Aandacht. Thats it.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook lekker zinvol om de Nederlandse staat aan te klagen over het verloop van een oorlog van een ander land tegen een terreurorganisatie 5000 km verderop.
Compleet gestoord die lui..ik ben er totaal niet gerust op dat dit soort lui in onze maatschappij zitten en ik vraag me af wat we met die lui moeten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe kun je serieus wezens steunen die dit op hun geweten hebben?
[..]
Hoe kunnen er mensen zijn die dit goedpraten?
Hoe kunnen er mensen zijn die dit volk steunen?
En hoe kunnen er mensen zijn die het volk wat zichzelf wil beschermen tegen deze daden, af zitten te vallen en te framen dat zij de slechten zijn?
Hoe. Dan?
Je bent niet goed bij je hoofd.
@Slayagequote:
Ze steunen openlijk hamas. Ze steunen openlijk de islam. Ze steunen ook de invalshoek dat de rest inferieur is aan de islam. En ze steunen de gedachte dat Europa veroverd moet worden vanuit islamperspectief.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Compleet gestoord die lui..ik ben er totaal niet gerust op dat dit soort lui in onze maatschappij zitten en ik vraag me af wat we met die lui moeten.
Vroeger werden ze kaal geschoren en moffenhoer genoemd.
Je gelooft het gewoon niet?quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israëlische propaganda moet je vooral geen aandacht aan geven omdat je daardoor de stank verder helpt verspreiden.
Door...?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef Frutsel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uding-in-gaza-oorlog
De Nederlandse staat wordt nu ook aangeklaagd vanwege hun houding...
Tegenwoordig halen we ze vrolijk terug uit Koerdische gevangenissen en gooien we ze hier de maatschappij weer in na een fopstraf..quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Compleet gestoord die lui..ik ben er totaal niet gerust op dat dit soort lui in onze maatschappij zitten en ik vraag me af wat we met die lui moeten.
Vroeger werden ze kaal geschoren en moffenhoer genoemd.
Oxfam Novib, Amnesty International, PAX en The Rights Forum steunen allemaal groepsverkrachtende kidnappende moordenaars.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:39 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Door...?
Nee, dit is voor de bühne. Deugactie, maar wel aan de foute kant van de geschiedenis.
Ontkent ie gewoon:quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Slayage
Vergoelijk dit eens dan.
Kan er ook nog wel bij:
1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.
Doe het.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israëlische propaganda moet je vooral geen aandacht aan geven omdat je daardoor de stank verder helpt verspreiden.
Een kritisch geluid op de onvoorwaardelijke steun die Israel krijgt van Nederland lijkt me weinig mis mee. Maar dan steun je blijkbaar kidnappende moordenaarsquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oxfam Novib, Amnesty International, PAX en The Rights Forum steunen allemaal groepsverkrachtende kidnappende moordenaars.
Leuke discussie's gaat dat op straat opleveren met die flyeraars
Zo'n gozer als @Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een kritisch geluid op de onvoorwaardelijke steun die Israel krijgt van Nederland lijkt me weinig mis mee. Maar dan steun je blijkbaar kidnappende moordenaars
Tja je kan zeggen over Slayage wat je wilt, hij is wel eerlijk en rechtuit al deel ik zijn mening niet. Er lopen er hier ook rond met een masker waar je tussen de regels doorleest dat ze gewoon even radicaal zijn, maar ja moeten de schone schijn nog ophouden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Zo'n gozer als @:Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland.
Polarisatie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Zo'n gozer als @:Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland.
Zal wel los lopen, dat zijn over het algemeen zulke grote NGO’s dat ze wel tegen wat kritiek kunnen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:53 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Yep.
En al helemaal omdat zij het presteren een rechtszaak aan te spannen op basis van aannames (want feiten hebben ze niet) - waarvan een heleboel gevoed worden door PALESTIJNSE PROPAGANDA...!
Deze rechtszaak gaat ze geen goed doen en hun reputatie al helemaal niet.
Ze zitten ook allemaal in clubjes die tegen de rijke witte mannen en onze westerse levensstijl zijn, het zijn gewoon vijanden wmb.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze steunen openlijk hamas. Ze steunen openlijk de islam. Ze steunen ook de invalshoek dat de rest inferieur is aan de islam. En ze steunen de gedachte dat Europa veroverd moet worden vanuit islamperspectief.
Dus nee, je hoeft er niet op ongerust te zijn dat het ooit fout gaat. Het antisemitisme is al 9x hoger, moslimterroristen houden al regelmatig huis in Europa. De 5de colonne is al binnen. Je moet je alleen afvragen hoe lang het nog goed gaat.
Wat mij betreft alles wat nu openlijk hamas steunt, die ook de steun uitte ten tijde dat isis zijn ding deed, dient hier niet te zijn. Arresteren en deporteren. Met aanhangende familie en al. Dat hoort hier niet, want het staat haaks op onze tolerante denkbeelden en samenleving.
Intolerant naar intolerantie, om de tolerantie te bewaken.
Vorm van antisemitisme dit.quote:
Jep. Zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze zitten ook allemaal in clubjes die tegen de rijke witte mannen en onze westerse levensstijl zijn, het zijn gewoon vijanden wmb.
Yep alles om het aangestoken vuur door volkeren maar af te dempen.quote:
Iets met River of love to the Sea of destruction.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:
Schitterend. De gehele loop van deze zaken. 7 oktober, de wraak van Israel, de protesten in diaspora, de organisaties die nu de Nederlandse staat aanklagen.
Hoe heeft dit achterlijke conflictje zo belangrijk kunnen worden?
Yep omdat die op zichzelf kloppende organisaties het verdommen om Hamas(daden) te veroordelen en die gewoon braaf van hulp willen blijven voorzien zodat ze hun bevolking daar kunnen blijven verdrukken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een kritisch geluid op de onvoorwaardelijke steun die Israel krijgt van Nederland lijkt me weinig mis mee. Maar dan steun je blijkbaar kidnappende moordenaars
Niet dat die rechtszaak veel gaat uithalen, inderdaad een beetje kansloos gedoe voor de bühne.
Hetzelfde amnesty: https://www.amnesty.nl/ac(...)en-humaan-behandelenquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep omdat die op zichzelf kloppende organisaties het verdommen om Hamas(daden) te veroordelen
Kritisch zijn of gewoon een class action lawsuit starten, daar zit wel wat verschil tussen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet dat die rechtszaak veel gaat uithalen, inderdaad een beetje kansloos gedoe voor de bühne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |