Ik moet ook telkens zoekenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Af en te deze omhoog gooien, zodat hij niet uit mn AT verdwijnt
Dit is een belgisch feest? Zegt mij niets, is dit hoe jullie sinterklaas noemen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn versiering hang ik na diejen ouwe.
Meer posten dus! En een minimalistische boom opzettenquote:
Dan moeten we maar gewoon meer gezellig posten hierquote:
Ik heb deze week nieuwe dakbedekking gekregen en hopelijk volgende komt er iemand een skylight installeren in de woonkamer. Zodra dat is gebeurd ga ik op zoek naar een kerstboom. Mijn dochtertje wil meestal mee met uitzoeken, dus hopelijk wordt het volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer posten dus! En een minimalistische boom opzetten
Jullie doen niet (meer) aan sinterklaas?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb deze week nieuwe dakbedekking gekregen en hopelijk volgende komt er iemand een skylight installeren in de woonkamer. Zodra dat is gebeurd ga ik op zoek naar een kerstboom. Mijn dochtertje wil meestal mee met uitzoeken, dus hopelijk wordt het volgende week zaterdag.
Kan ik nu alvast op zoek naar nieuwe kerstballen
Neequote:Op vrijdag 24 november 2023 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jullie doen niet (meer) aan sinterklaas?
Wil je dochter niet mee kerstballen uitzoeken?
Maar het is nu black friday? Straks loop je de korting mis!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan moet ik tot zondag wachten (ze is nu bij haar moeder) en misschien wil ik nu al wat uitzoekenMaar waarschijnlijk slaat mijn uitstellerities wel toe en wordt het toch pas zondag
Snel op weg om 500 kerstballen met 10 cent korting te kopenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het is nu black friday? Straks loop je de korting mis!
SPOILER: only in AmericaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Snel op weg om 500 kerstballen met 10 cent korting te kopen
Ja, 500 kerstballen moet wel voldoende zijnSPOILER: only in AmericaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 500 kerstballen moet wel voldoende zijnEen tijdje geleden had iemand het over doorzichtige kerstballen, misschien zelfs in deze reeks. Dat is op zich ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook veel ballen met glitters, dat hoeft voor mij dan weer niet
Misschien was ik het zelfs die het over doorzichtige ballen hadquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had iemand het over doorzichtige kerstballen, misschien zelfs in deze reeks. Dat is op zich ook wel leuk.
Ik zie ook veel ballen met glitters, dat hoeft voor mij dan weer niet
Ja, het idee is leuk, maar uiteindelijk doe je er niets meequote:Op vrijdag 24 november 2023 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien was ik het zelfs die het over doorzichtige ballen had
Ik heb hier nu 10 stuks liggen, maar geen zin meer om ze te vullen
Paars is altijd wel mooi. Ik hou ook altijd wel van ballen in andere vormpjes, sterren, hartjes, uilen, dennenappels, bellen, paddenstoelen, vogeltjes etc.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Misschien moet ik paars maar als thema/kleur kiezen voor dit jaar. Maar alleen paars is zo saai
DIt jaar ga ik wel iets heel radicaal doen. Ik ga toch eens een piek kopenquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paars is altijd wel mooi. Ik hou ook altijd wel van ballen in andere vormpjes, sterren, hartjes, uilen, dennenappels, bellen, paddenstoelen, vogeltjes etc.
Combineer ook eigenlijk altijd wel minimaal 2 kleuren.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
DIt jaar ga ik wel iets heel radicaal doen. Ik ga toch eens een piek kopen
Paars met zilver. Paars met goud. Paars met zwart. Paars met wit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Misschien moet ik paars maar als thema/kleur kiezen voor dit jaar. Maar alleen paars is zo saai
Ik zat aan paars met zilver te denkenquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Paars met zilver. Paars met goud. Paars met zwart. Paars met wit.
Past goed allemaal.
Ja, wel jammer dat je zoveel engelenhaar hebt gebruiktquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit was mijn paars met zilver boom, ik moet toch eens wat minder engelenhaar gaan gebruiken
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |