Daarom hou ik van d'r.quote:Op vrijdag 17 november 2023 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Edsilia die 'Estlend' zei ipv 'Estonia'
Hij kreeg ein-de-lijk de waardering die hij verdientquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:01 schreef Funhouse het volgende:
De Tattoo cover van Gjon's Tears was voor mij het absolute hoogtepunt van de avond. Wat heeft die man een stem zeg.
Cornelia was ook niet goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zongen ze allemaal live? Stefania is echt ziek vooruitgegaan qua zang
Hm, volgende keer ook maar in dat hotel overnachtenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef NailQueen het volgende:
Conchita Wurst kwam net de ontbijtzaal inlopen. Ik heb haar laten ontbijten
Gustaph is er ook. Ik laat ze met rust. Vind het een beetje respectloos om ze bij het ontbijt te storenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hm, volgende keer ook maar in dat hotel overnachten
Ik weet vrij zeker dat het gisteren Russia goodbye wasquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:56 schreef NailQueen het volgende:
Weten we trouwens zeker dat Verka echt 'lasha tumbai' zong en geen 'russia goodbye'?
Ik hoorde gewoon Russia goodbyequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:56 schreef NailQueen het volgende:
Weten we trouwens zeker dat Verka echt 'lasha tumbai' zong en geen 'russia goodbye'?
quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het gisteren Russia goodbye was
Heb ik het toch goed gehoordquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon Russia goodbye
Ik zong het ook gewoon meequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Heb ik het toch goed gehoord
Klopt. Dat is woensdag door hun zelf aangekondigdquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoorde Edsilia ook zeggen dat The Roop in 2024 meedoet of heb ik dat verkeerd gehoord.
En Rylan ook. En zijn tanden zijn in het echt net zo wit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Bobbysocks stonden net bij ons in de hal. Maar waren druk in het Noors bezig met iets
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:28 schreef Cee het volgende:
Hallo mensen!
Ik was er, we waren bij de persmiddag die erg hectisch en druk was en er stond continu iemand in de gaten te houden dat je toch niet meer dan twee vragen stelde, wat extra druk leverde temidden van de chaos. EIC is idealer qua interviews maar, het is toch gelukt om wat snelle vragen te stellen aan The Roop, Alessandra, Alika, Måns en Käärijä. Allemaal maar heel kort en niet perfect gefilmd dus het wordt in 1 video ge-edit komend weekend. Zodra het klaar is zijn jullie de eersten die het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |