abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211316569
Hoeren interesseren mij bar weinig, hou niet van betalen voor seks, maar er staat eentje tussen uit mijn hometown die ik kkkkkrrrrr hard zou ballen. Zeer petite en kinky op een nerdy schoolgirl manier (door kledingstijl etc)... Zijn maar weinig van dit type te vinden met zo'n figuurtje...

Blijkt die hoer alleen online showtjes te geven :')

Wat heb je daar nou aan? Stomme simps die daar voor dokken en deze kaktrend in standhouden :')
  donderdag 16 november 2023 @ 19:58:40 #2
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211316625
Zucht.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211316737
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 19:56 schreef Cockwhale het volgende:
Wat heb je daar nou aan? Stomme simps die daar voor dokken en deze kaktrend in standhouden
Door dit soort mannen verlang ik terug naar het Romeinse Rijk. Het is veel makkelijker om als slaaf tegen leeuwen en andere te vechten, dan tegen dit soort simps te moeten strijden na een klotedag. Ik bedoel eerst moet je met klote boa gast in discussie gaan over dat parkeerbonnetje dat hij je onterecht geeft en als je hem klootzak noemt krijg je ook nog eentje extra voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Tegen de tijd dat je thuis bent, ben je opgefokt en wil je tegen betalen wel zo'n meid ballen, want die klote ambtenaar heeft je spaarplannen voor de maand toch al verneukt. Maar nee, ze doet alleen online, omdat van die achterlijke simps dat in stand houden. Het liefst egaliseer je zo'n simp met de stoeptegels voor je huurhuis, met veel te hoge huur omdat de pandjesmelker een klote parasiet is, maar je hebt de kracht er niet meer voor. De pandjesmelker, de boa en de simps. Je hebt gewoon niet de kracht er meer voor om de strijd met ze aan te gaan.

Het is op zulke momenten beter om gewoon op je sandalen in een arena te staan. Zand onder je voeten en een leeuw of twee die op je af komen, je maakt tenminste nog een kans. Het wil misschien nog wel lukken. Maar in de moderne tijd ten strijde trekken tegen een simp, je maakt geen schijn van kans. Zo'n simp heeft nog een hogere kans om te kunnen neuken en dat is al bijna nihil. Ik verlang naar het Romeinse Rijk, want dit is gewoon een kut tijdsperiode.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2023 20:04:45 ]
pi_211316820
had je link voor me
pi_211316833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Door dit soort mannen verlang ik terug naar het Romeinse Rijk. Het is veel makkelijker om als slaaf tegen leeuwen en andere te vechten, dan tegen dit soort simps te moeten strijden na een klotedag. Ik bedoel eerst moet je met klote boa gast in discussie gaan over dat parkeerbonnetje dat hij je onterecht geeft en als je hem klootzak noemt krijg je ook nog eentje extra voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Tegen de tijd dat je thuis bent, ben je opgefokt en wil je tegen betalen wel zo'n meid ballen, want die klote ambtenaar heeft je spaarplannen voor de maand toch al verneukt. Maar nee, ze doet alleen online, omdat van die achterlijke simps dat in stand houden. Het liefst egaliseer je zo'n simp met de stoeptegels voor je huurhuis, met veel te hoge huur omdat de pandjesmelker een klote parasiet is, maar je hebt de kracht er niet meer voor. De pandjesmelker, de boa en de simps. Je hebt gewoon niet de kracht er meer voor om de strijd met ze aan te gaan.

Het is op zulke momenten beter om gewoon op je sandalen in een arena te staan. Zand onder je voeten en een leeuw of twee die op je af komen, je maakt tenminste nog een kans. Het wil misschien nog wel lukken. Maar in de moderne tijd ten strijde trekken tegen een simp, je maakt geen schijn van kans. Zo'n simp heeft nog een hogere kans om te kunnen neuken en dat is al bijna nihil. Ik verlang naar het Romeinse Rijk, want dit is gewoon een kut tijdsperiode.
:D :')
pi_211316870
Dus als ik het goed begrijp in dit topic: Mannen die klagen over simps omdat zij willen betalen voor seks, niet voor beelden van seks. _O-
pi_211317131
Welkom in de toekomst.

Bedank al die weekdieren maar die in plaats van naar hoeren te gaan thuis achter het scherm wat naar naaktfoto's kijken voor veel te veel geld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211317193
mag dat wel van je moeder?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')