zn stem is wel wat raar geworden, heeft hij een ziekte gehad oidquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
Sjors Fröhlich als wielercommentator.
hij heet toch niet voor niets o zo snelquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Writersright het volgende:
Ozosnel is een beetje onrustig.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:54 schreef superniger het volgende:
Sinterklaas met schimmel tussen zijn benen.
In België heet het paard Slecht weer vandaag. Wat een bazennaam voor een paardquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Writersright het volgende:
Ozosnel is een beetje onrustig.
Ja valt me ook. Zou hij last minute ziek zijn en moest Rachel daarom maar 36 liedjes op de kade zingen?quote:
Dat met die liedjes ging idd vrij warrig. Op een gegeven moment zei ze dat ze een liedje moesten gaan zingen, wat ze al lang aan het zingen waren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:56 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja valt me ook. Zou hij last minute ziek zijn en moest Rachel daarom maar 36 liedjes op de kade zingen?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In België heet het paard Slecht weer vandaag. Wat een bazennaam voor een paard
Bingoquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
O jee de staf, die vergeet ie straks nog
Ik mis Abbey Hoes pietquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:07 schreef superniger het volgende:
Waar is coole Piet?
[ afbeelding ]
Pinda Harold Verwoert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:07 schreef superniger het volgende:
Waar is coole Piet?
[ afbeelding ]
Stukje André van Duin.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
Owen Schumacher heeft een scheef mondje. Tia genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |