quote:
Door dit soort mannen verlang ik terug naar het Romeinse Rijk. Het is veel makkelijker om als slaaf tegen leeuwen en andere te vechten, dan tegen dit soort simps te moeten strijden na een klotedag. Ik bedoel eerst moet je met klote boa gast in discussie gaan over dat parkeerbonnetje dat hij je onterecht geeft en als je hem klootzak noemt krijg je ook nog eentje extra voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Tegen de tijd dat je thuis bent, ben je opgefokt en wil je tegen betalen wel zo'n meid ballen, want die klote ambtenaar heeft je spaarplannen voor de maand toch al verneukt. Maar nee, ze doet alleen online, omdat van die achterlijke simps dat in stand houden. Het liefst egaliseer je zo'n simp met de stoeptegels voor je huurhuis, met veel te hoge huur omdat de pandjesmelker een klote parasiet is, maar je hebt de kracht er niet meer voor. De pandjesmelker, de boa en de simps. Je hebt gewoon niet de kracht er meer voor om de strijd met ze aan te gaan.
Het is op zulke momenten beter om gewoon op je sandalen in een arena te staan. Zand onder je voeten en een leeuw of twee die op je af komen, je maakt tenminste nog een kans. Het wil misschien nog wel lukken. Maar in de moderne tijd ten strijde trekken tegen een simp, je maakt geen schijn van kans. Zo'n simp heeft nog een hogere kans om te kunnen neuken en dat is al bijna nihil. Ik verlang naar het Romeinse Rijk, want dit is gewoon een kut tijdsperiode.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2023 20:04:45 ]