Ja, snap ik. Ze ligt meestal te pitten als ik in huis bezig ben.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik met de mijne ook en dat gaat beter als ik in de kamer ben dan als ik er niet ben
Oh nee dat doe ik niet. Ze mogen hier in de gang, keuken en woonkamer. Of ik er wel of niet ben. Ze mogen niet in de slaapkamers. En de badkamer heb ik ze liever niet want ze kruipen dan nog wel achter de wasmachine. Maar die deur zit altijd dicht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ze ligt meestal te pitten als ik in huis bezig ben.
En als ik echt weg ben dan kan ze niet in de woonkamer.
oh leuk!quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
De sneeuw hebben we al gehad, nu de feestdagen nog!![]()
[ link | afbeelding ]
(even deze sc weer wat omhooggooien)
Ja precies, hier alleen in de keuken als ik er niet ben. Niet naar boven en niet in de woonkamer. Soms wel even oefenen hoor, maar dat doe ik dus nu niet haha.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik niet. Ze mogen hier in de gang, keuken en woonkamer. Of ik er wel of niet ben. Ze mogen niet in de slaapkamers. En de badkamer heb ik ze liever niet want ze kruipen dan nog wel achter de wasmachine. Maar die deur zit altijd dicht.
Ik ga het dit jaar opperen! Al vind ik het eigenlijk niet zo lekkerquote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog steeds vienetta als toetje
Kudt boomersquote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik neem nooit. Ik ben meer van een zelfgemaakte tiramisu. Misschien ga ik dat maar eens maken, alleen dan de likeur 43 variant.quote:Op maandag 4 december 2023 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar opperen! Al vind ik het eigenlijk niet zo lekker
Maak er wel een crème brulee langs.
En ragoutpasteitjes is ook wel weer eens leuk. Tijdens covid een keer zelf ragout gemaakt, die was best lekker en helemaal niet moeilijk te maken.
Haha eens nadenken of er nog meer dingen van vroeger zijn. Er was ook vaak iets van appelmoes met slagroom en lange vingers, maar denk dat dat speciaal voor de kinderen was.
Ik had je nog getagt zaterdagquote:Op maandag 4 december 2023 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Kudt boomers
Mijne ook joh, daar wijken ze ook maar niet vanaf.
Ik zag het ja.quote:Op maandag 4 december 2023 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik neem nooit. Ik ben meer van een zelfgemaakte tiramisu. Misschien ga ik dat maar eens maken, alleen dan de likeur 43 variant.
[..]
Ik had je nog getagt zaterdag![]()
Volgens mij vind iemand jou niet zo lief
Jammer welquote:Op maandag 4 december 2023 14:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Ik kom daar niet meer, die tijd is voorbij.
Mijn moeder ookquote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2023 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren zo ontzettend veel plezier gehad als Piet op het werk. Mooi geschminkt metroetvegen maar ook wat glitters. Kinderen kun je gewoon in zo'n rol alles wijsmaken."Waarom heb jij glitters op je mond?" -> "Ik heb in een glitterbol gebeten" -> "Ok, was het lekker?"
had twee verschillende schoenen aangetrokken vanwege de verhaallijn van het Sinterklaasjournaal en dat was een grote hit bij die kids.![]()
Het zorgde meteen voor een haakje voor een leuk gesprek: Oh jij hebt je schoen gezet!" Waarom heb jij twee verschillende schoenen aan?" "Waar is jouw andere schoen?"
Sowieso die gesprekjes met die kids, lekker dansen, bange kindjes laten ontdooien met wat snoep of een grapjeVolgend jaar weer
Oooh sprookjesachtigquote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niks mis meequote:Op zaterdag 2 december 2023 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een 13-jarige rondrennen die van knutselen met vanalles en van breien/crochet houdt. Daarnaast heeft ze de gewoonte om na school haar rugtas en schoenen midden in de kamer te dumpen en in haar kamer te gaan lezen. Dat ik niet zo'n opruimerig type ben, geeft een "gezellige" puinhoop
Zo mooi altijd die sneeuwquote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dan op het einde.. volgend jaar bij onsquote:Op maandag 4 december 2023 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Kreeg deze net doorgestuurd. Zie opeens allemaal dingen die ik herken van vroegere kerstdiners de vienetta en de ragoutjes
Ik maak altijd pasteitjes bij de brunch. Wel dan met zelfgemaakte ragout en niet uit een blikjequote:Op maandag 4 december 2023 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar opperen! Al vind ik het eigenlijk niet zo lekker
Maak er wel een crème brulee langs.
En ragoutpasteitjes is ook wel weer eens leuk. Tijdens covid een keer zelf ragout gemaakt, die was best lekker en helemaal niet moeilijk te maken.
Haha eens nadenken of er nog meer dingen van vroeger zijn. Er was ook vaak iets van appelmoes met slagroom en lange vingers, maar denk dat dat speciaal voor de kinderen was.
ik vind sneeuw hartstikke leuk zolang ik er niet doorheen hoef. mooi om naar te kijken. maar verder mag het best de volgende dag weg zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo mooi altijd die sneeuwjammer dat het weer zo snel weg is Hier is er trouwens bijna niets gevallen
ja een heel klein beetje in de avond en dat was tegen de ochtend al weer helemaal weg.
ik kom bij jou brunchenquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik maak altijd pasteitjes bij de brunch. Wel dan met zelfgemaakte ragout en niet uit een blikje
Heerlijk toch.. zo zou het voor ieder kind moeten zijn. Zo jammer dat het tegenwoordig zo’n strijd is met al dan wel of geen pietenquote:Op maandag 4 december 2023 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren zo ontzettend veel plezier gehad als Piet op het werk. Mooi geschminkt metroetvegen maar ook wat glitters. Kinderen kun je gewoon in zo'n rol alles wijsmaken."Waarom heb jij glitters op je mond?" -> "Ik heb in een glitterbol gebeten" -> "Ok, was het lekker?"
had twee verschillende schoenen aangetrokken vanwege de verhaallijn van het Sinterklaasjournaal en dat was een grote hit bij die kids.![]()
Het zorgde meteen voor een haakje voor een leuk gesprek: Oh jij hebt je schoen gezet!" Waarom heb jij twee verschillende schoenen aan?" "Waar is jouw andere schoen?"
Sowieso die gesprekjes met die kids, lekker dansen, bange kindjes laten ontdooien met wat snoep of een grapjeVolgend jaar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |