Was dat Bardo? Ja, dit wil ik nog steeds als eerste dans op mijn bruiloft. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar dromen mag altijdquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:21 schreef Sableheart het volgende:
@:NailQueen het VK 1982 was voor jou, toch?
Bardo inderdaadquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat Bardo? Ja, dit wil ik nog steeds als eerste dans op mijn bruiloft. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar dromen mag altijd
Zeker. Heerlijk Flamengo ritme, typisch Spaans, en goed.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:56 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani kon Spanje in 1982 met het algemene niveau mee?
Wat maakt het uit. Ik versta het toch nietquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:06 schreef Sableheart het volgende:
iemand moet haar microfoon fixen
edit: en dat is gedaan.
Nu hoeft ze niet meer te winnen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef Sableheart het volgende:
Interessant dat ze hier nu met een ballad staat, na vorig jaar met uptempo te hebben gewonnen.
Da's waar, maar dan verwacht ze blijkbaar dat dit internationaal beter verkoopt?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu hoeft ze niet meer te winnen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Speciaal voor Domnivoor ga ik vertalen wat de Zweedse commentator zei.
"Oostenrijk begint met Shine aan het songfestival 2013. Weet je nog dat Nederland ook een liedje met die titel had? Wat was dat verschrikkelijk zeg. Hahahahaha."
Ik denk dat dit nummer niet hoog zou scoren.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan verwacht ze blijkbaar dat dit internationaal beter verkoopt?
Dat is mijn indruk ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nummer niet hoog zou scoren.
ik had hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
Het geluid hapert een beetje. Ligt dat aan mijn wifi?
Ja. Hun inzending van het jaar ervoor vond ik mooi, Duo Datz.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Israel stuurde altijd wel goede uptempo nummers in, in de jaren 80 en 90
Een beetje vreemd nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:33 schreef Sableheart het volgende:
Het begon als een goede ballad, maar het tweede gedeelte past er voor mijn gevoel niet echt bij.
Ik vermoed copyright op youtube. Maar het was op dezelfde manier geknipt in elk van de 6 lange edities die ik kon vinden, dus misschien baseren ze zich allemaal op dezelfde bron, en is er een andere reden.quote:
Nee hoor. Je hebt het mooi opgelost zo.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Hopelijk stoorde het niet te veel, dat was het beste dat ik voor elkaar kon krijgen.
Dat moest ik even opzoeken… Oh ja, Frankrijk en Zweden hadden evenveel punten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:40 schreef Sableheart het volgende:
En over interessante nummers gesproken... Frankrijk nu. Het jaar er voor werd hun een overwinning door de neus geboord, en dit nummer is wmb van vergelijkbare kwaliteit.
Dan had je het Ierse publiek de paar jaar daarna moeten horenquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Maar het Zweedse publiek is enthousiast
Dat zouden ze vaker mogen doen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Een van slechts 2 nummers die volledig in het Luxemburgs gebracht werden.
Ik zal hem straks eens opzoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
Maar die andere van de twee vond ik interessanter. Dat was een ballade uit 1960, die het ook niet geweldig deed, maar de melodie sprak me meer aan.
hij is wel redelijk typisch voor zijn tijd, dus zoek hem alleen op als je de stijl een beetje kan waarderen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal hem straks eens opzoeken.
Deze springt er voor mij echt uit. Volgens mij toen ook al.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Deze ballade is veel beter dan die van Oostenrijk. Het Engels hielp ook.
Ik heb Frankrijk en misschien Griekenland nog als beter staan, maar het is wel kwaliteit ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze springt er voor mij echt uit. Volgens mij toen ook al.
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
vrolijk nummer, interessant verhaal als je de tekst er bij pakt, prima nummer.
Gelukkig mag datquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
Hierover verschillen we van mening.
Dat was wel verrassend ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
Dat was niet direct het vervolg dat ik na die intro van Noorwegen verwacht had.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:56 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk dat het nummer interessanter had gevonden als het in de stijl van de intro was gebleven. Dit valt overal tussenin.
Jij hartelijk bedankt voor je gezelschap vanavond! De afgelopen paar weken zat ik in mijn eentje, nu was het erg gezellig om weer eens een keertje daadwerkelijk samen te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga uitloggen. Bedankt Sableheart
God kveld! Dessverre er jeg for sentquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Waar is Bill als je een Zweedse tolk nodig hebt?
[..]
Een paar woorden Noors ja, maar dat is genoeg om een heel ruw idee van simpel Zweeds of Deens te krijgen.quote:Op zondag 17 december 2023 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Sableheart spreekt/verstaat ook wel wat Zweeds (of Deens of Noors)
Natuurlijk, welkom! Je kan nog 6 nummers meepakkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Hallo daar! Kan ik nog aanschuiven?
Slovenie heeft een ondergewaardeerde inzending. Waar Verka en Conchita de meeste aandacht krijgen (terecht hoor) is Sestre wat ondergesneeuwd. Terwijl de boodschap precies hetzelfde is als bij Conchita.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Slovenie komt nog, Belgie heb je wel gemist van de tips van @:BillDauterive
Is er al bekend wanneer die gehouden wordt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
@:BillDauterive en ik doen dit bij de ESF karaoke
30 februari 2024quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer die gehouden wordt?
Met Sint Juttemis? Ik verkeerde in de veronderstelling dat het nog wel een hoop was dat die er ooit zou komen.quote:
De planning laat nog op zich wachtenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Met Sint Juttemis? Ik verkeerde in de veronderstelling dat het nog wel een hoop was dat die er ooit zou komen.
Sestre? Ja, graag! Heel graag. Zo'n mooi liedquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
@:BillDauterive en ik doen dit bij de ESF karaoke
Suus is prachtig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:21 schreef Sableheart het volgende:
De intro van Albanie doet niet vermoeden hoe memorabel dit nummer is.
Ik was in die tijd een beetje verliefd op Donnyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:26 schreef Sableheart het volgende:
Litouwen is veel te dramatisch, zonder dat er iets onder zit.
En ook op de dansers van Frankrijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Frankrijk kan weer totaal vergeten worden.
Maar het meest, het meest was ik toch wel verliefd op de Deense zangeresquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:12 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken kan volledig vergeten worden.
Vergeleken met de voorgaande editie, dan is deze editie qua organisatie en uitstraling een lachertjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens. Het voelt als een bijeengeraapt zooitje zonder enige link naar Eurovisie.
ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Was het vanwege covid dat iedereen moest zitten in de zaal?
Die heb ik even gezien en nu ga ik naar bed.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Die heb ik even gezien en nu ga ik naar bed.
Ik ben kapot. Veel plezier vanavond ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |