Niks met sinterklaas gedaanquote:Op woensdag 6 december 2023 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Sinterklaas weer gehad, op naar kerst! [ link | afbeelding ]
Ik toch nog een chocoladeletter gekregen en een muzieksleutelsleutelhangerquote:
Boh lekkerquote:Op woensdag 6 december 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik toch nog een chocoladeletter gekregen en een muzieksleutelsleutelhanger
En pepernoten en banketstaaf gegeten
#viesdikquote:Op woensdag 6 december 2023 16:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik haat december![]()
Gister een chocoladeletter van de bakker op, en een grote speculaaspop
Heb gewoon niet geluncht gister
past je bikini straks niet meerquote:Op woensdag 6 december 2023 16:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaEn ik ga 22-01 een weekje op vakantie, en dan ben ik viesdik
als je gaat passen stuur je maar foto'squote:
is goed! doe ikquote:Op woensdag 6 december 2023 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je gaat passen stuur je maar foto's
beoordeel ik welke het beste zit
Normaal wel. Dit jaar niet want kittensquote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Doen we hier ook aan het zetten van Kerstdorpjes ? ik heb er al 2 gezet, vind het wel zo gezellig met al die lichtjes en muziek![]()
Ik niet, ik vind ze altijd wel heel leuk, maar heb er niet echt een geschikte plek voor.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Doen we hier ook aan het zetten van Kerstdorpjes ? ik heb er al 2 gezet, vind het wel zo gezellig met al die lichtjes en muziek![]()
Op die paar fotos van je huisje die je me had gestuurd zag het er anders best opgeruimd uit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind ze altijd wel heel leuk, maar heb er niet echt een geschikte plek voor.
Omdat mn huis al vol ligt met rommeltjes @:devzero
Dat is dan een kat-astrofequote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar mijn kat zou daar als een orkaan door heen gaan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is dan een kat-astrofe
[ afbeelding ]
14 dagen toch ?quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Nog 15 dagen! [ afbeelding ]
Ik weet dat eigenlijk nooit zo precies hoe ik dagen en nachten moet tellen, beetje raar welquote:
Eigenlijk heb je wel gelijk, over 14 dagen is het Kerstavondquote:Op zondag 10 december 2023 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet dat eigenlijk nooit zo precies hoe ik dagen en nachten moet tellen, beetje raar wel
Dus dan denk ik 25-10 =15 dus 15 dagen en dan is het kerst
Ah ja, kerstavond begint het eigenlijk al. Hier traditioneel met boerenkool met ribbetjes.quote:Op zondag 10 december 2023 12:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk, over 14 dagen is het Kerstavond
Ik kreeg het 1 week voordat de quarantaine maatregelen werden opgeheven, ook zo'n leuk toevalquote:Op maandag 11 december 2023 20:47 schreef TLC het volgende:
Denk je dat t allemaal voorbij is -en ik heb t nog nooit eerder gehad- krijg ik twee weken voor Kerst corona![]()
![]()
![]()
Oh jee, maar dan ben je met kerst hopelijk wel weer beter!quote:Op maandag 11 december 2023 20:47 schreef TLC het volgende:
Denk je dat t allemaal voorbij is -en ik heb t nog nooit eerder gehad- krijg ik twee weken voor Kerst corona![]()
![]()
![]()
Zul je zien dat als mijn vakantie deze vrijdag begint, ik ziek wordquote:Op maandag 11 december 2023 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, maar dan ben je met kerst hopelijk wel weer beter!
Hoor wel veel mensen die het hebben momenteel.
Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |