Heb je de OP niet gelezen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je hier wat tips vragen: OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen #24
Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht. Wellicht kun je een extra stoel boeken, zodat je sowieso zeker weet dat je een lege stoel naast je hebt.
Hoe het zit met zo'n wiegje weet ik niet, dat heb ik nooit gebruikt.
Maar:quote:Een extra stoel kopen is geen optie
TS is dus gewoon gierig.quote:Het toestel heeft overigens nu nog heel veel vrij stoelen, in alle klassen.
Hoezo? Hou je niet van je kind als je t niet ff weg kunt leggen?quote:Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht.
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:27 schreef SQ het volgende:
Wat een fijne, inlevende reacties weer. Allejezus.
Maar inderdaad, het lijkt me een flinke opgave in je eentje, zeker als je even moet plassen ofzo, ik zou er niet aan durven beginnen.
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon opquote:Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.
Dit. Daarbij kan ik nog wel wat zaken opnoemen die irritant zijn in een vliegtuig wat ik tijdens mijn laatste vlucht mee heb gemaakt:quote:Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon op
Het lijkt mij geen pretje om met een kind van die leeftijd in mijn uppie zo'n vlucht te maken maar los daarvan, je kunt je als omstanders ook wel compleet aanstellen zeg
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.quote:Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.
Ja iddquote:Op maandag 13 november 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.
wat is er precies asociaal?quote:Op maandag 13 november 2023 12:03 schreef hoechst het volgende:
vind je dat niet asocial tegenover de mede passagiers?
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizenquote:Op maandag 13 november 2023 13:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vlieg pertinent niet (meer) met mijn kinderen totdat ze 4 zijn/waren, dan kan je ze zaken uitleggen en een redelijk normaal gesprek hebben. Eén vlucht gemaakt toen mijn zoontje erg jong was en dat was geen pretje.
Mijn dochter is nu 5, mijn zoontje is bijna 3. We wachten nog een jaar en dan vliegen we weer om op vakantie te gaan, voor nu midweekjes en weekends met de auto. Ik vind vooral dat je het vliegen met kleine kinderen andere passagiers niet aan kan doen. Zelf kies je voor de penarie, de andere reizigers kiezen daar niet voor.
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 13:39 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizen
Vier jaar wegblijven is voor ons simpel geen optie.
Overigens heb ik best veel vluchten meegemaakt met krijsende en verwende kleuters die niet stil wilde blijven zitten en steeds op de stoel voor hun bleven schoppen, bijvoorbeeld. Zullen we die ouders ook maar opleggen dat ze moeten wachten tot hun kids 8 jaar zijn of zoiets? Wat een aanstellerij joh
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.quote:Op maandag 13 november 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Wat moet, dat moet. Ik heb het ook wel eens gedaan, en het was een 10 uur durende lijdensweg om ervoor te zorgen dat de 200 andere passagiers en mijn kind het comfortabel hadden.
En daarna had ik een tijdsverschil van 6 uur, waardoor de week daarop en terugvlucht ook kut waren. Nooit meer.
Mijn tip? Vlieg businessclass. Die keer dat ik terugvloog en diep in de buidel tastte voor een upgrade, was het helemaal waard.
Ook ik heb me daarna voorgenomen niet te vliegen totdat de kinderen 4 jaar of ouder zijn.
met kleuter vliegen kan net zo vervelend zijn maar uiteraard zie jij dat niet zo..quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.
Maar om even on-topic te zijn: kan je zomaar een wiegje regelen voor een té lang kind? Lijkt mij dat daar wel enige controle op is, door bijv. leeftijd van een kind?
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.quote:Op maandag 13 november 2023 14:34 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.
ik heb net even gecheckt wat het zou kosten zo'n upgrade.... 5,300 euries.quote:Op maandag 13 november 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |