Bedanktquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plaatje ergens uploaden. Imgbb vind ik altijd erg makkelijk
Daar heb je dan ook gelijk de optie voor full BB code linked.
Kan je die gewoon kopiëren en plakken hier
Mijn huis is gewoon een teringzooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Wat me wel altijd opvalt aan fotos die hier gepost worden, is dat niemand echt rommeltjes heeft liggen. Geen half gelezen krant, open geslagen boek, stukjes garen van een knutselproject. Of is dat alleen zo bij single dads
Je hebt mijn huis niet gezienquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Wat me wel altijd opvalt aan fotos die hier gepost worden, is dat niemand echt rommeltjes heeft liggen. Geen half gelezen krant, open geslagen boek, stukjes garen van een knutselproject. Of is dat alleen zo bij single dads
Prachtig!!!quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al helemaal in de kerststemming
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi zeg! Net zo'n showboom als in de tuincentraquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al helemaal in de kerststemming
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn hele huis ligt vol met rommeltjes, het is de uitdaging om eromheen te fotograferenquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Een huis waarin geleefd wordtquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn huis is gewoon een teringzooi![]()
Spul op de koffietafel, spul op de gewone tafel.
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de fotoquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol met rommeltjes, het is de uitdaging om eromheen te fotograferen
Kom maar op met die fotosquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt mijn huis niet gezien
Ja. Heb hobbies, heb een kind. En het is wel netter dan het geweest is maar kan geen losse stapels kaarten op tafel hebben liggen met de kittens. Geldt ook voor LEGO of een puzzelquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Een huis waarin geleefd wordt
[..]
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de foto
Zeker niet. Ik verbaas me altijd hoe ik in 2 dagen weer zo'n puinzooi kan creëren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Een huis waarin geleefd wordt
[..]
Geloof ik niets van. Je hebt vast een perfect opgeruimd huis en zet taktisch een kopje op een tafeltje voor de foto
Dat is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik verbaas me altijd hoe ik in 2 dagen weer zo'n puinzooi kan creëren.
Ik houdt wel van netjes maar hier had ik net we alles helemaal aan kantquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
Leuk!
Jeeh!quote:
Ik heb een 13-jarige rondrennen die van knutselen met vanalles en van breien/crochet houdt. Daarnaast heeft ze de gewoonte om na school haar rugtas en schoenen midden in de kamer te dumpen en in haar kamer te gaan lezen. Dat ik niet zo'n opruimerig type ben, geeft een "gezellige" puinhoopquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik houdt wel van netjes maar hier had ik net we alles helemaal aan kantIk heb altijd rommelhoekjes
Die is redelijk afgericht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jeeh!
Hopelijk blijft alles heel met de kitten
Ja dat probeer ik met de mijne ook en dat gaat beter als ik in de kamer ben dan als ik er niet benquote:
Ja, snap ik. Ze ligt meestal te pitten als ik in huis bezig ben.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik met de mijne ook en dat gaat beter als ik in de kamer ben dan als ik er niet ben
Oh nee dat doe ik niet. Ze mogen hier in de gang, keuken en woonkamer. Of ik er wel of niet ben. Ze mogen niet in de slaapkamers. En de badkamer heb ik ze liever niet want ze kruipen dan nog wel achter de wasmachine. Maar die deur zit altijd dicht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ze ligt meestal te pitten als ik in huis bezig ben.
En als ik echt weg ben dan kan ze niet in de woonkamer.
oh leuk!quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
De sneeuw hebben we al gehad, nu de feestdagen nog!![]()
[ link | afbeelding ]
(even deze sc weer wat omhooggooien)
Ja precies, hier alleen in de keuken als ik er niet ben. Niet naar boven en niet in de woonkamer. Soms wel even oefenen hoor, maar dat doe ik dus nu niet haha.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik niet. Ze mogen hier in de gang, keuken en woonkamer. Of ik er wel of niet ben. Ze mogen niet in de slaapkamers. En de badkamer heb ik ze liever niet want ze kruipen dan nog wel achter de wasmachine. Maar die deur zit altijd dicht.
Ik ga het dit jaar opperen! Al vind ik het eigenlijk niet zo lekkerquote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog steeds vienetta als toetje
Kudt boomersquote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog steeds vienetta als toetje
Ik neem nooit. Ik ben meer van een zelfgemaakte tiramisu. Misschien ga ik dat maar eens maken, alleen dan de likeur 43 variant.quote:Op maandag 4 december 2023 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar opperen! Al vind ik het eigenlijk niet zo lekker
Maak er wel een crème brulee langs.
En ragoutpasteitjes is ook wel weer eens leuk. Tijdens covid een keer zelf ragout gemaakt, die was best lekker en helemaal niet moeilijk te maken.
Haha eens nadenken of er nog meer dingen van vroeger zijn. Er was ook vaak iets van appelmoes met slagroom en lange vingers, maar denk dat dat speciaal voor de kinderen was.
Ik had je nog getagt zaterdagquote:Op maandag 4 december 2023 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Kudt boomers
Mijne ook joh, daar wijken ze ook maar niet vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |