quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:05 schreef baraka het volgende:Meer fokkers met soortgelijk probleem?
toch meer gaan oefenen denk ik.
je kunt ook communicatie gaan studeren op de HEAO, 20 lekkere weiven in de klas en 4 a 5 kerels.
wij houden ook altijd pauze in hun kantine
quote:Je moet niet gelijk aan neuken denken als je met ze staat te praten...
Op vrijdag 14 februari 2003 09:05 schreef baraka het volgende:
Ik praat nogal weinig met meisjes, kijken wel natuurlijk
Maar als ik dan toch in gesprek kom met een meisje dan resulteert dit bij mij al snel in een stijve lul.
Ik vind het zelf nogal vreemd.. dat wanneer ik een gesprek voer met een lekker ding, dat ie meteen al hard word.
Maar dit komt denk ik doordat ik zo weinig praat met meisjes
Meer fokkers met soortgelijk probleem?
quote:als ik hoor dattie al een stijve krijgt van het praten tegen een lekker weif, dan spetterd die zijn onderbroek al vol alsie een keer aan haar tieten mag voelen, denk ik. dus neuken zal er wel niet van komen
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef realist_ik het volgende:
ipv van allemaal nee te schudden zouden jullie beter wat zinvollers zeggen zoals:
"Je moet meer neuken!!!"
quote:Dus als je naar het zwembad gaat, praat je maar liever niet met meisjes?
Maar als ik dan toch in gesprek kom met een meisje dan resulteert dit bij mij al snel in een stijve lul.
Ik vind het zelf nogal vreemd.. dat wanneer ik een gesprek voer met een lekker ding, dat ie meteen al hard word.
quote:dan krijgen we een American Pie actie
Op vrijdag 14 februari 2003 09:16 schreef El-Rico het volgende:
Hmmz ik wil niet weten wat er gebeurd als ze aan je gaan zitten.
quote:dan heeft ie een probleem want hij zal toch echt wel snel en veel moeten neuken om van die drang af te komen
Op vrijdag 14 februari 2003 09:14 schreef P.bertens het volgende:[..]
als ik hoor dattie al een stijve krijgt van het praten tegen een lekker weif, dan spetterd die zijn onderbroek al vol alsie een keer aan haar tieten mag voelen, denk ik. dus neuken zal er wel niet van komen
quote:Ja tog
Op vrijdag 14 februari 2003 09:19 schreef Takemenow het volgende:
Wat een timing hee Disher
quote:yep, dus maar 1 oplossing om die cirkel te verbreken;
Op vrijdag 14 februari 2003 09:18 schreef realist_ik het volgende:[..]
dan heeft ie een probleem want hij zal toch echt wel snel en veel moeten neuken om van die drang af te komen
beetje vicieuze cirkel dan? ...
niet neuken, want zelfs alleen praten lukt al niet ...
en dat praten lukt niet wegens te weinig sex
BARAKA, op naar THAILAND en neuk elke vrouwtje op de hoek
quote:Dan hebben we denk ik de winnaar in dit topic gevonden
Op vrijdag 14 februari 2003 09:21 schreef FightmyStyle het volgende:
Hopen dat je hier geen last van hebt!
quote:Dat is niet zo heel raar vind ik, maar de topicstarter blijkt wel erg oversext te zijn.
Op vrijdag 14 februari 2003 09:23 schreef gateway het volgende:
sommige mesnen krijgen al een stijve als ze met hun vriendin staan te zoenen
quote:Ga jij dan lekker naar het Cultuur & Literatuur topic.
Op vrijdag 14 februari 2003 09:30 schreef baraka het volgende:
Nou gesprekken over normale dingen.. niet intiem
quote:Er zijn dames waarbij ik dat ook had ja, maar dien zoenden dan ook wel ongelooflijk lekker
quote:
quote:tja, sommige mensen krijgen hem nog niet omhoog als eraan "getrokken" wordt, tis maar net waar je blijer mee bent
quote:Als ik met een meisje zoen voor het eerst dan wel ja
Maar topicstarter heeft denk ik zwaar sex te kort Ga je eens rukken ofzo?
quote:Zal vast wel minder worden met je 'probleem' nadat je ontmaagd bent.. Zolang de meisjes het niet zien is er toch niets aan het handje?
Op vrijdag 14 februari 2003 10:32 schreef baraka het volgende:
Jullie hebben het hier wel over rukken.. maar dat doe ik elke dag al.
Sex tekort.. ja denk t ook, maar ik weet niet was ik mis, ik ben nog maagd.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:47 schreef de TOPICSTARTER het volgende in het topic Gesprek aan de gang houden:Hoi mensen ben nieuw hier op fok, heb meteen een probleem.
Ik heb namelijk nogal veel moeite om een gesprek aan de gang te houden
quote:vrouwelijke collega neem ik aan ?
Op vrijdag 14 februari 2003 10:49 schreef EdSchouten het volgende:
Ik heb dat kei vaak met een collega van mijKei stom eigenlijk
quote:Shemale
Op vrijdag 14 februari 2003 10:51 schreef baraka het volgende:
vrouwelijke collega neem ik aan ?
of ben je homo
quote:Eindje verder in dat topic wordt hem de volgende raad al gegeven:
Op vrijdag 14 februari 2003 10:48 schreef Gert het volgende:[..]
quote:Hij heeft toch moeite om die raad op te volgende
Op vrijdag 14 februari 2003 08:52 schreef CoolGuy het volgende:<knip>
Neej geintje, je moet gewoon slap lullen.
</knip>
quote:Ik gok dat het komt door een overdosis hormonen die samenhangt met de puberteit,
Op vrijdag 14 februari 2003 09:05 schreef baraka het volgende:Maar dit komt denk ik doordat ik zo weinig praat met meisjes
quote:Ik ben al boven de 16 dude
Op vrijdag 14 februari 2003 11:17 schreef extreme het volgende:[..]
Ik gok dat het komt door een overdosis hormonen die samenhangt met de puberteit,
gaat ook vanzelf over als je boven de 16 komt, of een vriendin krijgt met bijbehorend sexleven.
quote:Dan ben je hopeloos, ga maar naar je moeder misschien kan die je helpen.
Op vrijdag 14 februari 2003 11:18 schreef baraka het volgende:[..]
Ik ben al boven de 16 dude
quote:late puberteit
Op vrijdag 14 februari 2003 11:18 schreef baraka het volgende:[..]
Ik ben al boven de 16 dude
je bent vast niet veel boven de zestien
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:22 schreef extreme het volgende:[..]
late puberteit
hoezo late puberteit
je bent vast niet veel boven de zestien
quote:omdat het een puberprobleem is misschien ... ?
Op vrijdag 14 februari 2003 14:20 schreef baraka het volgende:[..]
quote:dat ik snel een stijve krijg waarom is dat persé een puberprobleem ?
Op vrijdag 14 februari 2003 14:23 schreef realist_ik het volgende:[..]
omdat het een puberprobleem is misschien ... ?
quote:ja dat blijkt wel ja ...
Op vrijdag 14 februari 2003 14:29 schreef baraka het volgende:[..]
Voor mij is het speciaal om met een meisje te praten, ik kan er van genieten.
nah, serieus ... waarschijnlijk is het toch gewoon omdat je nog geen sex hebt gehad... je zit jezelf (al of niet onbewust) helemaal op te geilen op het "onbekende" ... ofzo ...
quote:Ja.
Op vrijdag 14 februari 2003 14:29 schreef baraka het volgende:[..]
dat ik snel een stijve krijg waarom is dat persé een puberprobleem ?
je doelt zeker op hormonen overschot.
quote:Nou als ik uitgepraat ben met dat meisje dan is me stijve weer snel verdwenen.. en ik draag geen korte broek op school..
Op vrijdag 14 februari 2003 14:39 schreef Markster het volgende:
Heb je het btw ook gewoon op het shoolplein bijvoorbeeld? Als al je vrienden op je heen staan, dat lijkt me kloteHelemaal met een korte broek
quote:maar het maakt dus niet uit over welk onderwerp het gaat?
Op vrijdag 14 februari 2003 14:45 schreef baraka het volgende:[..]
Nou als ik uitgepraat ben met dat meisje dan is me stijve weer snel verdwenen.. en ik draag geen korte broek op school..
quote:Als je niet meer groeit wil het niet meteen zeggen dat je niet meer in de pubertijd zit
Op vrijdag 14 februari 2003 14:44 schreef baraka het volgende:
nou late puberteit is het sowieso niet, was op me 16e wel uitgegroeid.. ben nu 18. dus dat is het niet
Het is duidelijk een geval van een hormonenoverschot. En dat is waar pubers last van hebben.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:08 schreef baraka het volgende:
Dat is voor mij een grote stap verder.. zoenen en intiem dansen.
Denk dat het voorvocht dan wel uit me lul zal lopen..
quote:Hehe nee niet op jou manier maar vrouwen zien het toch bijna niet dus je hoefd je niet druk te maken..
Af en toe gebeurd het wel eens gewoon geen zorgen om maken, vrouwen worden ook nat aleen zie je het niet
quote:vergeet de strakke boxers niet
Op vrijdag 14 februari 2003 15:17 schreef Thewiseman het volgende:[..]
Hehe nee niet op jou manier maar vrouwen zien het toch bijna niet dus je hoefd je niet druk te maken..
Gewoon recht in het midden leggen..
hehe of hij moet boven je spijker broek uit komen dan is het wel wat minder ja![]()
Af en toe gebeurd het wel eens gewoon geen zorgen om maken, vrouwen worden ook nat aleen zie je het niet
quote:Volgens mij zit daar het probleem. Je denkt dat ze met een geile blik naar je kijken, wel eens gedacht dat mensen er ook zo uit kunnen zien?
Op vrijdag 14 februari 2003 14:56 schreef baraka het volgende:
gewoon normale onderwerpen ja.. en meer praten met ze, tja ben nou eenmaal snel uitgepraat met mensen.
maar ik merk wel dat er heel wat dames zijn die interesse in me hebben.. altijd met die geile blik kijken hmm, ik zie t gewoon aan ze..
Maar ik doe er zelf niks mee
quote:Hahaha ja altijd lekker ook als je haar op je lul heb
Op vrijdag 14 februari 2003 15:48 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Schaam jezelf niet en plak hem omhoog met watr ducktape!
quote:sorry, ben altijd geschoren
Op vrijdag 14 februari 2003 15:51 schreef Thewiseman het volgende:[..]
Hahaha ja altijd lekker ook als je haar op je lul heb
quote:Wat een onmogelijke opgave!
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef searchy het volgende:
Je moet je meer op het gesprek focussen en niet aan sex denkenDat wil wel eens helpen
quote:ik zie het echt wel.. wanneer een meisje toenadering zoekt..
Op vrijdag 14 februari 2003 15:48 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Volgens mij zit daar het probleem. Je denkt dat ze met een geile blik naar je kijken, wel eens gedacht dat mensen er ook zo uit kunnen zien?
ga gewoon de confrontatie aan. Schaam jezelf niet en plak hem omhoog met watr ducktape!
quote:[off topic]
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef P.bertens het volgende:
uit de reacties te zien bij jij de enige die met een kloppende lul tegen een lekker weif staat te lullen,toch meer gaan oefenen denk ik.
je kunt ook communicatie gaan studeren op de HEAO, 20 lekkere weiven in de klas en 4 a 5 kerels.
wij houden ook altijd pauze in hun kantine
Blijkbaar is een diploma met Nederlands geen vereiste om de HEAO op te mogen...
[/off topic]
Je moet eerst wat zekerder van jezelf worden en dan ook erachter komen dat wat jij hebt absoluut neit normaal is....wanneer je daarachter bent, ben je al een heel eind op weg
quote:kei hard zeker ook?
Op vrijdag 14 februari 2003 10:49 schreef EdSchouten het volgende:
Ik heb dat kei vaak met een collega van mijKei stom eigenlijk
quote:ik krijg altijd een stijve als mijn vriendin huilt..
quote:daar was ik nog niet op gekomen...
Op zaterdag 15 februari 2003 01:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:
of je houdt van t vernederen en aan t huilen maken van meisjes
quote:Ligt eraan met wie je aan 't dansen bent, met een lelijk kind (niet dat ik daar al mee zou dansen) of gewoon een vriendin heb ik nergens last van, maar met een (al dan niet) redelijk onbekende kruipt ie hier ook wel richting de navel hoor.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:05 schreef Markster het volgende:
ik heb ook redelijk snel een stijve, bijvoorbeeld bij zoenen en bij een beetje intiem danzen/doen ed, maarja, ik denk niet dat ik daarmee de enige ben
Tja gast je zal maar wat meer met meisjes om moeten gaan (en dat hoeft niet met sexuele bedoelingen).
quote:volgens mij heb je gelijk
Op zaterdag 15 februari 2003 02:33 schreef ssebass het volgende:
Je bent er veel te veel mee bezig. Als je er niet op let en ontspannen aan het praten bent en niet meteen gaat fantaseren over van alles en nog wat op gebeid van sex met haar zal het je een stuk beter afgaan. Oh ja als je wat vaker met een meisje naar bed bent geweest wordt wel een heel stuk minder. Ik had er vroeger ook wel last van, nou ja niet met praten dan maar wel als ze tegen je aan gaan rijden ach je kent het wel steeds verder naar achter tegen je aan enzo. En ja dan merken ze het ook wel. Het is volgens mij gewoon psychisch. Ik heb er echt totaal geen last meer van, maarja dat komt denk ik of omdat ik te weinig leuke meisjes tegen kom of omdat ik de laatste tijd hersendood ben en mijn luiheid uit zich nu in al mijn lichaamsdelen blijkbaar.Tja gast je zal maar wat meer met meisjes om moeten gaan (en dat hoeft niet met sexuele bedoelingen).
quote:
als je bijvoorbeeld in de winkel door een meisje bij de kaas wordt geholpen, heb je het dan ook?
Maar dus niet als je een kilo kaas gaat halen en je moet dat tegen een vrouw achter de balie zeggen
Maar dit probleem gaat vanzelf over, door vaker met meiden te praten, dan leer je daar mee omgaan, en natuurlijk door sex. Maak je niet druk, je moet er in ieder geval niet aan denken, want als je elke keer met een meid praat, en je denkt eral aan van "Kut dadelijk ga ik un stijve krijgen" Ja dat schiet natuurlijk niet op
quote:LOL
Op zondag 23 februari 2003 09:09 schreef Chrissieboy het volgende:
wat is er nou erg aan dat je zo snel een stijve krijgt, als je bang bent dat je te snel klaarkomt dan ga je toch gewoon voor een multi-orgasme?
quote:nee idd, ik heb er ook vaak last van, maar aan iets anders denken helpt ook maar voor een kleine periode om hem slap te krijgen, want hij wordt weer net zo snel stijf op zo'n moment, en een strakke broek kan idd heel erg helpen
Op vrijdag 14 februari 2003 15:05 schreef Markster het volgende:
ik heb ook redelijk snel een stijve, bijvoorbeeld bij zoenen en bij een beetje intiem danzen/doen ed, maarja, ik denk niet dat ik daarmee de enige ben
Nu heb ik wel iets meer nodig, maar het gaat nog steeds makkelijk. Tja weet ik tenminste dat ik geen last heb van impotentie
wat je er tegen moet doen? beats me....mn vriendin vind het wel een compliment.......maar voelt toch wel wat minder als het midden op straat gebeurt ofzo
quote:Jij zit hier prima op fok! De TMF chatbox is ook ideaal voor jou.
Helaas heb ik geen last van jou probleem (anders zou ik ook de hele dag met een stijve rondlopen ).
Ik had het wel toen ik met mijn vriendin stond te zoenen, maar vooral aan begin.
Is geen oplossing voor, je weet iig dat ie het nog doet
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef realist_ik het volgende:
ipv van allemaal nee te schudden zouden jullie beter wat zinvollers zeggen zoals:
"Je moet meer neuken!!!"
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:55 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
kei hard zeker ook?
Ontoppic? Uhm...zoals al veel gezegd, meer met meisjes praten, zoek een baan in een supermarkt ofzo, daar heb je ongetwijfeld vrouwelijke collega's waarmee je zult (moeten) gaan praten denk ik
Ach ja, snel een stijve krijgen is beter dan geen toch?
quote:Hmmm... een vrouwelijk tekort, is dat iets als 'te weinig mannen'?
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef Disher het volgende:
Tsjah, als je al een stijve krijgt van alleen maar praten met meisjes, nou dan heb je in mijn ogen best wel een vrouwlijk tekort.
Nee, de TS moet zoals gezegd niet direct aan sex denken. Ook is het zo, dat het wel een heel natuurlijke uiting is; hij heeft zin en heeft de aandacht van een meisje.
Ik zou me er echt niet druk om maken; ze ziet het toch niet direct.
Trouwens, mocht ze het zien, dan kan ze 3 dingen doen:
- boos weglopen (ok, da's dus niemand voor jou)
- zich er niets van aantrekken (kan perspectief bieden)
- er lekker op in gaan; subtiele tips aan jou geven (dus goed luisteren en kijken naar haar; zeker een potentiele kans voor jou!)
quote:Nee, dat is als er te weinig dode vrouwen zijn.
Op maandag 16 juni 2003 09:06 schreef Bright het volgende:[nou dan heb je in mijn ogen best wel een vrouwlijk tekort.]
is dat iets als 'te weinig mannen'?
Ach het komt wel goed nadat je wat meer seksuele ervaringen hebt gehad wordt je niet meer zo snel opgewonden.
quote:ja ik heb dit ook, al lijkt het nu (na een paar weken) minder te worden, dus je zal er wel aan wennen denk ik maar het gaat niet weg geloof ik
Op vrijdag 20 juni 2003 23:45 schreef D1ldo het volgende:
Ik heb het ook erg tijdens zoenen met mijn vriendin, niet zozeer met praten. Maar bij de eerste zoen (met tong) heb ik het al. Ligt vast en zeker aan mijn hormonen. Wat vindt het vrouwelijk geslacht hier eigenlijk van?
quote:geef die meisjes eens een hand i.p.v. jezelf als je met ze praat..........geloof me het scheelt een hoop
quote:ohw misschien wordt jou vriend gewoon niet zo geil van jou? het is alleen maar een teken dat je de ander leuk/geil vind
Op zaterdag 21 juni 2003 01:49 schreef Pauline het volgende:
Ben blij te lezen dat dit toch wel uitzonderlijk is..
quote:Sexuele opwinding door een simpel gesprek? Geeft in ieder geval aan waar de ander is met zijn gedachten
Op zaterdag 21 juni 2003 01:51 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
ohw misschien wordt jou vriend gewoon niet zo geil van jou? het is alleen maar een teken dat je de ander leuk/geil vind
quote:Behalve het feit dat ik geen vriend heb vind ik het niet bepaald een normale reactie een stijve te krijgen wanneer je het over je studie of wat dan ook hebt.. Lekkere feedback
Op zaterdag 21 juni 2003 01:51 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
ohw misschien wordt jou vriend gewoon niet zo geil van jou? het is alleen maar een teken dat je de ander leuk/geil vind
quote:jep
Op zaterdag 21 juni 2003 01:52 schreef MrTorture het volgende:[..]
Sexuele opwinding door een simpel gesprek? Geeft in ieder geval aan waar de ander is met zijn gedachten
maar ik denk dat de meeste jongens er alleen last van hebben tijdens het zoenen en strelen, maar alleen door het praten zullen niet al te veel jongens last van hebben. Het lijkt me wel lastig trouwens want als je je gaat verzetten wordt het alleen maar erger, aan je enge stiefmoeder denken heeft dus geen zin.
Maar ik denk dat de oplossing wel zit in het vaker praten met meisjes dan. Gewenning
quote:nee haha ik bedoelde ook meer het zoenen en strelen. Discommunicatie foutje
Op zaterdag 21 juni 2003 01:54 schreef Pauline het volgende:[..]
Behalve het feit dat ik geen vriend heb vind ik het niet bepaald een normale reactie een stijve te krijgen wanneer je het over je studie of wat dan ook hebt.. Lekkere feedback
quote:Internationale Rechten
Op zaterdag 21 juni 2003 01:54 schreef Pauline het volgende:[..]
Behalve het feit dat ik geen vriend heb vind ik het niet bepaald een normale reactie een stijve te krijgen wanneer je het over je studie of wat dan ook hebt.. Lekkere feedback
quote:Zeg
Op zaterdag 21 juni 2003 02:07 schreef Pauline het volgende:De theorieen van Plato, zo geil! :p
quote:boefje
Op zaterdag 21 juni 2003 02:11 schreef Pauline het volgende:
Oh ja! Laten we Zuid Amerika doornemen!![]()
En daarna als hoogtepunt Afrika!!
oooh ik kom bijna..
Iig hopen dat hij vroeger een mannelijke aardrijkskundeleraar had.
quote:We zouden z'n probleem best serieus mogen nemen
Op zaterdag 21 juni 2003 02:19 schreef Pauline het volgende:
Ik krijg steeds meer medelijden met de topicstarter; hij moet het wel erg moeilijk hebben
quote:Wel als jij over Afrika begint
Op zaterdag 21 juni 2003 02:26 schreef Pauline het volgende:
Ja, maar geef toe: dat is best lastig.
quote:Ik wil zijn probleem best serieus nemen, maar jij begon over Afrika en toen werd ik geil....
Op zaterdag 21 juni 2003 02:34 schreef Pauline het volgende:[..]
Heb ik nu enorm iets niet door of valt het mee
Maar goed: het is heel lastig en naar enzo voor je.. *schudt op Wouter Bos manier begripvol haar hoofd*
quote:Post dan niet, de TS heeft een serieus probleem en heeft het er al moeilijk genoeg mee.
Op zaterdag 21 juni 2003 06:56 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
teken van zieligheid.. ooit vriendin gehad?
Maarja ik als meisje vindt dat alleen maar lief
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:17 schreef afhrodite het volgende:
Maarja ik als meisje vindt dat alleen maar lief
quote:klinkt opwindend hoor.
Op maandag 23 juni 2003 15:07 schreef Pieter_Porno het volgende:
Ik verleid haar dan, neem haar mee naar een donker en stil steegje en dan neem ik haar heel bruut!
quote:What's the point?! Als ie slap blijft is er waarschijnlijk iets niet goed in de relatie of ze meurt t*ring erg uit 'r muil dat kan natuurlijk ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |