Partij voor het Hatseflatsen 😱quote:Op donderdag 16 november 2023 21:24 schreef Martinello het volgende:
Komt Peter Gillis nog langs? Hatseflats.
Sentimentttttquote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten linkse politici het altijd over hun familie hebben. Wat interesseert mij het nou waar de dochter van Timmermans werkt of hoe zwaar zijn opa het had
Doen nier alleen de linkse politici hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten linkse politici het altijd over hun familie hebben. Wat interesseert mij het nou waar de dochter van Timmermans werkt of hoe zwaar zijn opa het had
Hij kreeg toch een halfslappe van het applaus.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Vals sentiment. Da's de Groenlinkskant denk ik, Klaver deed dat ook altijd zo walgelijk opzichtigquote:
Ik zag het deskje ook even kantelenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kreeg toch een halfslappe van het applaus.
JPB kwam zelfs met zijn moeder in beeld.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Doen nier alleen de linkse politici hoor
Gelukkig heeft Dilan het nooit over haar gevluchte ouders.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Toevallig weet ik vanuit zo'n debat dat de zus van Rutte ook in de zorg werktquote:Op donderdag 16 november 2023 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vals sentiment. Da's de Groenlinkskant denk ik, Klaver deed dat ook altijd zo walgelijk opzichtig
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Dilan het nooit over haar gevluchte ouders.
picsquote:Op donderdag 16 november 2023 21:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toevallig weet ik vanuit zo'n debat dat de zus van Rutte ook in de zorg werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |