Een nepverhaal? Niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe zou jij het in beeld brengen?
Die van vorige week? Doe mogen ze geloof ik niet online plaatsen, dacht ik gelezen te hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef rickyszz het volgende:
Hoi, bedankt voor het navragen.
Helaas is aflevering 3 niet meer te zien bij ons. De rechten zijn terug getrokken door de producent. We kunnen hem daarom helaas niet meer aanbieden. Sorry hiervoor.
De uitzending zal weer bij aflevering 4 worden opgepakt!
Groetjes, Videoland
De hoofdpersoon heeft vlak voor de uitzending al zijn accounts op social media verwijderd, de pro-forma zitting tegen verdachten is opgeschort en ze zijn vrijgelaten, er liep ook een rechtszaak tegen een familielid van het slachtoffer voor mishandeling van een lid van die groep. Misschien heeft dat er iets mee te maken, maar hoe het nou precies zit, geen flauw idee.quote:
Het was ook wel een bijzondere afleveringquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:15 schreef Viezig het volgende:
[..]
De hoofdpersoon heeft vlak voor de uitzending al zijn accounts op social media verwijderd, de pro-forma zitting tegen verdachten is opgeschort en ze zijn vrijgelaten, er liep ook een rechtszaak tegen een familielid van het slachtoffer voor mishandeling van een lid van die groep. Misschien heeft dat er iets mee te maken, maar hoe het nou precies zit, geen flauw idee.
Wel is de hoofdpersoon ook behoorlijk tekeer gegaan tegen een journalist van NHNieuws nadat er een artikel over hem gepubliceerd was waar hij zelf aan had meegewerkt. Het is dus niet ondenkbaar dar de hoofdpersoon "vriendelijk doch dringend" heeft verzocht de uitzending offline te halen.
Ik denk dat we er nooit achter zullen komen.
In een van de 'Zo meteen na de reclame'-stukjes waren ook allemaal IP-adressen van de vermoedelijke daders te zien (die later wel allemaal geblurd waren), dus het kan ook dat het daardoor komt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:15 schreef Viezig het volgende:
[..]
Het is dus niet ondenkbaar dar de hoofdpersoon "vriendelijk doch dringend" heeft verzocht de uitzending offline te halen.
Ik denk dat we er nooit achter zullen komen.
Niet te vergeten dat de hoofdpersoon waarschijnlijk elke reactie op zijn uitzending zowel op FOK! als op Twitter ook heeft gelezen. Hij staat erom bekend om alles te verwijderen en te eisen dat anderen alles verwijderen als de reacties hem niet bevallen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was ook wel een bijzondere aflevering
Oh, dat zou ook kunnen. Maar dan zou je eerder verwachten dat ze het blurren en opnieuw online gooien toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In een van de 'Zo meteen na de reclame'-stukjes waren ook allemaal IP-adressen van de vermoedelijke daders te zien (die later wel allemaal geblurd waren), dus het kan ook dat het daardoor komt.
Ja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:23 schreef Viezig het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen. Maar dan zou je eerder verwachten dat ze het blurren en opnieuw online gooien toch?
Nou kwam S. ook niet bepaald over als het scherpste potlood uit het etuiquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:13 schreef Nober het volgende:
Deze S. had kunnen vermoeden dat hij er in werd geluisd.
Ja iddquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:22 schreef Viezig het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat de hoofdpersoon waarschijnlijk elke reactie op zijn uitzending zowel op FOK! als op Twitter ook heeft gelezen. Hij staat erom bekend om alles te verwijderen en te eisen dat anderen alles verwijderen als de reacties hem niet bevallen.
Natuurlijk reageerden de meesten dat het afschuwelijk is wat die groep deed, maar er stond ook redelijk wat kritiek op hemzelf tussen.
Nee...wat hij deed is fout. Alleen ik vraag me af in hoeverre hij toerekeningsvatbaar is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nou kwam S. ook niet bepaald over als het scherpste potlood uit het etui
Nee hoor, dat lijkt het voor mij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu lijkt het net of ik alle slechterikken een hand boven het hoofd houd, maar dat bedoel ik niet zp
quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Mubassie het volgende:
Confrontatie vergeet bolle Mark te blurren![]()
Eventjes vol in beeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |