abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211287243
Dag FOK!

Ik ben opzoek naar goede mokken voor in de magnetron. Ik heb nu maar 2 goede mokken. Als je melk opwarmt dan is de melk warm en blijft de mok redelijk koud.

De andere mokken die ik heb wordt de mok superheet en verbrand je je vingers. Iemand tips waar ik zo'n mokken kan bestellen. Mokken die niet te heet worden in de magnetron.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211287646
tvp voor soepkommen, melk drink ik niet, dat is voor baby's

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2023 22:57:09 ]
pi_211287765
ligt ook aan de magnetron volgens mij.

ik heb mokken die in vorige magnetron normaal blevem qua warmte, huidige worden ze gloeiend heet
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:47:13 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211289042
Ik gebruik al jaren voor dit doel dubbelwandige porseleinen bekers/mokken.
Daarin blijft de vloeistof warm en blijft de buitenkant relatief koel.

Zoiets, met rubberen buitenkant zelfs:

En overal verkrijgbaar…
pi_211290371
Als een mok, kom of bord loeiheet wordt in de magnetron dat zit er water in het aardewerk. Dus is het glazuur ergens beschadigd en de kwaliteit van het aardewerk ook niet zo geweldig.

Ik moet dus nog steeds een deel van mijn etensborden vervangen want die worden erg heet en dat vergeet ik te vaak. })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')