego waren, want hopelijk herstelt dat gauw genoeg)
Ik heb met een clubgenootje afgesproken om dit jaar voor 2000 hardloopkilometers te gaan, en zit iig deze week op schema voor 40 km. Tot nu toe 27 km gelopen en zondag een 14 km wedstrijd

Woensdag heb ik 10x400m gelopen op 5k-tempo en dat ging erg goed. Wat zouden jullie doen om het de volgende keer iets uitdagender te maken? Snellere intervallen, kortere rust, meer intervallen?
NIks veranderen, gewoon herhalen. De kracht van training zit in consistentie en herhaling, niet in het feit dat één specifieke training heel uitdagend moet zijn. Als je de 10x400 goed vond gaan ben je de volgende dag goed hersteld om weer te trainen, en dat betekent dat je meer progressie kunt maken dan als je een hele zware training doet waarvan je 3 dagen moet bijkomen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!