SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:30 schreef superniger het volgende:
SpoilerMijn 4-jarige klikte hier net opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Account sharing. Dat wordt dokken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mijn 4-jarige klikte hier net opBedankt!
Haha idd. Viel me ook op iddquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel een regiefout natuurlijk. De staf is nu weer bij de fietsende pieten
Stagiaire had ook instructies op hoofdlijnen gekregen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Filmpje was te vroeg ingestart blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu weerquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stagiaire had ook instructies op hoofdlijnen gekregen.
Dat filmpje werd ook 2 keer afgespeeld met Sint die opstond. De eerste keer werd het hard afgekapt en zag je Merel ook kijken van "dit is niet de bedoeling."quote:
Ja Nederland was hier wel effe aan toe, een gezellige menigte.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:45 schreef Writersright het volgende:
Blijft mooi om die menigtes te zien met al die vlaggen en dergelijke.
Ik heb een paar Aziaten gezienquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:47 schreef superniger het volgende:
Ik zie alleen maar witte kindjes.
zn stem is wel wat raar geworden, heeft hij een ziekte gehad oidquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
Sjors Fröhlich als wielercommentator.
hij heet toch niet voor niets o zo snelquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:53 schreef Writersright het volgende:
Ozosnel is een beetje onrustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |