over wat voor burger hebben we het hier? een platgeslagen mcd burger of kwaliteitsvlees in een fatsoenlijk dikke burger? De burgers die ik haal, rechtstreeks bij de biologische boer, bak ik nimmer door en door, net een beetje rosequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef Beathoven het volgende:
Had een burger besteld bij een kleine keten X waarvan ik de naam niet ga noemen (wil ze geen slechte naam geven want ben er eigenlijk altijd tevreden over de jaren). Toen ik ‘m bijna op had zag ik dat ik deels roze vlees had zitten eten (hele midden was niet gaar). De burger bij het kidsmenu was wel goed doorbakken.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Id_do_her het volgende:
Zeker ook zonder augurk en tomaat?
Ok, jij mag niet meer meedoen.quote:
Naja dan kun je nog wel honderden dingen bedenken, zoals een spiegelei, mayonaise o.i.d.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:45 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind jullie voorkeuren dikke prima
“Is it safe to eat medium rare burger?
No, it is not safe to eat medium rare burgers. Ground beef should always be cooked thoroughly, whether it is used in meatballs, burgers or spaghetti bolognese. Minced beef is not the same as steak, and must be cooked all the way through to eliminate the risk of food poisoning.“
Letterlijk nog nooit zo’n burger gegeten en kwaliteit of niet, risico’s zijn er en zo hoef ik ‘m niet.
En als de verkoper het persoonlijk als “biefstuk” ziet dan moet men er maar keuzeopties bij doen want je serveert een biefstuk ook met zo’n keuze. Daar mag je ook op terugkomen als t je voorkeur niet is.
Waarom een antwoord in het Engels?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:45 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind jullie voorkeuren dikke prima
“Is it safe to eat medium rare burger?
No, it is not safe to eat medium rare burgers. Ground beef should always be cooked thoroughly, whether it is used in meatballs, burgers or spaghetti bolognese. Minced beef is not the same as steak, and must be cooked all the way through to eliminate the risk of food poisoning.“
Letterlijk nog nooit zo’n burger gegeten en kwaliteit of niet, risico’s zijn er en zo hoef ik ‘m niet.
En als de verkoper het persoonlijk als “biefstuk” ziet dan moet men er maar keuzeopties bij doen want je serveert een biefstuk ook met zo’n keuze. Daar mag je ook op terugkomen als t je voorkeur niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |