Ah, ik heb 2e kerstdag al een andere afspraak, net gemaakt, dus nu alleen het weekend en 1e kerstdag, dat is te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen... Ik heb vier jaar geleden ook gemeld dat ik maar 1 dag kom, ipv vier. Werd ook niet gewaardeerd, maar inmiddels heeft mijn familie er vrede mee en voel ik me een stuk prettiger. En hetzelfde met Oud en Nieuw. Ondanks dat het niet gewaardeerd wordt vier ik het alleen.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik heb 2e kerstdag al een andere afspraak, net gemaakt, dus nu alleen het weekend en 1e kerstdag, dat is te doen.
Plaatje ergens uploaden. Imgbb vind ik altijd erg makkelijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
Ik wil een foto plaatsen maar weet niet hoe ik dat moet doen.. iemand die het me uit kan leggen?
Bedanktquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plaatje ergens uploaden. Imgbb vind ik altijd erg makkelijk
Daar heb je dan ook gelijk de optie voor full BB code linked.
Kan je die gewoon kopiëren en plakken hier
Mijn huis is gewoon een teringzooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Wat me wel altijd opvalt aan fotos die hier gepost worden, is dat niemand echt rommeltjes heeft liggen. Geen half gelezen krant, open geslagen boek, stukjes garen van een knutselproject. Of is dat alleen zo bij single dads
Je hebt mijn huis niet gezienquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Wat me wel altijd opvalt aan fotos die hier gepost worden, is dat niemand echt rommeltjes heeft liggen. Geen half gelezen krant, open geslagen boek, stukjes garen van een knutselproject. Of is dat alleen zo bij single dads
Prachtig!!!quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al helemaal in de kerststemming
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi zeg! Net zo'n showboom als in de tuincentraquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al helemaal in de kerststemming
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn hele huis ligt vol met rommeltjes, het is de uitdaging om eromheen te fotograferenquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Een huis waarin geleefd wordtquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn huis is gewoon een teringzooi![]()
Spul op de koffietafel, spul op de gewone tafel.
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de fotoquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol met rommeltjes, het is de uitdaging om eromheen te fotograferen
Kom maar op met die fotosquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt mijn huis niet gezien
Ja. Heb hobbies, heb een kind. En het is wel netter dan het geweest is maar kan geen losse stapels kaarten op tafel hebben liggen met de kittens. Geldt ook voor LEGO of een puzzelquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Een huis waarin geleefd wordt
[..]
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de foto
Zeker niet. Ik verbaas me altijd hoe ik in 2 dagen weer zo'n puinzooi kan creëren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Een huis waarin geleefd wordt
[..]
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de foto
Dat is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik verbaas me altijd hoe ik in 2 dagen weer zo'n puinzooi kan creëren.
Ik houdt wel van netjes maar hier had ik net we alles helemaal aan kantquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Jeeh!quote:
Ik heb een 13-jarige rondrennen die van knutselen met vanalles en van breien/crochet houdt. Daarnaast heeft ze de gewoonte om na school haar rugtas en schoenen midden in de kamer te dumpen en in haar kamer te gaan lezen. Dat ik niet zo'n opruimerig type ben, geeft een "gezellige" puinhoopquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik houdt wel van netjes maar hier had ik net we alles helemaal aan kantIk heb altijd rommelhoekjes
Die is redelijk afgericht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jeeh!
Hopelijk blijft alles heel met de kitten
Ja dat probeer ik met de mijne ook en dat gaat beter als ik in de kamer ben dan als ik er niet benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |