Wait whut? Heb ik Acda en de Munnik gemist?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:41 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat was zo briljant gedaan. Leuk met Acda en de Munnik.
En die vrouw die ironisch lyrisch sprak over het AZC daarna
Leuke verhaallijn dit jaar.
Dat is nagenoeg altijd het geval bij het Sinterklaasjournaal. De opbouw is jaarlijks hetzelfde. In de eerste week van het journaal gaat alles mis met de boot en zie je met name de Pieten bezig om de problemen op te lossen. Sinterklaas is altijd minder in beeld en de boot des te meer. De verslaggevers zijn in die week druk bezig om de boot ergens aangelegd te krijgen. Gelukkig komt de boot altijd op tijd aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:09 schreef whY... het volgende:
Dat maakt dat ik nu, en met name dit seizoen, van Stefan erg vind tegenvallen. In tv minuten is hij nauwelijks in beeld. Zijn tekst voegt weinig toe, en het is wederom voor het zoveelste jaar in de grijze (onder/in de) boot gefilmd.
Het móet goed komen! Dat kan niet anders!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:18 schreef TLC het volgende:
Oh Sinterklaas lag op de grond, dat ziet er niet meer best uit![]()
Gelukkig te zien op Youtubequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:15 schreef VKV het volgende:
Ik heb ook nooit specifiek iets met Dieuwertje gehad.
Iemand zei iets (in dit topic) over Dag Sinterklaasje op de Belgische tv. Dát mis ik wel, het introliedje is echt pure nostalgie.
Hij lijkt inderdaad wel dood, en de Pieten maken maar grappen. Ik vraag me af of dit voor de kleine kijkertjes misschien niet iets te veel is. Wel ben ik benieuwd hoe ze het oplossen. Als Sint morgen "opeens" weer fit is zou ik het wat jammer vinden. Zoals een goed verhaalt is het leuk om over te speculeren.quote:
Mijn zoontje van 6 vroeg inderdaad al geschrokken of Sinterklaas nu dood is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:25 schreef Writersright het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad wel dood, en de Pieten maken maar grappen. Ik vraag me af of dit voor de kleine kijkertjes misschien niet iets te veel is. Wel ben ik benieuwd hoe ze het oplossen. Als Sint morgen "opeens" weer fit is zou ik het wat jammer vinden. Zoals een goed verhaalt is het leuk om over te speculeren.
Hij heeft het roer overgedragen aan die Pieterbaas, die dus nu z'n eigen koers vaartquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef Writersright het volgende:
Ik keek net voor het eerst Speculasies, leuk gedaan. Vooral die Sinterklaasjournaalhater erbij.
En grappig dat de andere Kees Flodder er in speelt. Ze hadden het echter over dat de hoofdpiet weg zou zijn, wat ook in het topic genoemd werd. Daar is echter volgens mij niks mee gedaan in het Sinterklaasjournaall of heb ik iets gemist?
Dat klopt! Dat heb ik zien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hij heeft het roer overgedragen aan die Pieterbaas, die dus nu z'n eigen koers vaart
Gelukkig is Niels er nog wel bij.
Niet letterlijk, wel figuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat klopt! Dat heb ik zien.
Ik had zelf echter het idee dat de Hoofdpiet niet perse de Piet is die aan het roer staat. Wellicht nog door de Wegwijspiet ooit.
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:25 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel een beetje knullig hoe we de feed van de regie horen in Merel's oortje, maarja het blijft hvoor kinderen natuurlijk.
Speculasies is een roddelprogramma. Het is logisch dat het “serieuze” Journaal hier niks mee doet. Het zijn ook allemaal speculaties tenslotte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef Writersright het volgende:
Ik keek net voor het eerst Speculasies, leuk gedaan. Vooral die Sinterklaasjournaalhater erbij.
En grappig dat de andere Kees Flodder er in speelt. Ze hadden het echter over dat de hoofdpiet weg zou zijn, wat ook in het topic genoemd werd. Daar is echter volgens mij niks mee gedaan in het Sinterklaasjournaall of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |