Zat ook al te peinzen, maar het was Baku idd. Is er dan helemaal niemand die roept 'Denk aan de putdeksels!'?quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar na Baku in ?? had dit toch nooit meer mogen gebeuren
er wordt geroepen dat ze al vast zattenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:08 schreef beantherio het volgende:
Je zou verwachten dat ze dit soort dingen wel ver van tevoren gecontroleerd hadden.
Mijn gok is dat dit altijd door de lokale organisator opgelost moet worden. En in het geval van een nieuwe locatie, of in elk geval de eerste keer in 40 jaar, is er dus geen ervaring aanwezig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar na Baku in ?? had dit toch nooit meer mogen gebeuren
Boh, lekker hoor. Hier de werklaptop maar aangegooid inmiddelsquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:17 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga weer me bed in, wekker om 9 uur maar
https://nos.nl/artikel/24(...)te-training-gestaaktquote:Afgang voor Formule 1: circuit Las Vegas onveilig, eerste training gestaakt
De eerste training voor de Grand Prix van Las Vegas is uitgelopen op een fiasco. De sessie moest na zo'n twintig minuten worden gestaakt omdat het stratencircuit onveilig bleek.
De Ferrari van Carlos Sainz kwam stil te staan op de baan, nadat de auto beschadigd was door een putdeksel. Daarop werd de training onderbroken met een rode vlag. Al snel kwam de mededeling vanuit de Formule 1 dat de training niet meer hervat zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |