abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211294640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ook lekker zinvol om de Nederlandse staat aan te klagen over het verloop van een oorlog van een ander land tegen een terreurorganisatie 5000 km verderop.
Aandacht. Thats it.
En waarschijnlijk geld, subsidie en relevant willen blijven omdat ze dat willen krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211294650
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe kun je serieus wezens steunen die dit op hun geweten hebben?
[..]
Hoe kunnen er mensen zijn die dit goedpraten?
Hoe kunnen er mensen zijn die dit volk steunen?
En hoe kunnen er mensen zijn die het volk wat zichzelf wil beschermen tegen deze daden, af zitten te vallen en te framen dat zij de slechten zijn?

Hoe. Dan?
Je bent niet goed bij je hoofd.
Compleet gestoord die lui..ik ben er totaal niet gerust op dat dit soort lui in onze maatschappij zitten en ik vraag me af wat we met die lui moeten.
Vroeger werden ze kaal geschoren en moffenhoer genoemd.
pi_211294659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Hier nog meer:

[ twitter ]
@Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.

Doe het.
1947-2016
pi_211294703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Compleet gestoord die lui..ik ben er totaal niet gerust op dat dit soort lui in onze maatschappij zitten en ik vraag me af wat we met die lui moeten.
Ze steunen openlijk hamas. Ze steunen openlijk de islam. Ze steunen ook de invalshoek dat de rest inferieur is aan de islam. En ze steunen de gedachte dat Europa veroverd moet worden vanuit islamperspectief.

Dus nee, je hoeft er niet op ongerust te zijn dat het ooit fout gaat. Het antisemitisme is al 9x hoger, moslimterroristen houden al regelmatig huis in Europa. De 5de colonne is al binnen. Je moet je alleen afvragen hoe lang het nog goed gaat.

Wat mij betreft alles wat nu openlijk hamas steunt, die ook de steun uitte ten tijde dat isis zijn ding deed, dient hier niet te zijn. Arresteren en deporteren. Met aanhangende familie en al. Dat hoort hier niet, want het staat haaks op onze tolerante denkbeelden en samenleving.

Intolerant naar intolerantie, om de tolerantie te bewaken.
1947-2016
pi_211294746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Israëlische propaganda moet je vooral geen aandacht aan geven omdat je daardoor de stank verder helpt verspreiden.
Je gelooft het gewoon niet? :D :D :D

Okay, dat had ik niet verwacht, maar het verbaast me ook niet eigenlijk, gezien je standpunt.
Intolerant voor intolerantie
pi_211294769
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef Frutsel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uding-in-gaza-oorlog

De Nederlandse staat wordt nu ook aangeklaagd vanwege hun houding...
Door...? :D

Nee, dit is voor de bühne. Deugactie, maar wel aan de foute kant van de geschiedenis.
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:43:39 #257
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211294819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Tegenwoordig halen we ze vrolijk terug uit Koerdische gevangenissen en gooien we ze hier de maatschappij weer in na een fopstraf..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211294838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:39 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Door...? :D

Nee, dit is voor de bühne. Deugactie, maar wel aan de foute kant van de geschiedenis.
Oxfam Novib, Amnesty International, PAX en The Rights Forum steunen allemaal groepsverkrachtende kidnappende moordenaars.

Leuke discussie's gaat dat op straat opleveren met die flyeraars ^O^
1947-2016
pi_211294840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.

Doe het.
Ontkent ie gewoon:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Israëlische propaganda moet je vooral geen aandacht aan geven omdat je daardoor de stank verder helpt verspreiden.
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:47:56 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211294873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Oxfam Novib, Amnesty International, PAX en The Rights Forum steunen allemaal groepsverkrachtende kidnappende moordenaars.

Leuke discussie's gaat dat op straat opleveren met die flyeraars ^O^
Een kritisch geluid op de onvoorwaardelijke steun die Israel krijgt van Nederland lijkt me weinig mis mee. Maar dan steun je blijkbaar kidnappende moordenaars

Niet dat die rechtszaak veel gaat uithalen, inderdaad een beetje kansloos gedoe voor de bühne.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:49:57 #261
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211294893
Pfff... in Sudan is er ook bijna 1300 mensen uitgemoord door moslims...

'Grootste bloedbad tot nu toe in Soedanese oorlog'
Etnische zuivering Darfur Bij een massamoord door de paramilitaire RSF zijn tussen 800 en 1.300 burgers omgekomen in een Soedanees ontheemdenkamp. De slachtoffers behoren tot de bevolkingsgroep de Masalit. Een ooggetuige vertelt over zijn ontsnapping. „We belandden in een hinderlaag.”

Misschien is het wel het grootste bloedbad tot nu toe in de zeven maanden oude oorlog tussen het regeringsleger van Soedan en de paramilitaire Rapid Support Forces (RSF). Bij een massamoord eerder deze maand op het ontheemdenkamp Ardamata kwamen in twee dagen tussen de 800 en 1.300 burgers om – de schattingen lopen uiteen. De slachtoffers behoren tot de Afrikaanse bevolkingsgroep de Masalit, de daders zijn RSF-leden van Arabische bevolkingsgroepen. De RSF behalen steeds meer zeges en die gaan gepaard met een nieuwe golf van etnische zuivering. „Woorden schieten tekort om de gruwelen te beschrijven in Soedan”, zei Clementine Nkweta-Salami van de humanitaire VN-organisatie OCHA vrijdag in New York. „Wat daar gebeurt, grenst aan puur duivels kwaad.”

Lees verder: https://www.nrc.nl/nieuws(...)nese-oorlog-a4180734
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:51:09 #262
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211294903
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:45 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ontkent ie gewoon:
[..]

Zo'n gozer als @Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland. :{
pi_211294928
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Een kritisch geluid op de onvoorwaardelijke steun die Israel krijgt van Nederland lijkt me weinig mis mee. Maar dan steun je blijkbaar kidnappende moordenaars
Yep.

En al helemaal omdat zij het presteren een rechtszaak aan te spannen op basis van aannames (want feiten hebben ze niet) - waarvan een heleboel gevoed worden door PALESTIJNSE PROPAGANDA...!

Deze rechtszaak gaat ze geen goed doen en hun reputatie al helemaal niet.
pi_211294937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Zo'n gozer als @:Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland. :{
Tja je kan zeggen over Slayage wat je wilt, hij is wel eerlijk en rechtuit al deel ik zijn mening niet. Er lopen er hier ook rond met een masker waar je tussen de regels doorleest dat ze gewoon even radicaal zijn, maar ja moeten de schone schijn nog ophouden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211294938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Zo'n gozer als @:Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland. :{
Polarisatie.

Je merkt het aan dit conflict. Mensen worden zó een hoek op geduwd dat je net als vroeger daadwerkelijk een "goeden tegen de slechten" gaat krijgen. En pas nu snap ik dat beiden denken de goeden te zijn.
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:57:33 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211294953
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:53 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Yep.

En al helemaal omdat zij het presteren een rechtszaak aan te spannen op basis van aannames (want feiten hebben ze niet) - waarvan een heleboel gevoed worden door PALESTIJNSE PROPAGANDA...!

Deze rechtszaak gaat ze geen goed doen en hun reputatie al helemaal niet.
Zal wel los lopen, dat zijn over het algemeen zulke grote NGO’s dat ze wel tegen wat kritiek kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211294964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze steunen openlijk hamas. Ze steunen openlijk de islam. Ze steunen ook de invalshoek dat de rest inferieur is aan de islam. En ze steunen de gedachte dat Europa veroverd moet worden vanuit islamperspectief.

Dus nee, je hoeft er niet op ongerust te zijn dat het ooit fout gaat. Het antisemitisme is al 9x hoger, moslimterroristen houden al regelmatig huis in Europa. De 5de colonne is al binnen. Je moet je alleen afvragen hoe lang het nog goed gaat.

Wat mij betreft alles wat nu openlijk hamas steunt, die ook de steun uitte ten tijde dat isis zijn ding deed, dient hier niet te zijn. Arresteren en deporteren. Met aanhangende familie en al. Dat hoort hier niet, want het staat haaks op onze tolerante denkbeelden en samenleving.

Intolerant naar intolerantie, om de tolerantie te bewaken.
Ze zitten ook allemaal in clubjes die tegen de rijke witte mannen en onze westerse levensstijl zijn, het zijn gewoon vijanden wmb.
pi_211294980
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:45 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ontkent ie gewoon:
[..]

Vorm van antisemitisme dit.
Heel erg ranzig.
1947-2016
pi_211294984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:59 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zitten ook allemaal in clubjes die tegen de rijke witte mannen en onze westerse levensstijl zijn, het zijn gewoon vijanden wmb.
Jep. Zo blijkt maar weer.
1947-2016
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:04:44 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211295003
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:10 schreef Nober het volgende:
Man man man.

[ twitter ]
Yep alles om het aangestoken vuur door volkeren maar af te dempen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:05:29 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211295008
162nd Division heeft haar missie in het noorden van Gaza voltooid zo te zien.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:05:47 #272
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211295011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:
Schitterend. De gehele loop van deze zaken. 7 oktober, de wraak van Israel, de protesten in diaspora, de organisaties die nu de Nederlandse staat aanklagen.

Hoe heeft dit achterlijke conflictje zo belangrijk kunnen worden?
Iets met River of love to the Sea of destruction.
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:11:37 #273
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211295055
quote:

[..]

Niet dat die rechtszaak veel gaat uithalen, inderdaad een beetje kansloos gedoe voor de bühne.
Yep omdat die op zichzelf kloppende organisaties het verdommen om Hamas(daden) te veroordelen en die gewoon braaf van hulp willen blijven voorzien zodat ze hun bevolking daar kunnen blijven verdrukken.
Of is het dat er ook goede Hamasleden zijn ?
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:14:14 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211295075
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 november 2023 17:11 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep omdat die op zichzelf kloppende organisaties het verdommen om Hamas(daden) te veroordelen
Hetzelfde amnesty: https://www.amnesty.nl/ac(...)en-humaan-behandelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211295089
quote:

[..]

Kritisch zijn of gewoon een class action lawsuit starten, daar zit wel wat verschil tussen.
Israel moet in staat gesteld worden zich te verdedigen tegen de hamas wezens. En wij moeten in Europa die 5de colonne uitzetten.

Daar is geen kritiek op mogelijk. Waar wel wat kritiek op mogelijk is, is de manier hoe. Maar wederom, als hamas zich verschuilt onder ziekenhuizen en vn scholen, wat wil je?
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')