Kijk eens naar de naam van dat huisquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Wat is de gemiste kans?
Oh! Haha!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk eens naar de naam van dat huis
Hmmz, ik zie dat hij mobiel hier ook niet lekker opent
Maar dus niet het huis aan de kant van het busje, maar er tegenover.
Ik liep er een tijd geleden langs en moest zo lachen, zo zonde dat ze dat gemist hebben of dat ze dat huis niet konden gebruiken.quote:
Dat doe ik ook. Het haalt voor mij de geloofwaardigheid ook onderuit; waar de dialogen over het algemeen vrij realistisch zijn, komen die ‘interviews’ met de bejaarden heel gemaakt over.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:05 schreef roos94 het volgende:
Ik spoel die stukjes dat de bejaarden tegen de camera praten meestal door. Zo saai en niets toevoegend.
Waar ben jij nu? Ik ben bij aflevering 3.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Leuk seizoen weer
Nina
Marcel
Deze gaat weer veel te snel gebinged worden
Moet er nog maar paarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar ben jij nu? Ik ben bij aflevering 3.
Ja, hoewel ik wel moet zeggen dat sommige thema’s (klimaat, overvloed aan consumptiegoederen etc.) wel wat geforceerd aanvoelen in sommige dialogen. Zeker als het voor de scene an sich weinig relevant lijkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Wel weer leuke actuele themas ook die ze er betrokken in hebben. Daar hebben de makers toch altijd wel weer een scherp oog voor
Bij dat bespreken van die zelftest voor baarmoederhalskanker door Merel en die loopvriendin had er net zogoed een #ad in de bovenhoek kunnen staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:20 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel moet zeggen dat sommige thema’s (klimaat, overvloed aan consumptiegoederen etc.) wel wat geforceerd aanvoelen in sommige dialogen. Zeker als het voor de scene an sich weinig relevant lijkt.
Maar goed, het blijft BNNVARA, dus een lichte vorm van ‘de kijker opvoeden’ hoort er natuurlijk bij.
Pardon?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij dat bespreken van die zelftest voor baarmoederhalskanker door Merel en die loopvriendin had er net zogoed een #ad in de bovenhoek kunnen staan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Zonder iets relevants te spoilen: er is een scene waarin twee karakters zich in de supermarkt verbazen over hoeveel verschillende soorten er van een bepaald product te koop zijn. Nul relevantie voor het verhaal en de dialoog komt kunstmatig over. Het lijkt alsof de schrijver daar een persoonlijke ergernis kwijt wil of zo.
Die overconsumptie vind ik ook teveel uitvergroot in wat ik heb gezien inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Zonder iets relevants te spoilen: er is een scene waarin twee karakters zich in de supermarkt verbazen over hoeveel verschillende soorten er van een bepaald product te koop zijn. Nul relevantie voor het verhaal en de dialoog komt kunstmatig over. Het lijkt alsof de schrijver daar een persoonlijke ergernis kwijt wil of zo.
Dat heb ik met Nina. Volkomen oninteressant voor mij, ook door matig acteerwerk wat het gevoel nooit overbrengt voor mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:05 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Dina ook echt zo'n zeurmens. Dat personage is niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Het gaat toch juist over gewone mensen en gewone levens. En dit is voor vrouwen heel gewoon, ook om te bespreken met vriendinnen. En gelukkig maar, want daardoor maken vrouwen een afspraak voor de mammografie of een uitstrijkje, want de drempel is toch vaak nog best hoog. Vanwege gedoe, pijn, angst. Dat dat uitstrijkje nu dus ook door middel van een thuistest kan, is zeker iets wat vrouwen onderling bespreken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:17 schreef Remco het volgende:
Nou nou nou zo bedoelde ik het helemaal niet. Tuurlijk juich ik het toe als dit meer vrouwen aanzet zich preventief te laten controleren. Maar ik vond het persoonlijk niet helemaal in de aflevering passen en zoals diegene in de reactie die ik quote zegt niet relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |