Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Welnee.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.
tskquote:Op woensdag 15 november 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
En ik verneuk het koppelen ook nog. Test
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Positief of negatief?quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
Idem!quote:
Maar potverdorie wat een tijden ook...quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Als hij maar geen Ferrari special doetquote:Op woensdag 15 november 2023 21:30 schreef shiz het volgende:
Goed topic.
LeChair doet een virt showrun, live in 30mins:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?quote:
Ik heb eerlijk gezegt er nog niks van gezien.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |