Hoi.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef NailQueen het volgende:
Moet Chocolate echt gedraaid worden?
Hey GJ! Nu je toch online bent. Hoe heette dat liedje met 'I want to dance alone'? Ik kende het nummer niet. Kwam het uit een nationale finale?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Thanks voor alle fijne woorden, we vonden het weer een eer om ESC plaatjes te draaien in Ziggo Dome! Hopelijk voor iedereen iets (en ook wat voor onszelf haha)
Zeker, 2011's Melodifestivalen. Geproduceerd door RedOne (die ook rond die tijd veel voor Lady Gaga deed).quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Nu je toch online bent. Hoe heette dat liedje met 'I want to dance alone'? Ik kende het nummer niet. Kwam het uit een nationale finale?
Het was verder een top voorprogramma
Volgende keer wil ik meer tijd, of een legere tent, dit was een snelkookpan!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Je hebt hier talent voor @:cee
Wel grappig dat Måns twee keer precies hetzelfde antwoord geeft op de vraag over volgend jaar.quote:Op zondag 19 november 2023 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik meer tijd, of een legere tent, dit was een snelkookpan!
Als Loreen komt. Mag je mijn kaartje hebben xDquote:Op donderdag 11 april 2024 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik wacht even op de eerste paar namen... Als Loreen komt ben ik er sowieso bij, die heb ik echt gemist afgelopen keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |