neequote:
Prutserquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan ga ik alsnog door het slotje posten
Ik zie het alquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
jij foei
geen vingerwijzen
je bent geen 3 meer... hij heeft het gedaan... nix daarvan. JIJ
Foeiquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan ga ik alsnog door het slotje posten
Hier vanuit mn warme bedjequote:
Zeg je dit ook even tegen @Nattekat, die schijnt altijd afwezig te zijn tijdens liversessiesquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
jij foei
geen vingerwijzen
je bent geen 3 meer... hij heeft het gedaan... nix daarvan. JIJ
Gewoon uit het team gooienquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeg je dit ook even tegen @:Nattekat, die schijnt altijd afwezig te zijn tijdens liversessies
ja heb ik ook over getwijfeld, maar laptop en mobiel op mn bed en dan heb ik waarschijnlijk zo mijn ogen weer dicht... dus maar veilig op de bankquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeg je dit ook even tegen @:Nattekat, die schijnt altijd afwezig te zijn tijdens liversessies
quote:
Terechte klacht. Zet mijn veto inquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe je het weerquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgenquote:
JA MAAR HIJ DOET HET OOK!!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 18 november 2023 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
Nog geen tijden waarvoor ik wakker moest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |